Je was me voor .. had em klaarstaan, maar een F5 leerde me dat Phae's vingers een stuk rapper zijn dan de mijnequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:42 schreef PhaE het volgende:
Doe het dan lekker zelf.
quote:
Ja, laten we dat eens afstemmen ... Iedere 2 jaar een maandje polygaam ofzoquote:
En ik heb nog wel 5 minuten gewacht ofzo!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:43 schreef webspider het volgende:
[..]
Je was me voor .. had em klaarstaan, maar een F5 leerde me dat Phae's vingers een stuk rapper zijn dan de mijne
Twister + halve maiskolf + original chickenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:44 schreef MSXUser het volgende:
[..]Ik krijg spontaan trek in een portie hotwings of een twister menu.
Kwam net thuis binnenwandelen .. Moest eerst naar de KFCquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:44 schreef PhaE het volgende:
[..]
En ik heb nog wel 5 minuten gewacht ofzo!![]()
Stap 2 is een TTquote:
Je bent de goeistequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Omdat jij het bent vergeef ik het je!![]()
Zullen we maar gaan msn-en dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:18 schreef PhaE het volgende:
[..]
Was ook al enorm aan het genieten ervan
quote:
Strax ff de kroeg in met een vriendin...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:38 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Moksy
Nog plannen voor vanavond?
Altijd gezellig....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Strax ff de kroeg in met een vriendin...
En nu ben ik nog even samen met PhaE allerlei Weebl and Bob-filmpjes aan het evalueren
Top Gear!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:13 schreef Godlike02 het volgende:
oi!
Lekker gegeten!
Weekend!
Kan niet beter
Ik zit nu aan een halve liter Schultenbräu en het is niet eens vies.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:29 schreef Sjowhan het volgende:
Geen drank meer in huis totdat ik wat meer centen heb..
Keuze die moeilijk is, maar wel goed voor portomonee
Wa's dat voor bier?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zit nu aan een halve liter Schultenbräu en het is niet eens vies.![]()
Van de Aldi, iets van 8,50 euro voor 24 halve liters.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wa's dat voor bier?
Misschien dat ik morgen 2-3 blikken vaandel meeneem, heb 't wel eens eerder gedronken, kost 35 euroct bij de digros/dirk..
Net zo duur dus als de vaandel die ik kan kopen.. Denk sowieso dat elk bier wel lekker smaakt bij een goede temperatuurquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Van de Aldi, iets van 8,50 euro voor 24 halve liters.![]()
Maar het is minder vies dan je zou vermoeden als je de prijs ziet. Goed koud smaakt het eigenlijk best goed.
Als jij trakteert zijn we natuurlijk gaarne bereid om beter bier te drinken.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als jij trakteert zijn we natuurlijk gaarne bereid om beter bier te drinken.![]()
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
goed kijken, dan kan de aldi ineens heel goed bier hebben
Ze hebben een tijd lang warsteinerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
't Is misschien goedkoop bier, maar vaak is 'twel lekker
Oh mjah..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben een tijd lang warsteiner![]()
gehad
![]()
Schultenbräu is volgens mij eigenlijk ook een ander, vermoedelijk Duits, merk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben een tijd lang warsteiner![]()
gehad
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Schultenbräu is volgens mij eigenlijk ook een ander, vermoedelijk Duits, merk.
Maarssen staat op de blikken, maar het smaakt toch anders dan Bavaria.quote:
Zo te zien wel ja. Kan niet echt een site vinden zo snelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Schultenbräu is volgens mij eigenlijk ook een ander, vermoedelijk Duits, merk.
Een oom van mij heeft een jaar of wat geleden aan een excursie naar Bav meegedaan, daar kwam hij ze tegen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maarssen staat op de blikken, maar het smaakt toch anders dan Bavaria.
Ja, toen woonde ik nog in Eindhovenquote:
Betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een oom van mij heeft een jaar of wat geleden aan een excursie naar Bav meegedaan, daar kwam hij ze tegen.
Jeej weekend ja, en welkom.quote:
Doe nou eens als de sodemieter verhuizen ofzo, met dat "Eindhovenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, toen woonde ik nog in Eindhoven![]()
Hooi, en als ik moet kiezen heb ik toch wel 100 keer liever bier dan wijn, want wijn lust ik gewoon niet. En bier drink ik niet dus das eigenlijk niet zo heel ergquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jeej weekend ja, en welkom.
Bier kan niet tippen aan wijn nee, maar "" gaat me toch ook weer iets te ver.
Je deed er dan wel heel stilletjes aan meequote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:55 schreef Mokster het volgende:
Ik verlaat de bier-discussie en ga maar eens iets zinnigs doen op de vrijdagavond!
![]()
Je gaat aan de wijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:55 schreef Mokster het volgende:
Ik verlaat de bier-discussie en ga maar eens iets zinnigs doen op de vrijdagavond!
![]()
Wijn moet je leren drinken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:56 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Hooi, en als ik moet kiezen heb ik toch wel 100 keer liever bier dan wijn, want wijn lust ik gewoon niet. En bier drink ik niet dus das eigenlijk niet zo heel ergmaar toch
U is niet zo van de alcoholische versnaperingen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:56 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Hooi, en als ik moet kiezen heb ik toch wel 100 keer liever bier dan wijn, want wijn lust ik gewoon niet. En bier drink ik niet dus das eigenlijk niet zo heel ergmaar toch
nope, doe ik niet aanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
U is niet zo van de alcoholische versnaperingen?
Bier ook,quote:
Gelukkig, ik hoef geen koffie te leren drinkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Bier ook,(tenminste ik wel). En koffie ook, er staat nog een cursusje klaar voor Marc en Pheno.
Maar het leren waarderen van rode wijn kost meer tijd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Bier ook,(tenminste ik wel). En koffie ook, er staat nog een cursusje klaar voor Marc en Pheno.
Omdat je het echt niet lekker vindt, of mag je het niet hebben om de een of andere reden?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:58 schreef _Kimmie_ het volgende:
Maar goed, het zal er ook wel nooit van komen
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:59 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Gelukkig, ik hoef geen koffie te leren drinken![]()
Ja, ben bezig, nu de woningstichting nogquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Doe nou eens als de sodemieter verhuizen ofzo, met dat "Eindhoven" schieten we ook niks op.
Klopt, maar uiteindelijjk zoveel rijker van smaak dan wit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar het leren waarderen van rode wijn kost meer tijd.
Dat klopt,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar het leren waarderen van rode wijn kost meer tijd.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kopen of particulier huren is geen optie?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ben bezig, nu de woningstichting nog
Bovendien minder koppijn gevaar,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt, maar uiteindelijjk zoveel rijker van smaak dan wit.
Kopen zeker niet, particulier huren ga ik komende zomer naar kijken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kopen of particulier huren is geen optie?
Het zit je diep hé? Wil je er over praten?quote:
Klopt, ik drink liever rode wijn dan witte wijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt, maar uiteindelijjk zoveel rijker van smaak dan wit.
Oh leuk, inschrijven, dan heel lang wachten totdat een leuk huisje beschikbaar is en jij op #1 staatquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ben bezig, nu de woningstichting nog
De idioot die dat verzonnen heeft moet zonder pardon een nekschot krijgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dan gelieve geen kartonnen-pak wijn
Rode wijn vind ik juist niet lekker.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, ik drink liever rode wijn dan witte wijn.
Die Spaanse van de Aldi is anders best te pruimen,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dan gelieve geen kartonnen-pak wijn
Ik sta lang ingeschreven, dus begin redelijk bovenin te komen. De leuke huisjes zie ik ook voorbij komenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh leuk, inschrijven, dan heel lang wachten totdat een leuk huisje beschikbaar is en jij op #1 staat
Aangezien ik nog geen vast dienstverband heb, doe ik er (nog) niet aan mee, maar hoor van kennissen de verhalenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik sta lang ingeschreven, dus begin redelijk bovenin te komen. De leuke huisjes zie ik ook voorbij komen![]()
Wijn is viesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het zit je diep hé? Wil je er over praten?
Welke omgeving heeft je voorkeur?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik sta lang ingeschreven, dus begin redelijk bovenin te komen. De leuke huisjes zie ik ook voorbij komen![]()
Dat verandert nog wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Rode wijn vind ik juist niet lekker.
Geef mij maar een witte, heerlijk.
Ik had het slechts over de uitvinder, niet over de gebruikers.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Die Spaanse van de Aldi is anders best te pruimen,.
Shit ik ga het niet overleven.![]()
Wel ingeschreven staan hoor, die tijd kan je later wel goed gebruiken om eerder iets te hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Aangezien ik nog geen vast dienstverband heb, doe ik er (nog) niet aan mee, maar hoor van kennissen de verhalen
Neem het nou maar van deze oude wijsgeer aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
misschien wel, misschien niet.
Ik weet 't niet en kan niet in de toekomst kijken
* Frezer veegt zweet van voorhoofd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had het slechts over de uitvinder, niet over de gebruikers.![]()
Dan zou ik echt alcoholist worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
* Frezer veegt zweet van voorhoofd.
Ze zijn ook praktisch, 3 liter, compleet met tap.![]()
Het maakt me niet zoveel uit, even kijken naar waar ik in zou kunnen. Zolang het maar niet in het centrum is en er redelijk te parkeren is.quote:
Veel vrouwen houden anders dat 'alleen witte wijn is lekker' verdomd lang vol,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Neem het nou maar van deze oude wijsgeer aan.![]()
Vrouwen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
Veel vrouwen houden anders dat 'alleen witte wijn is lekker' verdomd lang vol,.
Liever niet, iig niet binnen een half jaarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Neem het nou maar van deze oude wijsgeer aan.![]()
Het zorgt idd voor een verhoogde consumptie,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan zou ik echt alcoholist worden.![]()
Daarom hou ik ook al geruime tijd de komst van een huistap tegen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het zorgt idd voor een verhoogde consumptie,![]()
Ja, in werkelijkheid post ik vanuit Huize Avondrood.quote:
Ik vind het echt niet lekker maar ik wil het ook niet..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Omdat je het echt niet lekker vindt, of mag je het niet hebben om de een of andere reden?
Dat maakt het alvast eenvoudiger met zoekenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het maakt me niet zoveel uit, even kijken naar waar ik in zou kunnen. Zolang het maar niet in het centrum is en er redelijk te parkeren is.
Bij tijd en wijlen ja,quote:
Woensel opzich valt nog wel mee hoor. Alleen die hoge flats weet ik zo net nog niet. Ik reageer op het moment vooral richting zuiden. Daar komen wat mooiere appartementen vrij.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat maakt het alvast eenvoudiger met zoeken. Ik zelf zou niet snel in Woensel willen wonen, maar in de buurt van de Bergen lijkt me weer echt top (al heb je daar waarschijnlijk wel een parkeer probleem).
Dan maar een theetje voor Kimmiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:17 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet lekker maar ik wil het ook niet..
Geef je ook internetles aan je buurvrouw A.Brickendauer-Rotweis?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, in werkelijkheid post ik vanuit Huize Avondrood.![]()
Zonder jouw medeweten schenken ze die bocht in een duur karaf, waarna je het verschil niet meer proeftquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:06 schreef Plato1980 het volgende:
De idioot die dat verzonnen heeft moet zonder pardon een nekschot krijgen.![]()
Nee, ik heb ruzie met mijn buren in het huis. Ik wil niet meedoen met de Bingo en daarom ben ik sociaal geďsoleerd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geef je ook internetles aan je buurvrouw A.Brickendauer-Rotweis?
Klopt ook wel, verschilt per buurt. Bedoel je zuiden als in Stratum/Gestel?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Woensel opzich valt nog wel mee hoor. Alleen die hoge flats weet ik zo net nog niet. Ik reageer op het moment vooral richting zuiden. Daar komen wat mooiere appartementen vrij.
Je woont dus tussen de bejaarden?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:23 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, ik heb ruzie met mijn buren in het huis. Ik wil niet meedoen met de Bingo en daarom ben ik sociaal geďsoleerd.![]()
* Grinnik. Wel een goede keuze,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik heb ruzie met mijn buren in het huis. Ik wil niet meedoen met de Bingo en daarom ben ik sociaal geďsoleerd.![]()
Ja, Huize Avondrood zoals ik al zei.quote:
Ik heb in een zijstraat van de boschdijk gewoond. Nooit ergens last van gehad, was echt prima daar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Klopt ook wel, verschilt per buurt. Bedoel je zuiden als in Stratum/Gestel?
Wel een aquarium toch hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, Huize Avondrood zoals ik al zei.![]()
Ga eens een fatsoenlijk huis zoeken dan. Wat is nu een bejaardenhuis zonder aquariumquote:
Kijk anders even in dat glas dat voor je staat ofzoquote:
Gezellig, vlakbij de Edisonstraat,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb in een zijstraat van de boschdijk gewoond. Nooit ergens last van gehad, was echt prima daar.
Ik dacht Gestel, als ik het goede plein voor me heb.quote:En ja, Stratum/Gestel vallen daar zeker onder. Weet zo snel niet in welke wijk het kastelenplein ligt, maar ook die buurt is prima hoor
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk anders even in dat glas dat voor je staat ofzo![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar heb ik even overheen gelezenquote:
Is dat lekker in de thee ja?quote:
De dagen vallen me steeds zwaarder. Gelukkig wordt Swiebertje op tv herhaald, dat geeft mijn laatste levensdagen nog enige vreugde.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:32 schreef Sjowhan het volgende:
*grinnik*
Hoe voelt dat nou, sociaal geisoleerd zijn?
Heb ik je nou weggejaagdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:32 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
jij is nie lief![]()
ik ga slapen.. weltrusten allemaal
dat geloof je toch zeker zelf niet, gelukkig ken je me langer dan vandaag. tnxquote:
Damn wat naar man..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De dagen vallen me steeds zwaarder. Gelukkig wordt Swiebertje op tv herhaald, dat geeft mijn laatste levensdagen nog enige vreugde.
Swiebertjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Damn wat naar man..
Swiebertje.. goude tijden toen!
Ik zag vandaag een herhaling op tv.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Swiebertje
Zo oud ben zelfs ik niet![]()
Ik heb wel oa fabeltjeskrant, pipo de clown, tita tovenaar meegemaaktquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Swiebertje
Zo oud ben zelfs ik niet![]()
Chico Lamaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb wel oa fabeltjeskrant, pipo de clown, tita tovenaar meegemaakt
Ja, die haal ik ook met gemak. Vergeet de Berenboot nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb wel oa fabeltjeskrant, pipo de clown, tita tovenaar meegemaakt
Bier?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:54 schreef Frezer het volgende:
...dat wordt weer smikkelen en smullen geblazen!
Berenbootquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die haal ik ook met gemak. Vergeet de Berenboot niet
Naar het Woensels Vlaaienhuis geweestquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:54 schreef Frezer het volgende:
...dat wordt weer smikkelen en smullen geblazen!
Het Woensels Vlaaienhuisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Naar het Woensels Vlaaienhuis geweest![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Naar het Woensels Vlaaienhuis geweest![]()
![]()
Kofie met vlaai is inderdaad best lekker ja.quote:
Ken je de Barrierweg? Zijstraat van de Boschdijk. Ga maar eens kijken. Heel goede vlaaienquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:59 schreef Frezer het volgende:
[..], nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.
Weer zoiets van beneden de rivierenquote:
Ik weet waar ik voortaan vlaai moet gaan halenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken je de Barrierweg? Zijstraat van de Boschdijk. Ga maar eens kijken. Heel goede vlaaien![]()
Wij hebben hier alleen de Multivlaai.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Weer zoiets van beneden de rivieren.
Wel een reden om maar eens onder die rivieren te kruipen hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Weer zoiets van beneden de rivieren.
En zoiets wat ver onder een rivier verstopt zou mogen wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wij hebben hier alleen de Multivlaai.![]()
Geen idee, ik heb er nog nooit iets gekocht, ik fiets er alleen wel eens langs en dan zit het er meestal vol met paupers.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
En zoiets wat ver onder een rivier verstopt zou mogen worden.
Blijf er maar langs fietsenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er nog nooit iets gekocht, ik fiets er alleen wel eens langs en dan zit het er meestal vol met paupers.
Als ik die paupers ook ergens onder een rivier zou willen plaatsen val ik vast in herhaling, he?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er nog nooit iets gekocht, ik fiets er alleen wel eens langs en dan zit het er meestal vol met paupers.
Het lijkt mij van die fabrieksvlaai, niet echt ambachtelijk gebak.quote:
Misschien in de rivier?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik die paupers ook ergens onder een rivier zou willen plaatsen val ik vast in herhaling, he?
Ik ben ook wel voor een strafkolonie in de Peel. Bovendien zouden ze in Brabant veel minder opvallen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik die paupers ook ergens onder een rivier zou willen plaatsen val ik vast in herhaling, he?
Het verschil is wel heel duidelijk te proeven helaas.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het lijkt mij van die fabrieksvlaai, niet echt ambachtelijk gebak.
Eng hoor dat jaloursequote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel voor een strafkolonie in de Peel. Bovendien zouden ze in Brabant veel minder opvallen.![]()
Ja, diep in mijn hart zou ik maar wat graag in Eindhoven wonen.quote:
Dat weten we hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, diep in mijn hart zou ik maar wat graag in Eindhoven wonen.![]()
Misschien ga ik dat na mijn afstuderen toch maar doen.quote:
Waarom tot die tijd wachten johquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien ga ik dat na mijn afstuderen toch maar doen.![]()
Ik wil de woonruimte niet voor jouw neus wegkapen.quote:
Sociaalquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil de woonruimte niet voor jouw neus wegkapen.![]()
Ik heb het altijd al vermoed.quote:
Ja, er zit een groot filantroop in mij.quote:
Uiteraard!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:28 schreef Litpho het volgende:
Wat een eikel. Vreemdgaan én een compleet gebrek aan sociale vaardigheden. Je hebt hem toch wel verwijderd uit de genenpoel?
Heb je dan niet de neiging om eens met zijn vriendin te gaan praten?quote:
Nee. Da's niet mijn pakkie an.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je dan niet de neiging om eens met zijn vriendin te gaan praten?
Het heeft ook geen enkele zin.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:56 schreef Mokster het volgende:
Nee. Da's niet mijn pakkie an.
Das weer netjes danquote:
Helaas ja...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das weer netjes dan![]()
En helaas zijn er zulke mannen ja.
*pak van mijn hartquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*veilig thuis is
Dank je, dat stel ik zeer op prijsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, ik wist dat je er wat over in zat, dus ik meldde het maar even...
ja, best welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dank je, dat stel ik zeer op prijs.
Fijne avond gehad?
Mijn wekker gaat gelukkig niet, maar alsnog zo maar eens slapen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, best wel
de wetenschap dat de wekker zo weer gaat is weer wat minder
ja, dat is wel verstandig, geloof ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat gelukkig niet, maar alsnog zo maar eens slapen.
Nog niet naar bed, of eerst nog BoB kijkenquote:
twijfel, twijfel...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog niet naar bed, of eerst nog BoB kijken
neuh, eigenlijk nog niet, maar ik moet straks om negen uur bij iemand zijn, rijden we samen naar een vergadering die om tien uur begint, dus ik wil wel een beetje fit zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:57 schreef marcb1974 het volgende:
t is pas 3 uur, je bent toch nog niet moe he
9 uur, dus je moet om half 8 opstaan. Half 5 naar bed kan je nog 3 uur slapen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
neuh, eigenlijk nog niet, maar ik moet straks om negen uur bij iemand zijn, rijden we samen naar een vergadering die om tien uur begint, dus ik wil wel een beetje fit zijn
moet ik nu wel naar bed toe gaanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
9 uur, dus je moet om half 8 opstaan. Half 5 naar bed kan je nog 3 uur slapen.
Gaat helemaal goed dan toch?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
moet ik nu wel naar bed toe gaan
Vraag is, waarom wil je me pas om half vijf naar bed hebben??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Half 5 duurt nog even hoor![]()
Dus misschien is het toch wel tijd dat je naar bed gaat![]()
Dat was een voorstel zodat je prima 3 uur slaap kan halen hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vraag is, waarom wil je me pas om half vijf naar bed hebben??
toch lief dat je zo meedenkt...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was een voorstel zodat je prima 3 uur slaap kan halen he![]()
je was gisteren anders ook nog eentje van de laatsten!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:42 schreef marcb1974 het volgende:
T is weekend he, dan gebeurt dat meestal 'wat' later
ik wil je niet wegjagen hoor!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:56 schreef marcb1974 het volgende:
Maar ik ga zo wel, nog even lezen
klopt... hoewel het idee van de nacht doorhalen ook even door mijn hoofd heen gaatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:58 schreef marcb1974 het volgende:
Dat doe je zeker niet, maar jij moet ook slapen he, morgen vroeg op
dan word ik vaak een beetje te scherpquote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, dat kan je natuurlijk ook doen. Ga je daar wel beter van vergaderen
slaap lekker, en bedankt nog even voor je gezelschapquote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga nog even lezen,
welterusten
en vergader ze morgenochtend
I know, ik denk er ook hard over om de zaterdag op te geven, zit er een beetje doorheen eigenlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Twist!![]()
En dat is mooi balen melis![]()
Welke andere dag ben je vrij dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:04 schreef melismay het volgende:
[..]
I know, ik denk er ook hard over om de zaterdag op te geven, zit er een beetje doorheen eigenlijk
Zondagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Welke andere dag ben je vrij dan?
Ach ja, het is geld is wel prettig, maar 48 uur werken blijkt inderdaad een beetje veelquote:
Jij lijkt heel erg op iemand die ik ken!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
[afbeelding]
Groetjes vanuit de apple centre in ApeldoornIk verveel me suf hier
Je vader?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij lijkt heel erg op iemand die ik ken!Alleen de jongere versie dan
quote:
BttD was toch geen notoire vreemdganger?quote:
Waarom nie!?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben trouwens niet zo'n fan van m'n 'nieuwe' douche.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:46 schreef melismay het volgende:
[..]
BttD was toch geen notoire vreemdganger?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:46 schreef melismay het volgende:
[..]
BttD was toch geen notoire vreemdganger?
Hij's gewoon naar! Vergeleken met deze douche was die in m'n oude huis echt het 5 sterrenrestaurant onder de douches.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Ik ken je vader geen eens en toch moest ik lachen![]()
Ow neeeeeeee wat ergquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij's gewoon naar! Vergeleken met deze douche was die in m'n oude huis echt het 5 sterrenrestaurant onder de douches.![]()
Goede reden om vaker bij jou langs te gaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow neeeeeeee wat ergAls je dan bij mij bent mag je 2 keer zo lang, kee?
Krijg je wel extra douche muntjes
Ja!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Goede reden om vaker bij jou langs te gaan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja!Want hopelijk kan je vanaf vanavond dan ook bij mij in bed!
Daarommmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat is mooi, want mijn bed wil ook wel eens pauze van al die porno.![]()
Zou je daar niet eens wat aan gaan doen? Dat arme bed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:57 schreef Godlike02 het volgende:
Mijn bed is nog maagd![]()
En ik heb het al 28 jaar![]()
Je biedt jezelf gewoon aan... slet dat je er rondloopt!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zou je daar niet eens wat aan gaan doen? Dat arme bed.
Oh, ik ging even weg. De appie vereren met mijn aanwezigheid.![]()
+1 Opmerkzaam.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Je biedt jezelf gewoon aan... slet dat je er rondloopt!
Duidelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nog een dan... Verveel me echt te pletter
[afbeelding]
ik heb een beetje geslapen met onderbrekingenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
Thx,
En lukte het opstaan nog vanochtend? Of ben je maar niet meer naar bed gegaan?
Hmmm, klinkt niet helemaal lekker dan tochquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb een beetje geslapen met onderbrekingen
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Je biedt jezelf gewoon aan... slet dat je er rondloopt!
Heb ik even goed voorje geregeld he, geen dank.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:04 schreef QyRoZ het volgende:
En er was internet.
Je hebt Q's internet geregeld door het van ieder ander af te nemen wellicht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |