quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:05 schreef PAA-053 het volgende:
Ik heb geen werk.
Voordeel van in de horeca werken is dat je niks uit geeft op zo'n avondquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:07 schreef the900 het volgende:
Ja. Gezellig kletsen met het barpersoneel of mensen op de dansvloer, af en toe glazen spoelen, fotootjes maken van dronken dansende mensen. Erg leuk.
Ook toffe collega's
Ik heb geen werk.
Ik heb geen werk.
Ik heb geen werk.
Klinkt leuk! Hoe ben je daar gekomen dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:25 schreef zillah666 het volgende:
jep![]()
Ik werk in het wonderlab van het grootste science center van NL. Dit is een plaats waar bezoekers (voornamelijk kinderen) zelf scheikunde proeven kunnen doen, en dat mag ik begeleiden. Erg leuk dus...![]()
Een beetje kids enthousiast maken voor scheikunde en andere (beta) wetenschap gerelateerde dingen.![]()
Eerst heb ik daar een tijdje stage gelopen, en zo ben ik blijven plakken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:29 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Hoe ben je daar gekomen dan?
Ik ben net zo goed in Scheikunde als mijn 3-jarige buurjongetjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:34 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Eerst heb ik daar een tijdje stage gelopen, en zo ben ik blijven plakken.
Maar ze zoeken vaak genoeg mensen, dus je kan er vast ook wel op de gewone manier binnenkomen. (mocht je interesse hebben; de advertenties staan meestal op internet (www.e-nemo.nl))
Woon je op kamers in Groningen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef Sport_Life het volgende:
Overigens ga ik over 3 weken (na mn tentamens) wel hard op zoek naar een leuke baan.. Ik had bedacht om in de horeca iets te doen. Beetje bediening ofzo
.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef Mainport het volgende:
Gelukkig heb ik geen werk
Ik woon idd op kamers in Groningenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Woon je op kamers in Groningen?
En de tentamens zijn pas over 4 weken afgelopenbij mij dan!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef Mainport het volgende:
Gelukkig heb ik geen werk
Ben sinds kort gekapt na 2½ gewerkt te hebben. Mag ik ook een paar weken rust? lees: paar maandenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:45 schreef Roellio het volgende:
Wel een hoop werkeloze paupers hier, zeg!![]()
Damn echt veel buitenlanders zegquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:45 schreef Roellio het volgende:
Die stemmingmakerij wordt niet op prijs gesteld.quote:
Hahahaha, ik spendeer mijn tijd aan studiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:45 schreef Roellio het volgende:
Wat voor iets doe je dan ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:04 schreef andromeda1968 het volgende:
Uiteraard vindt ik werk plezierig, en het is nog gezond ook.
Ik ben sinds kort (1 november 2005 om precies te zijn) café-uitbater.quote:
Is dat een rookvrij cafe ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:10 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort (1 november 2005 om precies te zijn) café-uitbater.
heb ik ook gehad.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:46 schreef skiczukie het volgende:
Nee, ik heb kutwerk.
Nope....quote:
Het meerendeel van die gasten is te stom om te werken en is blij met een minimum uitkering van de sociale dienst. Tsja, wel janken als ze iets niet kunnen kopen met hun armoedige kutsmoeltjesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:59 schreef Godlike02 het volgende:
100 keer de mensen die geen werk hebben komen naar mijn mening het topic niet ten goede.
Die hebben vast ooit werk gehad en kunnen daar iets over zeggen of zeg niks aangezien er duidelijk gevraagd wordt of het werk bevalt.
Blind een quote aanhalen van iemand anders schieten we niet zo veel mee op![]()
Kan je wel zeggen ja, zou er zelf niet aan moeten denken om tijdelijk zonder bijbaantje te zitten. Maar dat is misschien ook wel de cultuur hier in het dorp, want eigenlijk werkt iedereen boven de 15 hier wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:45 schreef Roellio het volgende:
wat doe je precies in de ICT?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:00 schreef Detroit het volgende:
Check! Helemaal geen problemen met mijn werk. Lekker 8 uur op je gat zitten, hoofdwerk ipv actief bezig zijn, gratis koffie, en in contact komen met de nieuwste technieken. Ja, ICT is okay..
de enige reden die er is is geld verdienenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:44 schreef travelwoman het volgende:
Tuurlijk vind ik mijn werk leuk anders zou ik er simpelweg niet werken!!
Goed zo, ik ook nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:05 schreef PAA-053 het volgende:
Ik heb geen werk.
Collegaquote:Op zondag 8 januari 2006 20:23 schreef nutteloos het volgende:
ik werk bij de thuiszorg, het is best leuk werk, kan vast leuker, maar het verdient goed en dat vind ik het belangrijkst aan een bijbaan. Later ga ik als het goed is wel leuk werk doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |