Ik heb het gezien jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Viola at uit de pan. Terwijl de gasten warenZag ik vanavond !!
Ze heeft hier een duidelijke verjongingskuur ondergaan vergeleken met een recente foto waar ze op en top een voorbeeldfiguur en boegbeeld van de Nederlandse vrouw was..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
En ze smeekt om camera aandacht , maar ze krijgt het niet
ROT OP takketrol, je verpest alles voor het goede doel, door je vette lichaam op de voorgrond te zetten. En dan je grote bek, veel woorden en weinig daden. Doe jezelf een eer, en ga vrijwillig weg.
[afbeelding]
Dat heeft ze al, Hotel Big Brother is de werktitelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Violala zou toch rond half januari een eigen talkshow krijgen op Talpa?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:41 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Van mij zwerven trouwens plenty foto's rond op internet. ff googlen en je hebt er allicht zes.
Yups, dat ben ik. Mja ik vind mezelf niet zo geweldig hoor. Grote neus en zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kheb geen idee of dit you is, maar dit is wel![]()
Oh, dat weet ik niet. Mijn interesse voor de inhoud van haar post was geveinsd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:41 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Volgens mij heeft ze em of alweer weg gehaalt, of hij doet het gewoon niet. Iets over IQ zei ze, was dat het nou?
brede rug.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:57 schreef Pinball het volgende:
Oh, even OT: vanochtend ging het over kleren die besteld moesten worden. Maar voor die dikke zeug kan de tentenleverancier natuurlijk niet even snel 20 naaistertjes optrommelen.
"Ja, ik heb een rare maat, ik weet het, dat komt door mijn brede rug" aldus Mammoet Holt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:57 schreef Pinball het volgende:
"Ja, ik heb een rare maat, ik weet het, dat komt door mijn brede rug" aldus Mammoet Holt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kheb geen idee of dit you is, maar dit is wel![]()
Ik sta sowieso nooit ingelogd hier alleen als ik een bericht wil wijzigen en dan hup direct weer uitloggen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Eindelijk een post van je waar de visuele weergave de inhoud eer aan doet.
Ga zo door!![]()
Misschien zelfs nog íets minimalistischer, dan hoef je voortaan niet eens meer in te loggen om te reageren.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:44 schreef berney het volgende:
[..]
Ik sta sowieso nooit ingelogd hier alleen als ik een bericht wil wijzigen en dan hup direct weer uitloggen.![]()
Sta ik ook en ik ben niet ingelogd dit omdat ik zelden tot nooit post.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon onzichtbaar aanwezig zijn hoor.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:44 schreef berney het volgende:
Ik sta sowieso nooit ingelogd hier alleen als ik een bericht wil wijzigen en dan hup direct weer uitloggen.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:52 schreef Pinball het volgende:
Oh, dat weet ik niet. Mijn interesse voor de inhoud van haar post was geveinsd.![]()
Je hebt er wel je best op gedaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:52 schreef Pinball het volgende:
Viola's so fat, when she tiptoes, everyone yells "Stampede!"
Viola's so fat, she makes sumo wrestlers look anorexic.
Viola's so fat, she makes Big Bird look like a rubber duck.
bla bla bla
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:52 schreef Pinball het volgende:
Viola's so fat, when she tiptoes, everyone yells "Stampede!"
Viola's so fat, she makes sumo wrestlers look anorexic.
Viola's so fat, she makes Big Bird look like a rubber duck.
Viola's so fat, when she wore a shirt with an AA on it, people thought it was American Airlines biggest jet.
Viola's so fat, Dr. Martens had to kill 3 cows just to make her a pair of shoes.
Viola's so fat, when she goes to an all you can eat buffet, they have to install speed bumps.
Viola's so fat, she can't stay on a basketball court for three seconds without getting called for a key violation.
Viola's so fat, that she climbed Mt. Fuji with one step.
Viola's so fat, I had to take a train and two busses just to get on her good side.
Viola's so fat, when she hauls ass, she has to make two trips.
Viola's so fat, she's 36-24-36... but that's her forearm, neck, and thigh!
Viola's so fat, they had to grease a door frame and hold a Twinkie on the other side to get her through.
Viola's so fat, she can lay down and stand up and her height doesn't change.
Viola's so fat, the horse on her Polo shirt is real.
Viola's so fat, when she runs she makes the CD player skip... at the radio station.
Viola's so fat, her belly jiggle is the first ever perpetual motion machine.
Viola's so fat, all the restaurants in town have signs that say: "Maximum Occupancy: 240 Patrons OR Yo Momma"
Viola's so fat, when she ran away, they had to use all four sides of the milk carton.
Viola's so fat, instead of wide leg jeans, she wears wide load.
Viola's so fat, when she gets in an elevator, it has to go down.
Viola's so fat, when I said I wanted "Pigs in a blanket" she got back in bed.
Viola's so fat, when she was diagnosed with the flesh eating disease, the doctor gave her 5 years to live.
Viola's so fat, she was born with a silver shovel in her mouth.
Viola's so fat, she's got smaller fat women orbiting around her.
Viola's so fat, a picture of her fell off the wall!
Viola's so fat, her picture takes two frames.
Viola's so fat, her cereal bowl came with a lifeguard.
Viola's so fat, when she walked in front of the TV I missed 3 commercials
Viola's so fat, the last time she saw 90210 was on the scale
Viola's so fat, when she steps on the scale it says one at a time please
Viola's so fat, when she steps on the scale it says sorry we don't do livestock
Viola's so fat, when she goes to a restaurant she gets an estimate
Viola's so fat, at a restaurant when they give her the menu she replies " yes Please"
Viola's so fat, when she went to the beach Greenpeace tried to drag her back in the water.
Viola's so fat, when she went to get a water bed, they put a blanket across Lake Michigan.
Viola's so fat, when she sat on a rainbow, Skittle's fell out.
Ik zie het net op de streams, en Bonnie doet even lekker mee. Het zag er echt grappig uit.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:47 schreef Mabelle het volgende:
Het is best triest te noemen wanneer je als vrouw van over de vijftig met een beer tv zit te kijken en er ook nog tegen praat![]()
Ja, ik heb het ook gezien.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:47 schreef Mabelle het volgende:
Het is best triest te noemen wanneer je als vrouw van over de vijftig met een beer tv zit te kijken en er ook nog tegen praat![]()
Lijkt wel of het zo moet zijn dat er in elke BB een infantiel iemand zit, ik noem een Diana (Duimen), Ingrid (Duimen), Jeanette (Elke 15 seconden janken), Kelly en nu dus deze trekzeug die naast dom en vet ook nog infantiel blijkt te zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook gezien.Nieuwe speeltje Peter haar man heet zo !
quote:Op maandag 23 januari 2006 09:49 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik zocht trouwens het woord Zeug eens op in het woorden boek:
[afbeelding]
En kijk eens wat in vond.
[afbeelding]
[afbeelding]
Als La Fiool eruit gaat stop ik met kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:02 schreef Roi het volgende:
Viola, wat een kutwijf!
Maar het is natuurlijk wel leuk als ze lang in BBH blijft, kunnen we ons lekker ergeren aan haar (en dat is leuk)![]()
![]()
Is dat zo? Naja als die echt heldig wil zijn dan bashed die die zeug gewoon rakelings door.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Toch jammer dat Jensen dr niet meer mag bashen hij had nou veel materiaal gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |