Dat ontken ik ook niet maar dan stond er minstens nog een zin. En dat was maar een enkele keer. Jij staat er wel 25 keer met alleen eenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet met potten en ketels komen Robbie. Je bent zelf ook nog al eens schuldig aan offtopic trollen.

quote:Op maandag 23 januari 2006 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:
En de reacties waren heerlijk.
Heb jij Tony_Montana nog meegemaakt? Die maakte daar een sport van...
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening gegeven, zonder daarbij modder te gooien naar andere Fok!kers, ik zie heel veel Fok!kers niet verder komen dan hooligan-taal, een beetje raar dat je je dan ergert aan mijn inhoudelijke posts.²

Hey Golfer, ben je geen mod meer?quote:

Nee, ik heb gebruik gemaakt van de VUT-regeling van Fok!.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Hey Golfer, ben je geen mod meer?²

Ook goedquote:Op maandag 23 januari 2006 22:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Slotje en nieuwe topic lijkt me het makkelijkst?

Had ik al even gedaan, k zat er nu toch.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:46 schreef DeTolk het volgende:
[EK2008 Kwal. Group G] Met Nederland naar het Oosten
Mag de TT aangepast naar [EK08-Groep G, Kwal.] Met Nederland naar het Oosten ?

Die komen niet omhoog, worden gewoon weer nieuwe aangemaakt.. Net als altijd...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:13 schreef rubbereend het volgende:
als er geen behoefte is om over te posten dan zakken de topics vanzelf weg en komen tzt wel weer omhoog. Blijkt dat er behoefte is, bijvoorbeeld als de speelschema's bekend zijn dan kan er gebruik van gemaakt worden.

Als jij nu zorgt dat je er strak opzit en het hier meteen meldt, is er geen probleem.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die komen niet omhoog, worden gewoon weer nieuwe aangemaakt.. Net als altijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |