Veel plezier en tot laterquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
merci![]()
Ben weg (dvd kijken ofzo) tot later vanavond/vannacht![]()
Veel plezier vanavond en tot later maar weer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
merci![]()
Ben weg (dvd kijken ofzo) tot later vanavond/vannacht![]()
Jij wilde graag modje zijn bij dit zooitje ongeregeldquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:56 schreef flugeltje het volgende:
Ja verdorie, zo'n housewarming is best leuk...
Maar wie kan er weer de rommel opruimen??
murmel murmel murmel...
[afbeelding]
Ach arme flugeltje, en veel hulp van je collega's heb je ook niet echt op dit moment he?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:56 schreef flugeltje het volgende:
Ja verdorie, zo'n housewarming is best leuk...
Maar wie kan er weer de rommel opruimen??
murmel murmel murmel...
[afbeelding]
Wrijf het er nog even in dat wij dat niet kunnen kijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:56 schreef Manu82 het volgende:
oh yes, ik kan vanavond celebrity BB kijken hiertoch een keer een voorsprong op jullie!!!
Ripley doet de dagdienst en CW komt hopelijk snel terug...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ach arme flugeltje, en veel hulp van je collega's heb je ook niet echt op dit moment he?![]()
Al wat gehoord van CW dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ripley doet de dagdienst en CW komt hopelijk snel terug...
Helaas nog niet...quote:
Salt & vinegar crisps bij Tescoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:56 schreef Manu82 het volgende:
oh yes, ik kan vanavond celebrity BB kijken hiertoch een keer een voorsprong op jullie!!!
quote:
Hoop dat ze ook snel weer komtquote:
Beebquote:
Je hebt de housewarmingparty gemistquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:06 schreef MissHobje het volgende:
Wowwwwwwwwww restyling dit zeg![]()
Goed gedaan![]()
Moet nog ff tikkie wennen hoor..
lekker fris!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Beeb![]()
Hoe vind je ons nieuwe huisje?
Arcee.quote:
quote:
En ik kom even hallo zeggenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ripley doet de dagdienst en CW komt hopelijk snel terug...
Hai Mopquote:
Hallo.quote:
Met Bonnie in de buurt heb ik gekozen voor ouwe kleren!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hai Mop![]()
Pas je wel op waar je gaat hangen, de verf is nog nat op sommige plaatsen
Moet wel aan je wennen hoor, zo in 't blauw.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met Bonnie in de buurt heb ik gekozen voor ouwe kleren!![]()
Is goed, dank je PH... *sleutels geeft*quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:18 schreef PH52 het volgende:
Mevrouw flugeltje, mag ik de sleutel van kamer 52 alstublieft, en doe gelijk die van kamer 50, dan help ik mevrouw Talitha ff op weg.![]()
Ik aan jou in het zwartquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Moet wel aan je wennen hoor, zo in 't blauw.![]()
dank. talitha, ga je mee, deze kant op en pas op voor de verf, het is nog niet helemaal droog heb ik mij laten vertellen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is goed, dank je PH... *sleutels geeft*
Kamer 50 ? Da's toch wel met uitzicht over zee hoop ik ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:18 schreef PH52 het volgende:
Mevrouw flugeltje, mag ik de sleutel van kamer 52 alstublieft, en doe gelijk die van kamer 50, dan help ik mevrouw Talitha ff op weg.![]()
Check, oke je bent binnenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:13 schreef Talitha het volgende:
Goedenavond iedereen. Ik ben niet bekend hier. Kan iemand me de weg wijzen naar de receptie ? Ik wil graag inchecken![]()
En de buur van nr 50 is ook erg vriendelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:21 schreef PH52 het volgende:
Met uitzicht over zee, balkon en jacuzi.
PH heeft haar al meegenomenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Check, oke je bent binnenVerder moet je maar iemand zoeken die je naar je kamer brengt
![]()
en niet te vergeten galant en gedienstigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
En de buur van nr 50 is ook erg vriendelijk![]()
Ah PH, jij speelt voor Manusje van alles, Manuelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:20 schreef PH52 het volgende:
[..]
dank. talitha, ga je mee, deze kant op en pas op voor de verf, het is nog niet helemaal droog heb ik mij laten vertellen.![]()
Que ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ah PH, jij speelt voor Manusje van alles, Manuel![]()
![]()
![]()
Daar hoefde ik juist helemaal niet aan te wennen.quote:
U had gebeld ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:24 schreef Talitha het volgende:
Fijn: roomservice en kamermeisjes. Kan ik lekker relaxen
Ik moest het bonnie topic even aanvullenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:26 schreef Sanne het volgende:
Bonnie!
Bonnie!
Bonnie kom je buiten spelen?
Bonnie kom je gauw op straat?
Na 21:00 wordt geen roomservice meer verleend en de bar is ook gesloten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:26 schreef Sanne het volgende:
Bonnie!
Bonnie!
Bonnie kom je buiten spelen?
Bonnie kom je gauw op straat?
quote:
Of ben je gewoon een beetje nieuwe gasten aan het versierenquote:[dank. talitha, ga je mee, deze kant op en pas op voor de verf, het is nog niet helemaal droog heb ik mij laten vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |