Veel dank! Ik ga ernaar op zoek!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Yep, bij iedere drogist , naast de Zwitsal en zo
FeS is wat lastiger te krijgen (en wat duurder).... ik dacht dat De Tuinen het ook verkoopt.
Ik vind die crême echt heerlijk en net zo effectief als Sudocrem
Of een Crispy-ribbelchipsdieet waarbij je ze over de lengte naar binnen werktquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:21 schreef AlohaXa het volgende:
Wat hoor ik allemaal over verminderde weerstand... volgens mij hebben jullie allemaal gewoon een tosti / toast (e.d.) dieet gehouden.
heaven7!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:57 schreef heaven7 het volgende:
Duderinnetje! Blistex! Echt waar! Werkt als een tiet, 's avonds lekker royaal erop smeren en de volgende dag is het of weg of gegarandeerd een stuk minder. (Ligt eraan hoe erg het is). Ik heb dit zelf ook regelmatig en 1 of 2 avonden smeren doet echt wonderen.
Ik heb ook het gevoel dat het van binnen komt, maar een verzachtend zalfje zou we heel fijn zijn natuurlijk!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:28 schreef Knibbel het volgende:
@ Dude (en de rest)
Het komt van binnen, niet van buiten. Er is een verschil tussen schrale lippen, en sneetjes in je mondhoeken...
In Dude's haar geval zal een zalfje alleen maar een tijdelijke oplossing zijn... Ik heb het ook gehad, en het kwam inderdaad door niet genoeg groeten eten (daar zit meer B in dan fruit). Het is nu zo goed als over maar het duurt best ff voordat je lichaam die reserves weer goed heeft opgebouwd.
Dat van te veel vitamines heb ik nog nooit gehoord, volgens mij worden de meeste 'te velen' gewoon door de lever + rest afgevoerd richting WC
Volgens mij, maar weet het niet zeker, zit nog aan de koffie, zit er in vlees veel B. Ben je onlangs geminderd met vlees eten als in het afgelopen half jaar?
Suc7 ermee
Niks is lekkerder dan een lekker plakje bief, stuk! Oke tijd om te gaan, ben benieuwd of je herstelt hahaha doei doeiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maargoed, misschien toch maar weer aan de biefstuk dan![]()
Meid, that's all you needquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
heaven7!
Ik ga voor de Blistex dan eerst maar eens.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien dat ik straks wel wat ranzige foto's plaats en dan steeds een update van hoe het al dan niet verder ettert![]()
Nee mijn vriend heeft geen koortslip hoor!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:41 schreef cobain94 het volgende:
(NO JOKE!!) Maar toevallig iemand gezoend met een koortslip zonder het te weten? is besmettelijk.
Zegquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:00 schreef blieblie het volgende:
Oeh! Dit topic kan ik goed gebruiken.
Heb ook last van zo een zeer irritant kapotte mondhoek.
Ben onder de indruk van je verschijning Dudin. Had meer een soort van tuinbroekvrouw met gereedschapriem in gedachten
![]()
![]()
Hoe voelt een koortslip?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:06 schreef QyRoZ het volgende:
Het verschil tussen kapotte mondhoeken en een koortslip voel je wel hoor.
Een koortslip heb ik heel soms ook wel. Maar dat voelt anders.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat lijkt inderdaad meer op een koortslip dan op gewoon iets droogs waar blistex iets aan kan doen.
Maar tegen koortslippen helpt Echinacin creme weer heel goed, dus mocht je B&B-kuur niet helpen kan je dat altijd nog proberen![]()
Morgen post ik hopelijk de miraculeuze genezingquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:09 schreef Modus het volgende:
Ook last van.. Purol reeds in huis. Nu de kogelbiefstuk nog.
.
String!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:56 schreef Tobbes het volgende:
Koort-slip.
Jij bent off topicquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:29 schreef QyRoZ het volgende:
Flauw!
Aechwel!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:33 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, ik ben de enige die hier off-topic is hè?
Je hebt alleen niet het blauwe potje gekocht. Dat is nog beter spul namelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aechwel!![]()
O ik wilde nog even heel on topic zeggen dat dat Blistex wel heel fijn spul is.![]()
Daar ligt het bij mij denk ik niet echt aan.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:37 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb het ook. Moet dus meer fruit eten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |