abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:34:00 #26
88233 Steve
Still the best.
pi_34018199
70 Jaar al?
"Atb is lief, groetjes Peri."
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:35:53 #27
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_34018264
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:34 schreef alwaysthebest het volgende:
70 Jaar al?
Ja idd verbazingwekkend. En cum laude conservatorium
pi_34018288
Ik had ook niet verwacht dat hij al 70 was
pi_34026388
het zijn zeker de voedings supplementen
The Power of Humanity
pi_34038204
Ik vind 'm wel interessant, Gert is een echte verteller en hij is ook erg sociaal...
pi_34038817
Gert komt net terug in het huis, hij heeft net opgetreden op een Hollandse avond in Delfszijl en zit nu onder het genot van een wijntje op de bank keihard na te chillen met Violala...
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:56:34 #32
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_34042793
Lijkt mij ook wel een interessant figuur het is iemand die voor zijn bekering tot de heer een wild leven heeft gehad.
pi_34068399
Hij doet zijn naam wel eer aan..timmerman.Wat heeft die een (bord)Plank/balk? voor zijn kop.Wat die zijn eigen vrouw/kinderen heeft aan gedaan.(en toch tis wel een aparte)
pi_34068594
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:00 schreef cobain94 het volgende:
Hij doet zijn naam wel eer aan..timmerman.Wat heeft die een (bord)Plank/balk? voor zijn kop.Wat die zijn eigen vrouw/kinderen heeft aan gedaan.(en toch tis wel een aparte)
Is hij schuldig bevonden in een rechtzaak dan? Nee! Dus het is maar afwachten of die uitspraken van die enigszins gestoorde dochters wel kloppen
Het leven begint bij 40 toch?
pi_34070488
Ik ben er nu bijna van overtuigd dat die dochters van Gert het gewoon verzonnen hebben, ze hadden ruzie met hun vader en wat is dan de makkelijkste uitweg? juist, hem vals beschuldigen van seksueel misbruik
Maar ik weet het niet zeker, ik vind Gert gewoon een interessante, charismatische en innemende man...
  zondag 15 januari 2006 @ 01:35:49 #36
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_34071618
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_34173821
Jezus, zou ie nou echt vrijwillig vertrekken omdat iedereen zich met het eten bemoeit en er niet genoeg kruiden zijn
Ik vind Gert de leukste bewoner en zou het echt jammer vinden als ie vertrekt om die reden...
pi_34233379
Ik moet zeggen dat ik hem dus ook reuze vind meevallen! Weet ook niet wat ik verwacht had na al die slechte publiciteit maar denk nu toch dat die 2 labiele dochters van hem de boel hebben verzonnen om een of andere reden??? Maar goed, daar zullen wij nooit achterkomen, vind hem in het huis sociaal, hardwerkend (70 jaar!) en gewoon lief voor Kelly en Monique!
pi_34247563
Gert
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:34:38 #40
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34261756
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:47 schreef SuperMOM het volgende:
Ik moet zeggen dat ik hem dus ook reuze vind meevallen! Weet ook niet wat ik verwacht had na al die slechte publiciteit maar denk nu toch dat die 2 labiele dochters van hem de boel hebben verzonnen om een of andere reden??? Maar goed, daar zullen wij nooit achterkomen, vind hem in het huis sociaal, hardwerkend (70 jaar!) en gewoon lief voor Kelly en Monique!
Ik vind die Gert ook attent, als zanger geef ik niets om zijn liedjes.. Maar dat terzijde !
Maar als bewoner is hij erg attent. .Zeker voor Kelly die toch gevoelig is !
Is hij erg zorgzaam !
Trouwens voor iedereen is hij aardig en hulpzaam.
pi_34262320
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:34 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik vind die Gert ook attent, als zanger geef ik niets om zijn liedjes.. Maar dat terzijde !
Maar als bewoner is hij erg attent. .Zeker voor Kelly die toch gevoelig is !
Is hij erg zorgzaam !
Trouwens voor iedereen is hij aardig en hulpzaam.
Zijn optreden in HBB is tot nu toe wel goed voor z'n imago (Het is hem gegund, wat mij betreft)
Too old to Trick or Treat, too young to die
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:51:39 #42
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34262572
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:46 schreef doka het volgende:

[..]

Zijn optreden in HBB is tot nu toe wel goed voor z'n imago (Het is hem gegund, wat mij betreft)
Inderdaad,
pi_34267370
Gert heeft samen met Babs het Mapa Mondo lied gemaakt, het is alleen nog niet gedraaid in het huis
Op z'n site is ie wel te beluisteren en ik moet zeggen, het is niet eens zo'n slecht nummer: http://www.gerttimmerman.com/
En dan die nachtelijke gesprekken met Bart, dat lijken net vader en zoon die het prima met elkaar kunnen vinden, de ene lach na de andere, Gert licht zich suf om Bart en Bart geniet van Gerts verhalen over vroeger, heerlijke gesprekken hebben die 2
Ik wist niet dat Gert zo'n lieve,warme, sympatieke en grappige man was, nu ik hem een weekje in het huis zie ben ik gewoon een fan van hem geworden, echt een hele toffe peer...
pi_34267635
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 03:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gert heeft samen met Babs het Mapa Mondo lied gemaakt, het is alleen nog niet gedraaid in het huis
Op z'n site is ie wel te beluisteren en ik moet zeggen, het is niet eens zo'n slecht nummer: http://www.gerttimmerman.com/
En dan die nachtelijke gesprekken met Bart, dat lijken net vader en zoon die het prima met elkaar kunnen vinden, de ene lach na de andere, Gert licht zich suf om Bart en Bart geniet van Gerts verhalen over vroeger, heerlijke gesprekken hebben die 2
Ik wist niet dat Gert zo'n lieve,warme, sympatieke en grappige man was, nu ik hem een weekje in het huis zie ben ik gewoon een fan van hem geworden, echt een hele toffe peer...
Erg he? Dat heb ik dus ook
pi_34267671
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 03:33 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Erg he? Dat heb ik dus ook
Volgens mij heeft bijna iedereen dat We kunnen niet oordelen over al het gedoe met zijn dochters enzo (volgens mij), maar hij komt gewoon sympathiek naar voren.
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_34267776
Wat een stelletje voddebalen zijn dat allemaal,ze krijgen zeker flink betaald om daar te zitten?
Ik zag dat zooitje vanavond voor het eerst terwijl ik zat te eten,ik moest me gezicht echt afdraaien,geef mij dan maar Dido's schrale neukspleet!
Gert Timmerman,omg.mompelende mogool!De rest is nog erger.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:01:12 #47
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34269956
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 03:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
@ Ilona-scuderia, deze liedje heb ik wel vaker gehoord in het hotel.
Vannacht nog En van de week heb ik het ook een keer gehoord.
Niet op tv dat klopt.
Want ik ben nu aan het luisteren dankzij jou linkje.
pi_34365733
Leuk liedje, toch wel mooi dat hij dat heeft gecomponeerd !!

www.gerttimmerman.com
  maandag 23 januari 2006 @ 00:54:48 #49
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34365812
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:52 schreef Timmerhout het volgende:
Leuk liedje, toch wel mooi dat hij dat heeft gecomponeerd !!

www.gerttimmerman.com
Ja, echt wel !
pi_34366115
Ik moet eerlijk bekennen dat ik, sinds Gert in het Hotel zit, heel anders tegen hem aan ben gaan kijken. het lijkt me wel een sympathiek man !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')