Je was me voor .. had em klaarstaan, maar een F5 leerde me dat Phae's vingers een stuk rapper zijn dan de mijnequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:42 schreef PhaE het volgende:
Doe het dan lekker zelf.
quote:
Ja, laten we dat eens afstemmen ... Iedere 2 jaar een maandje polygaam ofzoquote:
En ik heb nog wel 5 minuten gewacht ofzo!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:43 schreef webspider het volgende:
[..]
Je was me voor .. had em klaarstaan, maar een F5 leerde me dat Phae's vingers een stuk rapper zijn dan de mijne
Twister + halve maiskolf + original chickenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:44 schreef MSXUser het volgende:
[..]Ik krijg spontaan trek in een portie hotwings of een twister menu.
Kwam net thuis binnenwandelen .. Moest eerst naar de KFCquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:44 schreef PhaE het volgende:
[..]
En ik heb nog wel 5 minuten gewacht ofzo!![]()
Stap 2 is een TTquote:
Je bent de goeistequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Omdat jij het bent vergeef ik het je!![]()
Zullen we maar gaan msn-en dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:18 schreef PhaE het volgende:
[..]
Was ook al enorm aan het genieten ervan
quote:
Strax ff de kroeg in met een vriendin...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:38 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Moksy
Nog plannen voor vanavond?
Altijd gezellig....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Strax ff de kroeg in met een vriendin...
En nu ben ik nog even samen met PhaE allerlei Weebl and Bob-filmpjes aan het evalueren
Top Gear!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:13 schreef Godlike02 het volgende:
oi!
Lekker gegeten!
Weekend!
Kan niet beter
Ik zit nu aan een halve liter Schultenbräu en het is niet eens vies.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:29 schreef Sjowhan het volgende:
Geen drank meer in huis totdat ik wat meer centen heb..
Keuze die moeilijk is, maar wel goed voor portomonee
Wa's dat voor bier?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zit nu aan een halve liter Schultenbräu en het is niet eens vies.![]()
Van de Aldi, iets van 8,50 euro voor 24 halve liters.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wa's dat voor bier?
Misschien dat ik morgen 2-3 blikken vaandel meeneem, heb 't wel eens eerder gedronken, kost 35 euroct bij de digros/dirk..
Net zo duur dus als de vaandel die ik kan kopen.. Denk sowieso dat elk bier wel lekker smaakt bij een goede temperatuurquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Van de Aldi, iets van 8,50 euro voor 24 halve liters.![]()
Maar het is minder vies dan je zou vermoeden als je de prijs ziet. Goed koud smaakt het eigenlijk best goed.
Als jij trakteert zijn we natuurlijk gaarne bereid om beter bier te drinken.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als jij trakteert zijn we natuurlijk gaarne bereid om beter bier te drinken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |