Oh ja.. MAAAZZZEEEELLLLquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:00 schreef Strolie75 het volgende:
Ow ja....en weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:01 schreef Strolie75 het volgende:
Struik --> http://fok.internix.be/resizer.php
Gaat 14/15 jan nog door? Zo ja, wat zijn de plannen?quote:
15de kanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat 14/15 jan nog door? Zo ja, wat zijn de plannen?
Ah, zeg ik net mijn feestje afquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
15de kan14de al een feestje
Beetje gamen, filmpje pakken in Antwerpen ?
Ja dat heb je wel eens hequote:
Ow ja, daar heb ik een voorfilmpje van gezien.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:21 schreef Bastard het volgende:
Vanavond begint een nieuwe serie.. Medium.. lijkt me wel wat.
Dat is ook veel leukerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat heb je wel eens he
Maar ja ben weer thuis he, krijg meteen die kleine in mn handen gedrukt
Nu maar hopen dat ze even blijft slapenquote:
Ik kijk hem wel een andere keer, kom er nu niet echt aan toequote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:58 schreef Strolie75 het volgende:
Goede film...erg herkenbaar in elk geval
arme stroliequote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:58 schreef Strolie75 het volgende:
Goede film...erg herkenbaar in elk geval
Hij is echt goedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:29 schreef Nuongirl het volgende:
Ik kijk hem wel een andere keer, kom er nu niet echt aan toe
Je maakt me iig wel nieuwsgierig nuquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij is echt goedDoen nog best veel bekenden in mee.
Van de ene (baby)fles gelijk over op de volgende?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:40 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Van de ene (baby)fles gelijk over op de volgende?
We hebben al een tijd geen AS2 shit meer gehadquote:
Kheb geen idee wat MES isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
We hebben al een tijd geen AS2 shit meer gehad
Het is nu MES... draaamaaa
Ahhhhh,... ik probeer hem altijd tegen mijn aan te houden. Onbewust worden ze toch rustig van je hartslag en ademhaling.....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:36 schreef Magneet het volgende:
Merlijn heeft zijn dagelijks huiluurtje, heb hem maar even in zijn hangmat gelegd. Niet dat dat iets uitmaakt maar met hem gaan lopen boeit ook geen hol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |