soms komt het op de 22e of de 23e ( zie site IBG) maar meestal de 24equote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:12 schreef The_Terminator het volgende:
Bij mij komt het altijd al op de 24e...
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:13 schreef Jan-Ton het volgende:
zolang ik me geld maar krijg
Over lui gesproken, ga eens werken, dan hoef je ook niet steeds zo'n kuttopic te openen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:11 schreef Sylvana het volgende:
vorige topic: Heb jij je stufi al #12
Voor de mensen die te lui zijn om het zelf op te zoeken: het komt deze maand de 24e pas
vind jij maar es werk als je geen ervaring hebtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:15 schreef sr_firewire het volgende:
Is dit een klaagbaak topic ? Zouten !
Mensen die teren op hun stufi zijn stumperds. Ga gewoon werken hoef je tenminste niet 3 weken per maand in armoede te leven...
Stage lopen wil ook nog wel eens helpenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
vind jij maar es werk als je geen ervaring hebtik word echt OVERAL afgewezen omdat ik geen ervaring heb, maarja, zo krijg ik dat natuurlijk ook nooit
![]()
![]()
Voor vakkenvullen heb je ook echt ervaring nodigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
vind jij maar es werk als je geen ervaring hebtik word echt OVERAL afgewezen omdat ik geen ervaring heb, maarja, zo krijg ik dat natuurlijk ook nooit
![]()
![]()
tja, ga volgend jaar pas een heel jaar stage lopen, dit jaar 2 periodes 2 dagen in de week, maar ken weinig mensen die aan hun 2ejaars-stage werk over hebben gehoudenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Stage lopen wil ook nog wel eens helpenIk heb ook werk overgehouden aan me stage, kunnen ze ook niet zeuren over ervaring.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
![]()
![]()
bij de supermarkt nemen ze alleen 15/16- jarigen aan, met je 19 jaar ben je bijna overal te oud voor supermarktquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:18 schreef echt het volgende:
[..]
Voor vakkenvullen heb je ook echt ervaring nodig![]()
ik sta bij 5 uitzendbureau's ingeschreven, al sinds mei, maar ze hebben niks voor me ( voor 8 -12 uur in de week )quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:18 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik studeer ook nog, en heb een goede bijbaan waar ik altijd terecht kan. Gewoon naar uitzendbureau gaan, dus niet zo mauwen. Je wil gewoon niet werken.
Pff als 18e jarige, bijna 19 ga je langs het uitzendbureau, daar staan de bedrijven te trappelen om zielige stumperds als jou aan te nemen als oproepkracht. Als je snel bent haal je het nog, ze sluiten meestal om 17:00.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij de supermarkt nemen ze alleen 15/16- jarigen aan, met je 19 jaar ben je bijna overal te oud voor supermarkt
Ja als je er zelf niet achter aan gaat niet nee. Schei toch uit...... Lui dat ben je.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik sta bij 5 uitzendbureau's ingeschreven, al sinds mei, maar ze hebben niks voor me ( voor 8 -12 uur in de week )
uitzendbureaus hier hebben eigenlijk alleen voor 20 uur in de week of meer, en dat red ik gewoon niet naast me studiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:21 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ja als je er zelf niet achter aan gaat niet nee. Schei toch uit...... Lui dat ben je.
-Edit: Nu is het afgelopen, gewoon ontopic reageren of anders gewoon niet. Geldt ook voor de andere mensen die dit topic proberen te verzieken.-quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
uitzendbureaus hier hebben eigenlijk alleen voor 20 uur in de week of meer, en dat red ik gewoon niet naast me studie
en nou weer ontopic over de stufi en niet over werkloosheid
Thuiswonend zeker?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:30 schreef sr_firewire het volgende:![]()
Ik weet niet eens hoeveel mijn stufi is,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |