Daar ben ik het NU al mee eensquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:44 schreef Giggio het volgende:
OMG... vonden jullie Chantal al erg: Viola topt dit toch met straaaaaatlengtes!!!
Nou inderdaad ... ik vind het hier absoluut gewoon een mooie vriendelijke vrouwquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:29 schreef I_doubt het volgende:
Vitriooltje had nog niet zo lang geleden best wel eenleuk koppie.
[afbeelding]
Hier ook zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 07:34 schreef Rica het volgende:
knip
Moet dat trouwens geen 1849 zijn?! OF gewoon 0049?! Want het is echt een dik vet fossiel varken!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:16 schreef Arcee het volgende:
Viola Holt-van Emmenes (Den Haag, 5 augustus 1949) is een Nederlands presentatrice.
Ze voelt zich gewoon de OERHOER en dat IS ZE NIET. Er is maar 1 Orakel, 1 Oerhoer en dat is de Oerhoer zelf!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:29 schreef MadGuy het volgende:
Waar ik me vooral aan erger (of is dat juist amusementswaarde) bij Viola is dat ze zich vooral opstelt als een wandelend orakel. Ze heeft overal ervaring mee, heeft het allemaal meegemaakt, was er als eerste bij of heeft het zelfs uitgevonden. Of ze vindt het fascinerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |