TOF!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Yorin Travel:
zie deze site
Breilreclame:
Emilie Simon - Desert
weet je dan ook misschien de muziek van de reclame waarbij mensen 2 horloge's om hebben en die steeds aan elkaar doorgeven? (kep deze reclame alleen nog maar in de bios gezien, en dacht dat het misschien D&G was.) ?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Yorin Travel:
zie deze site
Breilreclame:
Emilie Simon - Desert
Audio Bullys - We Don't Carequote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
I go out late at night...enzo.
Ik weet de titel niet maar hij is van de Audio Bullies! Moet met Google te doen zijn.
Cassius - Cassius 99 ?quote:Op maandag 16 januari 2006 02:04 schreef mOBSCENE het volgende:
Oja en nog een nummer... een beetje Daft Punk achtig (misschien is het ook wel DP) waarin steeds met een electronische stem wordt gezegd "... is in the house" met daar een aantal verschillende woorden/namen op de puntjes??
Massive Attack - Teardropquote:Op maandag 16 januari 2006 09:51 schreef Shaienne het volgende:
Ik weet alleen nog hoe de clip eruit zag:
een ongeboren baby in de baarmoeder die de tekst zingt
Armand van Helden - Full Moon?quote:Op maandag 16 januari 2006 02:04 schreef mOBSCENE het volgende:
Oja en nog een nummer... een beetje Daft Punk achtig (misschien is het ook wel DP) waarin steeds met een electronische stem wordt gezegd "... is in the house" met daar een aantal verschillende woorden/namen op de puntjes??
Nope, maar wel een lekker nummer zegquote:
Dit is hem helaas ook niet.quote:
Deze weet niemand?quote:Op maandag 16 januari 2006 02:03 schreef mOBSCENE het volgende:
Ik hoorde laatst een hardcore-achtig nummer (kan ook trance zijn geweest, iig computergemaakte redelijk snelle muziek) wat vooral bestond uit olifantengetetter met een bass eronder.
Iemand?
Serieus trouwens, maar als ik het zo opschrijf klinkt het echt belachelijk
Ik ben er ook naar opzoek, maar da`s niet diegene die ik bedoel. Bij het begin wordt er al een jaar of 10 (of langer, zó oud en ik nou ook weer niet) een Afrikaans riedeltje gebruikt. Kent iemand dit?quote:
Staat op de vorige paginaquote:Op maandag 16 januari 2006 15:30 schreef jwvanweert het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet, dat Jelle Klaassen als opkomst muziek gebruikt
Misschien Groove Armada - My Friendquote:Op maandag 16 januari 2006 15:08 schreef corc het volgende:
Hoe heet dat ene loungehitje ook alweer, ik denk uit 2000 ofzo, waarin zo'n sitar een prominente rol speelt? Het is instrumentaal, de melodielijn wordt door een jengelende sitar gespeeld, die ook de stille breaks opvult...
Scherpquote:Op maandag 16 januari 2006 15:46 schreef Ayaxola het volgende:
Ja precies, maar ik weet niet wat een sitar is vandaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |