quote:
jaa ik ben eigenlijk ook best bereidt naar de taxi maatschappij te gaan en het geld te betalen... maar dat staat zo stomquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:06 schreef Mark_Boelen het volgende:
"Zielige actie" betaal gewoon waarvan je gebruik maakt
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:09 schreef Croupouque het volgende:
Nou, leuk is dat. Mijn oom is taxichauffeur in Zoetermeer en maakte laatst ook zoiets mee. Hij wilde toen de achtervolging inzetten, maar is na een paar meter ingestort toen hij een hartaanval kreeg. Hij ligt nog steeds in het ziekenhuis, maar het gaat weer redelijk goed met hem. Al verwachten de dokters dat hij nooit meer kan werken.
Nou als je dan met je zatte kop dat wel durft, moet je nu ook een grote kerel zijn en netjes het taxi bedrijf opbellen en betalen, de taxichaufeur een lekkere fles drank geven, en de verdere dingen accepteren (boete oid.)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:07 schreef SqueaK het volgende:
[..]
jaa ik ben eigenlijk ook best bereidt naar de taxi maatschappij te gaan en het geld te betalen... maar dat staat zo stom
maja, ik was dus knoke zat en gaf er toen echt helemaal niks om
Deelt dit antwoordquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:18 schreef bietel het volgende:
Nogal zwakke actie vind ik het. Als je diensten niet kan betalen, moet je er ook geen gebruik van maken.
Moet bekennen dit ook een keer gedaan te hebben. Hadden toen van Rotterdam naar Breda een taksi genomen met ons zatte hoofd.quote:
GTA stylequote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:08 schreef Wackyduck het volgende:
Ik schop altijd de chauffeur eruit en rij met de taxi verder.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:18 schreef bietel het volgende:
Nogal zwakke actie vind ik het. Als je diensten niet kan betalen, moet je er ook geen gebruik van maken.
aso duur!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:30 schreef Hyperdude het volgende:
37,50 is ongeveer 3 kilometer.
Waarom ga je niet gewoon lopen?
Dure stinktaxi's![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |