abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_33771457


Voor de verslaafden en andere geinteresseerden die niet langer kunnen wachten op de volgende Nederlandse, Britse, Amerikaanse, Australische en weet ik veel welke Big Brother is er:

Celebrity Big Brother UK 4

Vanaf 5 januari delen 11 bekende mensen 23 dagen het Britse Big Brother huis. Tenzij ze natuurlijk weg worden gestemd voor ze de finale niet halen.

De sterren (ik ken er maar 3 ):



Met uitzondering van presentatrice en voormalig MTV vj Davina McCall:



Zijn er in het huis te zien:


Michael Barrymore (acteur en host in programma's die ik nog nooit heb gezien en in Spice World)



Pete Burns (o.a. zanger in 80's groep Dead or Alive)



Traci Bingham (Baywatch actrice of beeldvulling)



Maggot (Rapper uit rapgroep Goldie Lookin' Chain)



Rula Lenska (Actrice vooral bekend van de 70's serie Rock Follies en recent nog van de soap EastEnders)



Jodie Marsh (Model en voormalig stripper)



Dennis Rodman! (NBA ster en acteur)



Faria Alam (betrokken in een sexschandaal met hoge bazen uit de voetbalwereld)



Preston (zanger van de band The Ordinary Boys)



George Galloway (controlversiele Britse politicus die grote vriendjes is/was met Saddam Hoessein en Fidel Castro. Zit nú in het parlement dus er worden kamervragen verwacht)


en een non-celeb maar wel 1 in wording:


Chantelle (promogirl/model en tot nu toe een nog onbekende celeb met een opdracht...)


En zij heeft de eerste geheime opdracht: overtuig iedereen dat je een celebrity bent anders zal je zondag het huis moeten verlaten.
Het is de bedoeling dat ze zich onder haar eigen naam voordoet als een zangeres uit de fictieve meidengroep Kandyfloss, bekend van de fictieve hit 'I want it right now'.

Dit wordt uitgezonden op Channel 4 en is ook via live betaalstreams te volgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dimmie op 06-01-2006 18:10:37 ]
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:12:58 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33773383
Maar wij hebben Viola Holt!!!!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_33773974
Die Traci Bingham is straks alleen nog maar bekend van het meedoen met dit soort programma's. Een paar maanden geleden was ze tegelijk te zien bij veronica bij the surreal life en één of andere bootcamp programma.

Beetje de Kelly van de VS. Ze is bekend maar niemand weet meer waar precies van.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')