Gedurfde uitspraak. Vertel der es meer over dan!quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:31 schreef beautiful_world het volgende:
Rotterdam was zeker geweldig. Beste concert wat ik ooit heb mogen meemaken.
jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:17 schreef BUG80 het volgende:
Hoorde ik ze gisteren nou onder een TV reclame van KPN?
Hier ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit lijkt me ook een erg bijzondere aangelegenheid. De kaartjes zijn in elk geval al binnen.
14 Mei.quote:
Gisteren speelden ze in de toegift een magistrale versie van het vreselijk foute Turn me on, met violist. Hier een andere versie:quote:Op zondag 23 maart 2008 16:36 schreef methodmich het volgende:
En de geniale "cover" You Wanna Fuck Me
Inderdaad! Dat probleem heb ik vaak met het Metropool orkest, het klinkt zo geforceerd en het wordt gelijk zo "Sky-radio". Niet altijd, maar vaak wel. In dit geval was het echt "samensmelten".quote:Op woensdag 30 april 2008 13:04 schreef Tom_Tom- het volgende:En ik vond het heel mooi dat het niet te geforceerd was, dat het orkest met alle CocoRosie dingen meedeed, maar dat ze ook gewoon met z'n vieren een paar nummers deden, want wanneer het orkest meespeelde, had het voor mijn gevoel ook echt toegevoegde waarde.
Mee eens! Dames en heren van het concertgebouworkest, lezen jullie mee?quote:Hoop dat ze dat vaker gaan doen bij het Concertgebouw. Sigur Rós + Concertgebouwconcert lijkt me ook een erg mooie combinatie (hint, hint).
Moet je zeker doen!quote:Op woensdag 30 april 2008 16:41 schreef methodmich het volgende:
Volgende keer ga ik met je mee Bug80!
Zou de recensent meelezen op fok?quote:De toegiften zijn eigenlijk niet nodig, maar met al deze contrasten wordt de vreselijk foute r&b-cover 'Turn Me On' weer toepasselijk.
Ja, ik kom regelmatig op Fok. Hoezo?quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:47 schreef BUG80 het volgende:
Recensie op Kindamuzik
[..]
Zou de recensent meelezen op fok?
Ah, grappig. Ik vroeg het me af omdat ik mijn kwalificering "vreselijk fout" tegenkwam in de recensiequote:
Dit is typisch zo'n cover waarbij je je dood schaamt dat je het herkent. Ik tenminste welquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:01 schreef toolhead het volgende:
ah zo. Ja, ik ben denk ik voor het schrijven van de recensie ook langs fok gesurft. Omschrijving had meer eigen woorden gekund, maar neemt niet weg dat ik het origineel ook vreselijk fout vind. (Ik had het al eerder voorbij horen komen, vorig jaar in Studio DeSmet. En misschien daarvoor ook al bij een van de andere concerten.)
Vond het echt apart om ze eens live te zien, kende alleen de cd's, en dat klinkt toch heel anders.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat was echt helemaal geweldig, misschien zelfs beste en leukste concert van 2008 tot nu toe.Ik heb echt staan genieten. Wat zijn ze goed live, en megaschattig. En die beatboxer, jezus!
![]()
Vond het gewoon niet erg erbij passen dat hij even zijn one minute of fame kreeg.Smaken verschillen en toch vonden we het allebei een top concertquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Dude, tijdens zijn solo heb ik met open mond en een dikke grijns op m'n gezicht naar het podium staan kijken en joelen. En bij die cover van Turn Me On (die ik na een *schaam* seconde of 10 herkende) heb ik een halve minuut in een stuiplach gelegen.
Zelfde dag ook in Bloemendaal.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:43 schreef Lotjeb het volgende:
16 juni in Haarlem!
Nu alleen nog op zoek naar een date... mijn vrienden hebben geen verstand van muziek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |