Ik geef het toe... ik kan het niet..quote:
-Kleutesitequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Klinkt trouwens als een meisje van tussen de 25 en 30 jaar oud die net uit een lange gebroken relatie komt, met bindingsangst die de leegte in haar leven op wil vullen met schaamteloze sex om er op haar 35 achter te komen dat ze zich toch wel wil binden aan een leuke vent omdat haar biologische klok zo hard tikt dat ze er 's nachts van wakker ligt.
Speciaal voor julliequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:05 schreef amaranta het volgende:
Eindhoven-euro-biljet-fetisjist: Blueman
Dat betekend dat alle heren hier in de rij staan om hun lul in je dingetje te mogen schuiven (excluding me natuurlijk, ik weet het, heel jammer, maar helaas). Is ideaal om je neukscore om hoog te swaffelenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:17 schreef Electrocute het volgende:
Ik wil geen Eindhoven Sweety zijn, kom nou.
Wees maar niet bang. Dat word je niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:17 schreef Electrocute het volgende:
Ik wil geen Eindhoven Sweety zijn, kom nou.
pompiedom...wie? allemaal?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat betekend dat alle heren hier in de rij staan om hun lul in je dingetje te mogen schuiven (excluding me natuurlijk, ik weet het, heel jammer, maar helaas). Is ideaal om je neukscore om hoog te swaffelen.
Waarom jij niet dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat betekend dat alle heren hier in de rij staan om hun lul in je dingetje te mogen schuiven (excluding me natuurlijk, ik weet het, heel jammer, maar helaas). Is ideaal om je neukscore om hoog te swaffelen.
IK?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
ja..doe er eens wat aan...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:31 schreef LaraLove het volgende:
ah...heerlijk nieveautje om binnen te komen na een harde dag werken
Ah... We mistten je alquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:31 schreef LaraLove het volgende:
ah...heerlijk nieveautje om binnen te komen na een harde dag werken
yahooooquote:
sue himquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:40 schreef LaraLove het volgende:
tjah...ik heb het druk gehad op mijn werk
niet eens tijd om in de baas zijn tijd te internetten
Waar gaat dat toch heen tegenwoordig
Ik doe niet aan neukscores omhoogswaffelen. Enkel aan zo nu en dan mijn lusten botvieren op een zorgvuldig geselecteerd slachtoffer. Auditie doen mag altijdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heb je daar iemand voor in dienst die net zoals de Idols jury keurt of het goed genoeg is of nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:50 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik doe niet aan neukscores omhoogswaffelen. Enkel aan zo nu en dan mijn lusten botvieren op een zorgvuldig geselecteerd slachtoffer. Auditie doen mag altijd
U gaat wel/niet door naar de neuksessie met Electrocute want....quote:
ranzig...vrouwen die zo praten zijn engquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:50 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik doe niet aan neukscores omhoogswaffelen. Enkel aan zo nu en dan mijn lusten botvieren op een zorgvuldig geselecteerd slachtoffer. Auditie doen mag altijd
Neuh ik heb heel andere dromen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:57 schreef LaraLove het volgende:
las jou droom neuken is?.... zou ik een nieuwe droom zoeken hahahaha
Neej, je penis is te klein, je kreun heeft wel een goede toonhoogte, maar je performance valt dan wel weer tegen. Neej, helaas, je kan weer gaanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:56 schreef Blueman het volgende:
[..]
U gaat wel/niet door naar de neuksessie met Electrocute want....
Henk Janquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neej, je penis is te klein, je kreun heeft wel een goede toonhoogte, maar je performance valt dan wel weer tegen. Neej, helaas, je kan weer gaan.
Hij gebruikt overal GET, vraag ik, waarom heb je daar een GET? Ja, da was bij jouw ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:44 schreef Blueman het volgende:
Waarom niet BB :p
Ken hij het niet zo goed?
http://www.phphulp.nl/php/tutorialsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:48 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hij gebruikt overal GET, vraag ik, waarom heb je daar een GET? Ja, da was bij jouw ook.
Zeg ik verander dit ff daar. Gaat hij dat op een totaal andere plaats zitten veranderen.
Ik hoop dat de homo meeleest.
Kon die juf dat niet laten weten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:51 schreef amaranta het volgende:
salsales ging niet door. Salsajuf was er niet.
electrocute wat wil je dan in de OP?
schijnbaar niet nee...quote:
Die lulhannes heeft al mijn phpboeken voor zijn neus liggen. Als ik vraag of hij enig idee heeft wat hier gebeurd: while ($rij = mysql_fetch_array($resultaat))quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://www.phphulp.nl/php/tutorials
Kan de homo ff vooruit
Kun jij als Hollander klompendansen dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:03 schreef ArTiC het volgende:
beetje matig natuurlijk dat een spaanse salsalessen moet nemen
Moet jij je vriendin niet lastig vallenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kun jij als Hollander klompendansen dan?
Hmm ja ik weet dat jij Guus Meeuwis - Brabant mee kan zingen dus dat was geen goed voorbeeldquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Moet jij je vriendin niet lastig vallen![]()
net of wat op en neer springen met klompen aan dansen is..ben niet eens een hollander maar een brabander![]()
Ik wil niet zelfingenomen lijken, maar ik kan wel goed dansen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:03 schreef ArTiC het volgende:
beetje matig natuurlijk dat een spaanse salsalessen moet nemen
Hollanders zijn mensen uit noord-/zuid-hollandquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:09 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmm ja ik weet dat jij Guus Meeuwis - Brabant mee kan zingen dus dat was geen goed voorbeeld
OK, braaf...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wil niet zelfingenomen lijken, maar ik kan wel goed dansen.
Als ik salsales neem dan doe ik dat voor mijn plezier.
Salsa heeft overigens niks met Spanje te maken, daar het een zuid-amerikaanse dansen.
In Spanje danst men Flamenco of folklorische dansen.
Flamenco dans ik ook, maar ook dat heb ik moeten leren.
zonder jou lopen deze topiccen niet, dat weet je tochquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:18 schreef FlowDesign het volgende:
tis een beetje stilgevallen tijdens mijn afwezigheid ofnie?
verkapte tvp
Tijd voor Flow zijn ego te strelen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
zonder jou lopen deze topiccen niet, dat weet je toch![]()
morgen mag jijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
Tijd voor Flow zijn ego te strelen!
Heeftie toch liever van een vrouw dus mag je best doen hoorquote:
en jij overmorgenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik streel zijn ego ook wel eens, door hem in mijn aanwezigheid te laten zijn...
het ging over jouquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:23 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heeftie toch liever van een vrouw dus mag je best doen hoor
Don't know ... don't care ...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:39 schreef Blueman het volgende:
Wie is die vrouw en waar speelt ze in mee.
Komt me absoluut niet bekend voor
Ik zou niet weten hoe ze heetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:39 schreef Blueman het volgende:
Wie is die vrouw en waar speelt ze in mee.
Komt me absoluut niet bekend voor
Tijd voor weekend of nog zware dingen op de planning?quote:
Euuhmmm, tijd voor weekeinde i.d.d. en geen zware dingen op de planning:Pquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
Tijd voor weekend of nog zware dingen op de planning?
Dat nou ook weer nietquote:
Nogal he..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:16 schreef febster het volgende:
Tering, partijtje lam hier... Vrijdagavond is echt wel een baggeravond qua tv zeg
Zoiets jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:13 schreef Blueman het volgende:
Maar alles voor het goede doel he! Dat je eindelijk je garage nuttig kan gebruiken :p
en er meer bier in kwijt kan
Ja ik ga dadelijk denk ik maar ff gamen ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nogal he..
Nog effe paar spellekes en dan maar DVD aan zetten.
inderdaad behoorlijk deprimerendquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:16 schreef febster het volgende:
Tering, partijtje lam hier... Vrijdagavond is echt wel een baggeravond qua tv zeg
Net weer interval gehaald in F.E.A.R. dus zit nu bij Interval 7. Best geinig spel moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef febster het volgende:
[..]
Ja ik ga dadelijk denk ik maar ff gamen ofzo
Er zijn een paar demo's op Xbox Live verschenen die ik wel eens binnen kan trekkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
Net weer interval gehaald in F.E.A.R. dus zit nu bij Interval 7. Best geinig spel moet ik zeggen.
Nu ff chillen met Fifa en dan zo DVD
Biertje erbij en hoppa
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:21 schreef LaraLove het volgende:
ga maar weer eens DirtyDancing lijken...
Dat is inderdaad het andere uitersten.quote:
Ja, kom maar terug als je volledig gerevalideerd bent en de knop capslock weer uit kan drukkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:25 schreef ErwinEHVNL het volgende:
BLIXEMBOSCH OOST ROELEERT
Word dus een gezellig avondje achter de pc doorbrengen met je kratje bier net zoals nog enkelen meer doenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:26 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Daar komt het op neer ja ... gecombineerd met een gevoel van gaarheid...
Ha rijkelui's kiendjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:26 schreef ErwinEHVNL het volgende:
dalijk naar VIRGINSEND
Neh ... ik wil pokerenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
Word dus een gezellig avondje achter de pc doorbrengen met je kratje bier net zoals nog enkelen meer doen
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, kom maar terug als je volledig gerevalideerd bent en de knop capslock weer uit kan drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |