Wat mag ik niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:56 schreef soylent het volgende:
Wat doe jij nou!!! Dat mag toch niet!!!
wat mag niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:56 schreef soylent het volgende:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:56 schreef soylent het volgende:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:55 schreef regenworm het volgende:
Beertje nog even en je hebt de 5.000
optel cq aftel topicsquote:
maar dit is gewoon de SC hoor.. en dan mag het welquote:
Misschien iemand aanwezig die me het handboek gebruik fok kan faxenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar dit is gewoon de SC hoor.. en dan mag het wel
Hit man pro werkt ook altijd heel goedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dankje, zal het zometeen even allemaal installeren
Is gewoon de SC hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar dit is gewoon de SC hoor.. en dan mag het wel
Is inderdaad ook een goed programma erg uitgebreidquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hit man pro werkt ook altijd heel goed
Feedback: Policy & FAQquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:00 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Misschien iemand aanwezig die me het handboek gebruik fok kan faxen![]()
vraagje, waar kan ik poup blocker s halen ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moe je ook even een poup blocker instaleren
Helpt ook![]()
Idd dan weet je zeker dat een hoop is opgeschoondquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is inderdaad ook een goed programma erg uitgebreid
windows XP SP2 zit het in IE ingebouuwd of firefox gebruiken http://www.mozilla.comquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:03 schreef PH52 het volgende:
[..]
vraagje, waar kan ik poup blocker s halen ?
![]()
Moe je op Google kijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:03 schreef PH52 het volgende:
[..]
![]()
Probeer eens de google toolbar daar zit er een inquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:03 schreef PH52 het volgende:
[..]
![]()
Als het maar niet te veel opschoond maar dat doet programma niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Idd dan weet je zeker dat een hoop is opgeschoond
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:06 schreef flugeltje het volgende:
Optel cq afteltopics mogen idd niet
Maar dit is de SC en het is gewoon een titel van de SC. Dan mag het weer wél...
Als je nu een topic opent voor alleen het tellen van Beertjes posts is het idd buiten de policy....
Hitman pro is geen programma maar een script dat andere programma´s aanstuurdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Idd dan weet je zeker dat een hoop is opgeschoond
Klopt ja veel doe ik ook op fire fox maar fokken op IE dan blijfd mn pagina goed staan na mn refreshquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
windows XP SP2 zit het in IE ingebouuwd of firefox gebruiken http://www.mozilla.com
bron: http://forum.fok.nl/misc/faq/policyquote:Op het blocken van banners, uitleggen hoe een blocker werkt en gebruikt, staat een ban. Als user gebruik je onze servers, ons dataverkeer en onze resources. Het enige dat wij daar tegenover stellen is dat er reclame op de site staat. Dat is tevens onze enige bron van inkomsten en de enige manier voor ons om uberhaupt open te kunnen blijven.
Als je niet van plan bent reclame in beeld te krijgen, dan vinden wij dat broodroof en besluiten we dat je niet welkom bent om van onze resources gebruik te maken.
ook goed als het maar werkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:08 schreef Beeker het volgende:
[..]
Hitman pro is geen programma maar een script dat andere programma´s aanstuurd
We blocken ook geen banners lieverd, we blocken alleen maar popupsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:09 schreef flugeltje het volgende:
Mensen:
[..]
bron: http://forum.fok.nl/misc/faq/policy
Ah ok ik ben helemaal up2datequote:
ff als reminder voor jullie straks verder gaan...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
We blocken ook geen banners lieverd, we blocken alleen maar popups![]()
hoe wil fok achterhalen eigenlijk of er iemand is die de reclame blockt? en daarmee aan broodroof doetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:09 schreef flugeltje het volgende:
Mensen:
[..]
Dank voor de waarschuwing iigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ff als reminder voor jullie straks verder gaan...
geen problemen mee alleen doet copy & past binnen firefox vaak vreemd (werkt niet)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Klopt ja veel doe ik ook op fire fox maar fokken op IE dan blijfd mn pagina goed staan na mn refresh
Popupblocker blokken geen advertenties daar heb je in firefox wel een plugin voor maar deze mag je uiteraard niet op fok gebruikenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:09 schreef flugeltje het volgende:
Mensen:
[..]
Het begon er mn om omdat ik nogal veel pop-ups kreeg en misschien daardoor mijn internetverbinding wegviel. Heeft dus niks te maken met banners en alles, maar des te meer met het actief blijven op het forum en natuurlijk alle fantastische banners te aanschouwenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:09 schreef flugeltje het volgende:
Mensen:
[..]
Het ging er ff om dat de discussie niet verder zou gaan dan alleen pop-upsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:11 schreef Beeker het volgende:
[..]
Popupblocker blokken geen advertenties daar heb je in firefox wel een plugin voor adblock maar deze mag je uiteraard niet op fok gebruiken
Dit is toch gewoon jou normale postgedrag. Gezien de hoeveelheid posts die je op je naam hebtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
geen problemen mee alleen doet copy & past binnen firefox vaak vreemd (werkt niet)
Jezus, ik hoef geen limiet te halen maar als ik zo door krijg ik eelt op mijn vingers
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
geen problemen mee alleen doet copy & past binnen firefox vaak vreemd (werkt niet)
Jezus, ik hoef geen limiet te halen maar als ik zo door krijg ik eelt op mijn vingers
Geen flauw idee, flugel is computernoob weet je nogquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoe wil fok achterhalen eigenlijk of er iemand is die de reclame blockt? en daarmee aan broodroof doet
Hier hetzelfde, Fok dus idd ook met IEquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Sorry![]()
Maar als ik fireFox F5.
Dan staat mn pagina weer aan t begin.
En kan ik zoeken waar ik gebleven was![]()
edit: of ik lees eerst voor ik reageerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:09 schreef flugeltje het volgende:
Mensen:
[..]
Je bent heus geen computernoob. Er zijn mensen die meer noob zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geen flauw idee, flugel is computernoob weet je nog
Soms wel soms niet vreemd spulquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Sorry![]()
Maar als ik fireFox F5.
Dan staat mn pagina weer aan t begin.
En kan ik zoeken waar ik gebleven was![]()
Die kant van de discussie zullen we niet opgaan hoor flugelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het ging er ff om dat de discussie niet verder zou gaan dan alleen pop-ups
Nogmaals, ik postte het als waarschuwing voor het geval men zich geroepen voelde wat dieper op de materie in te gaanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
edit: of ik lees eerst voor ik reageer
Nee altijd, alleen als je net hebt gepost, springt ie terug naar je laatste postquote:
Jep anders is t niet te doen en blijf je scrollenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, Fok dus idd ook met IE
De makkelijkste manier is om in je host file alle site's te plaatsenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:14 schreef teamlead het volgende:
[..]Een pop-upblocker is toch wat anders dan een banner-blocker
quote:Wat mag ik niet?
quote:wat mag niet?
quote:wat niet?
vandaar mijn editquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nogmaals, ik postte het als waarschuwing voor het geval men zich geroepen voelde wat dieper op de materie in te gaan
Nog 60 posts te gaan meissiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb je mazzel als die t wel bij jou doet![]()
Maar het is wel fijn om mee te werken
Gezellie tochquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:15 schreef PH52 het volgende:
Het is volgens mij al weer een possje terug dat er door de dagploeg zo stevig gepost werd.![]()
idd, lijkt wel de 1000 topics night nu met het afscheid, en ik wil eigenlijk al 3 uur lang weg zijnquote:
We hebben het hardstikke druk eerst Teamlead en nu Beertje dan de zoveel 1000 krijgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:15 schreef PH52 het volgende:
Het is volgens mij al weer een possje terug dat er door de dagploeg zo stevig gepost werd.![]()
Blijf je toch nog lekker plakkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
idd, lijkt wel de 1000 topics night nu met het afscheid, en ik wil eigenlijk al 3 uur lang weg zijn
Nog 20 posts te gaan manu, doe je die toch eerst nog even voor je weggaatquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
idd, lijkt wel de 1000 topics night nu met het afscheid, en ik wil eigenlijk al 3 uur lang weg zijn
hello, I'm still herequote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
We hebben het hardstikke druk eerst Teamlead en nu Beertje dan de zoveel 1000 krijgen.
Moe je wel halenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:21 schreef PH52 het volgende:
Ik loop er nog ff 10 met je mee, heb ik er 1800![]()
ga je niet halenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hello, I'm still here
ik ga ook voor de 2500
het probleem is dan dat het uitzendbureau al dicht is en dat ik toch wel even wil laten weten dat ik nog leefquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog 20 posts te gaan manu, doe je die toch eerst nog even voor je weggaat
Tuutlijk haalt ie dat, alleen, hij had toch naar het uitzendbureau gemoeten, of niet ?quote:
Zou je dat nu wel doen ? Denk om je rug. . of iets anders dat niet goed werktquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:22 schreef flugeltje het volgende:
sjees, gaat vlug hier nu...
*gaat weer één en ander in huishouding doen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |