Is hij schuldig bevonden in een rechtzaak dan? Nee! Dus het is maar afwachten of die uitspraken van die enigszins gestoorde dochters wel kloppenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:00 schreef cobain94 het volgende:
Hij doet zijn naam wel eer aan..timmerman.Wat heeft die een (bord)Plank/balk? voor zijn kop.Wat die zijn eigen vrouw/kinderen heeft aan gedaan.(en toch tis wel een aparte)
Ik vind die Gert ook attent, als zanger geef ik niets om zijn liedjes.. Maar dat terzijde !quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:47 schreef SuperMOM het volgende:
Ik moet zeggen dat ik hem dus ook reuze vind meevallen!Weet ook niet wat ik verwacht had na al die slechte publiciteit maar denk nu toch dat die 2 labiele dochters van hem de boel hebben verzonnen om een of andere reden??? Maar goed, daar zullen wij nooit achterkomen, vind hem in het huis sociaal, hardwerkend (70 jaar!) en gewoon lief voor Kelly en Monique!
Zijn optreden in HBB is tot nu toe wel goed voor z'n imagoquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind die Gert ook attent, als zanger geef ik niets om zijn liedjes.. Maar dat terzijde !
Maar als bewoner is hij erg attent. .Zeker voor Kelly die toch gevoelig is !
Is hij erg zorgzaam !
Trouwens voor iedereen is hij aardig en hulpzaam.
Inderdaad,quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:46 schreef doka het volgende:
[..]
Zijn optreden in HBB is tot nu toe wel goed voor z'n imago(Het is hem gegund, wat mij betreft)
Erg he? Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gert heeft samen met Babs het Mapa Mondo lied gemaakt, het is alleen nog niet gedraaid in het huis
Op z'n site is ie wel te beluisteren en ik moet zeggen, het is niet eens zo'n slecht nummer: http://www.gerttimmerman.com/
En dan die nachtelijke gesprekken met Bart, dat lijken net vader en zoon die het prima met elkaar kunnen vinden, de ene lach na de andere, Gert licht zich suf om Bart en Bart geniet van Gerts verhalen over vroeger, heerlijke gesprekken hebben die 2
Ik wist niet dat Gert zo'n lieve,warme, sympatieke en grappige man was, nu ik hem een weekje in het huis zie ben ik gewoon een fan van hem geworden, echt een hele toffe peer...
Volgens mij heeft bijna iedereen datquote:
@ Ilona-scuderia, deze liedje heb ik wel vaker gehoord in het hotel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gert heeft samen met Babs het Mapa Mondo lied gemaakt, het is alleen nog niet gedraaid in het huis
Op z'n site is ie wel te beluisteren en ik moet zeggen, het is niet eens zo'n slecht nummer: http://www.gerttimmerman.com/
En dan die nachtelijke gesprekken met Bart, dat lijken net vader en zoon die het prima met elkaar kunnen vinden, de ene lach na de andere, Gert licht zich suf om Bart en Bart geniet van Gerts verhalen over vroeger, heerlijke gesprekken hebben die 2
Ik wist niet dat Gert zo'n lieve,warme, sympatieke en grappige man was, nu ik hem een weekje in het huis zie ben ik gewoon een fan van hem geworden, echt een hele toffe peer...
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:52 schreef Timmerhout het volgende:
Leuk liedje, toch wel mooi dat hij dat heeft gecomponeerd !!
www.gerttimmerman.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |