daar verschillen de meningen overquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maakt niet uit Eend. Je kan het best.

Wat ben jij ook een topiczoeker en meesterhulp. Maar waar maak je je druk om, de OP is prima en het is een talentvolle jongen waar in de toekomst wat van verwacht mag worden. En het is denk ik een jongen waar straks wel veel over gesproken wordt hier.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft hij nu ineens wel recht op een eigen topic? Vanwege een half uurtje invallen tegen Fnoord?

Graag.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:15 schreef Noca het volgende:
Ik zal er straks even een openen over Valery Sedoc

topiczoeker? Staat gewoon in dat topic wat er nu is hoor...quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een topiczoeker en meesterhulp. Maar waar maak je je druk om, de OP is prima en het is een talentvolle jongen waar in de toekomst wat van verwacht mag worden. En het is denk ik een jongen waar straks wel veel over gesproken wordt hier.
Stanley Aborah kreeg ook z'n topic toen hij debuteerde, wie weet kunnen jullie Jeffrey over een paar jaar ook wel begroeten. Wie weet.

dit zijn toch gewoon internationals gewordenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel jeugdspelers van ajax hebben de laatste jaren hun belofte (vooralsnog) niet nagekomen.. de jong, vd vaart, pienaar, aborah, heitinga etc. Stuk voor stuk hadden ze een eigen topic..

Ik vind van niet. Aborah schijnt een eigen topic te hebben...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
Hoeveel spelers van FCDB hebben eigenlijk een eigen topic of zijn daar geen spelers voor te vinden die het waard zijn?

Romano Denneboom ook.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dit zijn toch gewoon internationals gewordenen Pienaar voor ZAf toch ook ?

Daar dacht ik ook al aan. Maar ik durfde nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:50 schreef Bjoro het volgende:
Heeft Robbin Kieft eigenlijk al een topic ?

Noca durfde ook al nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan. Maar ik durfde niet

Goed topicquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:01 schreef DutchGooner het volgende:
Kan een mod trouwens effe de TT aanpassen van het grote Robbin Kieft topic? Dubbel B graag ipv enkel B
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |