Of dat die vrouw die vissen aangeboden krijgt uit naam van die jongen die een stukje verder staatquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef JelleS het volgende:
Vergeet ik er nog eentje van de laatste tijd, die van Amstel. Moet elke keer lachen als die man bij de slager zegt: 'als het mijn vrouw is ben ik net weg he'.
Er was er toch ook zo een dat de moeder in kwestie ook zo tekeer ging?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:40 schreef Frisk het volgende:
De meeste kennen hem wel al:
http://www.heferito.com/Movies/ZazooFR_small.mpg
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:40 schreef Frisk het volgende:
De meeste kennen hem wel al:
http://www.heferito.com/Movies/ZazooFR_small.mpg
Die heb ik nou al zo vaak gezien en nog nooit leuk gevonden!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:08 schreef fanneke het volgende:
Deze van het sportkledingmerk Umbro is ook wel geinig...
(ik hoop overigens dat de link werkt)
http://www.videoposting.net/video.aspx/IDp~165
en wat moet ik met die informatie?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:35 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Die heb ik nou al zo vaak gezien en nog nooit leuk gevonden!![]()
O ja. Geniaal!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:46 schreef MrManiak het volgende:
Bij afstand:
De reclme van de Gouden Gids, met de haai
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:37 schreef Nuna het volgende:
''Ga met uw muis naar rechterbovenhoek''
Die reclame van Planet Internet, die ook de gouden loekie heeft gewonnen. Hilarisch.
Of met een hogedrukspuit de planten in een kas water willen gevenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:51 schreef rena het volgende:
[..]
Dat navigatiesysteem ook: "Ga hier naar rechts"![]()
Cup-a-soup reclames zijn erg sterk. Ook van voor 'how deep is your dip', van o.a. een succesvolle manager ('zijn motto: succes is een keuze') en eindigt dus met een piano op zijn knar.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:14 schreef HV het volgende:
Die commercials van How deep is your dip van Cup a soup[...]
Eensch.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:37 schreef Nuna het volgende:
''Ga met uw muis naar rechterbovenhoek''
Die reclame van Planet Internet, die ook de gouden loekie heeft gewonnen. Hilarisch.
Die was van Gouden Gids.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vind de beste nog steeds één van Even Apeldoorn bellen. Die met die schoonmaak neger die al swingend een levensgroot aquarium kapotstoot met z'n bezem. En z'n maat in dat karretje heel rusitg naar de teleoon rijden. "Ze hebben alleen matglas?"
Mên, die blijft geweldig.
Of was dat de Gouden Gids? Boeiend.
Dat is planet.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:48 schreef Roellie80 het volgende:
en van wanadoo ofzo"ga met de muis naar de rechter bovenhoek"
dat is voor mij een voorbeeld van een hele flauwe reclame, met als gevolg dat ik dat product juist niet ga kopenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:09 schreef Asics het volgende:
ik vind die ene reclame van dreft zo leuk, dan doet die ene meneer net alsof hij héél graag de afwas wil doen, terwijl hij weet dat er nog maar één druppeltje afwasmiddel is. Hij denkt dat daarom de afwas helemaal niet gedaan kan worden, maar dan zegt zijn vrouw dat dreft zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo krachtig is dat dat wel lukt en dan moet ie alsnog de afwas doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:23 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
dat is voor mij een voorbeeld van een hele flauwe reclame, met als gevolg dat ik dat product juist niet ga kopen
Ja, die is dacht ik van Vicks, maar is duidelijk gepikt van deze...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:26 schreef Tape het volgende:
[..]
Er was er toch ook zo een dat de moeder in kwestie ook zo tekeer ging?
jullie? haha volgens mij ben ji de nerd, met je 6 berichten per dag.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:22 schreef dady het volgende:
Ik vind die nieuwe reclame van @HOME wel sterk, 2 maanden internet proberen voor 35 euro. Je ziet dan een kerel zijn PC overal mee na toe nemen alsof het zijn vriendin is, ik moet dan altijd aan jullie denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |