quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:40 schreef Klonk het volgende:
kansloze vergelijking
U2 vernieuwd zich zelf bij elk album, Coldplay maakt telkens hetzelfde liedje maar dan net anders...
Laat je alsjeblieft eens introduceren in de briljante geschiedenis van de rock 'n roll. Hier is u2 écht geen deel van naar mijn mening.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, vertel ons dan maar eens wat wel een geweldige band is
quote:
U2 speelt ook niet echt rock and rollquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:45 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Laat je alsjeblieft eens introduceren in de briljante geschiedenis van de rock 'n roll. Hier is u2 écht geen deel van naar mijn mening.
hou je mond danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:46 schreef Evel-in het volgende:
[..]
![]()
ik zal er maar niet op in gaan, het is bijna weekend, vandaar die nietszeggende reactie
![]()
Klopt. Ik snap best dat mensen hun muziek kunnen waarderen. Wat mij enorm irriteert is de verheerlijking van deze band.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
U2 speelt ook niet echt rock and roll, dus dan is het logisch dat ze daar niet deel van uitmaken....
ff zonder gekheid, een band die al zo lang meedraait met steengoeie muziek geen deel van de geschiedenis van de rock noemen, nah, ben ik het niet mee eens eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |