Inderdaad, ze is niet eens aangelijndquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:05 schreef Suuz_ het volgende:
triest dit
Lachen om gehandicapte mensen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:04 schreef Chriz2k het volgende:
WHEHEHEHE, ze struikelde en ging vol op haar bek!
wat een mongool zeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:53 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben bang.
Ze schreeuwt de hele tijd rare dingen tegen zichzelf en zwaait wild met haar armen.
Moet ik nu met stenen gaan gooien?
leedvermaak is stoer. mensen uitlachen die lelijk/dik/mongool/idioot zijn is ook stoer.quote:
vet, hier ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:09 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Op de hoek van de straat zit hier ook zo'n 'opvanghuis' of wat het ook mag zijn. Dus hier komen ze ook regelmatig voorbij.
Ik noem zoiets een middelbare schoolquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:09 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Op de hoek van de straat zit hier ook zo'n 'opvanghuis' of wat het ook mag zijn. Dus hier komen ze ook regelmatig voorbij.
vind jijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:09 schreef Jett het volgende:
[..]
leedvermaak is stoer. mensen uitlachen die lelijk/dik/mongool/idioot zijn is ook stoer.
deze post zegt heel veel over jouquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:11 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik noem zoiets een middelbare school![]()
en jett zag dat 'tt lauw was.quote:
Daar lach ik uiteraard ook om, maar om nou gehandicapte mensen uit te lachen.. daar ligt bij mij de grens.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:09 schreef Jett het volgende:
[..]
leedvermaak is stoer. mensen uitlachen die lelijk/dik/mongool/idioot zijn is ook stoer.
gehandicapte zijn vaak lelijk... nog nooit een man gezien in een rolstoel die ik well eens zou willen neuken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:13 schreef Quarks het volgende:
[..]
Daar lach ik uiteraard ook om, maar om nou gehandicapte mensen uit te lachen.. daar ligt bij mij de grens.
Was het toevallig je moeder?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:14 schreef Sandertje21 het volgende:
Zo een had ik hier ook een keer rondlopen bij ons in de buurt.
Alleen die van ons was gewoon zwaar onder invloed ergens van, en niet echt iemand met een downsyndroom.
Ze was trouwens ook nog eens naakt!
Omdat ze hierop leek:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:15 schreef Quarks het volgende:
Hoe weet je dat ze het syndroom van down heeft?
Voor hetzelfde geld is het gewoon een standaard idioot.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:14 schreef Jett het volgende:
[..]
gehandicapte zijn vaak lelijk... nog nooit een man gezien in een rolstoel die ik well eens zou willen neuken.
sorry dat niet iedereen hier op zijn/haar 3de is ontmaagd door papaliefquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:25 schreef Suuz_ het volgende:
wat zijn jullie triest allemaal zeg! zeker allemaal zielige pubertjes hier die wanhopig op hun eerste zoen zitten te wachten...triest hoor
In 1934 zag ik het levenslichtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:25 schreef Suuz_ het volgende:
wat zijn jullie triest allemaal zeg! zeker allemaal zielige pubertjes hier die wanhopig op hun eerste zoen zitten te wachten...triest hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |