Ik vind hem ook heel mooiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:31 schreef methodmich het volgende:
[ afbeelding ]
Is sinds vorige week vrijdag uit en natuurlijk als gebruikelijk weeren
.
Wow, nice. Heb dat nieuwe album nog niet geluisterd maar moet hier toch wel bij gaan zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef Darkestrah het volgende:
En ze staan op MUZ / Incubate Festival 2013. Heb het nieuwe album nog helemaal niet geluisterd, ben wel benieuwd eigenlijk!
Ik volg in je voetsporen, heb ze dankzij dit nieuwe fantastische album ontdekt. Helaas net te laat voor de top 5 van de dagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:44 schreef Norrage het volgende:
Ik ben door dat album ineens verslaafd geraakt
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik volg in je voetsporen, heb ze dankzij dit nieuwe fantastische album ontdekt. Helaas net te laat voor de top 5 van de dag
Haha wow, ik dacht toen ik het album beluisterde ook echt aan Angus & Julia Stone. Inderdaad, best cool.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is me trouwens nooit eerder opgevallen, maar de stem van die ene lijkt zo ontzettend veel op Julia Stone
Ik kende eigenlijk alleen Grey Oceans, en die is er goed. Maar de rest kende ik dus nauwelijks en is zover ik nu geluisterd heb allemaal goedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha wow, ik dacht toen ik het album beluisterde ook echt aan Angus & Julia Stone. Inderdaad, best cool.
Nog aanraders qua albums van hen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |