Het liedje heet gewoon 'Kinderen voor Kinderen'quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef BaggerUser het volgende:
hoe heet dat kinderen voor kinderen liedje dat gewoon gaat van:
kinderen voor kindereeeeeeen een kind blabla... zegmaar het algemene kinderen voor kinderen nummer
dat wordt lastig zoeken in de cd winkelquote:Op maandag 9 januari 2006 22:05 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Het liedje heet gewoon 'Kinderen voor Kinderen'![]()
The Cult - She Sells Sanctuaryquote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef YoGi_Berra het volgende:
Hoe heet het liedje dat gebruikt wordt in de intro (of klein stukje als in reclame ) bij de dakar-race?
beetje rock-achtig nr. dacht eerst aan queen maaruh, weet iemand het nummer?
quote:
denk dat het in frankrijk een best wel populair nummer is...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:53 schreef JumperJack het volgende:
ik heb op vakantie in frankrijk al twee keer een tof nummer gehoord. ik heb de tekst niet goed kunnen verstaan, maar een zinnetje dat wel vaak terugkwam was: "duty open, singing..." ofzo iets.
het was rock en leek een beetje op maroon5.
weet iemand wie deze artiest was???
hoe gaat die reclame??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:49 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben (nog steeds!) op zoek naar het liedje uit de nieuwste UPCreclame...Help!
Paar posts boven je staat het antwoord...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:31 schreef Nitro_Racer het volgende:
Weet toevallig iemand hoe dat liedje heet van die reclame over de Dakar rally?? bvd
Ik geef gewoon antwoord op je vraag hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
dat wordt lastig zoeken in de cd winkel![]()
![]()
Ahh kijk eens aan, bedankt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:40 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Paar posts boven je staat het antwoord...
Popcornquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:38 schreef almarrr het volgende:
Welk achtergroundmuziekje is dit op deze site?
http://conanmakespopcorn.ytmnd.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |