de prachtige TT is compleet nu.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:20 schreef Noca het volgende:
Oww zo. Bedankt, laat ik die er eerst wel uit. Al is de OP bijna hetzelfde
Bedankt Rubber!! Kun je de titel nog veranderen in: De maand van de waarheid.
Zou mooi zijn!
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Je titel staat erachter.
Ja, wie heeft het nou gedaan?quote:
wat is de bedoeling? Reclame maken voor het toernooi? Daar is dit topic niet voor bestemd.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:47 schreef Beschouw het volgende:
Eén van de 32 wedstrijden die nog lang niet beslist is:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Nog niet gestemd? \\\\\\\\\\\\\\\'t Kan nog.....op: Best logo ever, 1e ronde
inderdaad, mensen zien het wel in de index staan en als ze willen stemmen komen ze vanzelf. Hoe verder je in het toernooi komt hoe meer stemmers er gaan komen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
In het Ajax topic hoeft je ook niet te gaan posten voor dat toernooi
Als mensen willen stemmen, dan stemmen ze vanzelf wel. Ga in ieder geval niet lopen pushen, want dat heeft toch alleen maar een tegendraads effect.
Het grote AFC AJAX-topic #280
Helaas, er is wel vaker een titel van een PL topic met een clubnaam erin. De TS heeft de eer de titel te verzinnen.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:10 schreef Grimm het volgende:
Kan die tt van het premier league thread veranderd worden? we zijn niet allemaal fan van dat arsenal
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:49 schreef Grimm het volgende:
Ja hoor dat slaat werkelijk nergens op, kom op man, dit is toch geen normale TT.
Zijn 't allemaal van die arsenal nerds hier ofzo
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:49 schreef Grimm het volgende:
Ja hoor dat slaat werkelijk nergens op, kom op man, dit is toch geen normale TT.
Zijn 't allemaal van die arsenal nerds hier ofzo
Valt niet mee he, weer verliezen? Of bedoel je dat er niet mee?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
FC Utrecht weer gewonnen van Ajax
Genoegdoening halen uit overwinningen van het tweede. Wees er trots op.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Valt niet mee he, weer verliezen? Of bedoel je dat er niet mee?![]()
Geez chill... ik maakte slechts een geintjequote:Op maandag 6 februari 2006 22:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Genoegdoening halen uit overwinningen van het tweede. Wees er trots op.
Gebruik dan ook een PI johquote:Op maandag 6 februari 2006 22:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Geez chill... ik maakte slechts een geintje![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gebruik dan ook een PI johIk weet echt nooit wanneer jij sarcastisch bent
Maar dan nog kan ik op dit moment weinig hebben hoor
Vriendjes?![]()
Nou, als je OP leest, dan zie je wedstrijden staan he.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:24 schreef rubbereend het volgende:
watr wil je dat het precies wordt nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |