ga door .. ga door . . hier luister normaal toch niemand naar een ander, dus wat geeft het.quote:
Nee klopt ik lees van een anderquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
ga door .. ga door . . hier luister normaal toch niemand naar een ander, dus wat geeft het.![]()
Doe gewoon mee met de rest. er is altijd wel iemand de pineutquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:10 schreef tanna het volgende:
Als ik de gasten zo eens bekijk, ga ik me wrsch ergeren aan een aantal mensen. Maar dat is het leukst, toch?![]()
nee hoor, ben er ook weer.quote:
Ik denk alleen dat deze er wel heel veel de pineut zullen zijn, wat een b-artiesten!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:18 schreef PH52 het volgende:
[..]
Doe gewoon mee met de rest. er is altijd wel iemand de pineut![]()
Nee lieverd, maar jij bent niet niemand, jij bent liefquote:
Hoi Snaptnix, al in je hotelkamer geweest ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
nee hoor, ben er ook weer.
Maar waar is iedereen vanavond, het is wel erg rustig voor 's avonds inderdaad![]()
Ja, ze zijn allemaal redelijk instabiel om het maar nequote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat deze er wel heel veel de pineut zullen zijn, wat een b-artiesten!![]()
Ben het helemaal met je eens, ben benieuwd hoelang ikzelf het kan volhouden om te kijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat deze er wel heel veel de pineut zullen zijn, wat een b-artiesten!![]()
Iedereen is nog het oude BB5 forum aan het zoeken?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
nee hoor, ben er ook weer.
Maar waar is iedereen vanavond, het is wel erg rustig voor 's avonds inderdaad![]()
Ikke wel, heb een topkamer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoi Snaptnix, al in je hotelkamer geweest ?![]()
Kan iemand ff een hamer opzoeken dat ik die kleine gele mannetjes de hersen in kan timmerenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn allemaal redelijk instabiel om het maar netjes te houden.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee lieverd, maar jij bent niet niemand, jij bent lief![]()
52, maar dr staan allemaal dozen in mijn kamerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ikke wel, heb een topkamer.![]()
Jij dan?
Oude wet, hoe meer je je gaat ergeren, hoe langer je blijft kijken, tenminste, als je BB verslaafd bent. Ik denk niet dat er veel nieuw bloed zal komen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:22 schreef tanna het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, ben benieuwd hoelang ikzelf het kan volhouden om te kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |