Ja, ik wist niet meer wie dat zei!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zet er dan bij tegen wie je het hebt
Kijk, daarom houd ik van jequote:
quote:
Daar houd jij toch wel van?quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, idioten die jullie zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zou het Haaibaaike's man zijn!!/???![]()
Aha.. was te verwachtenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, idioten die jullie zijn.![]()
Een grote bek?? Je eerste post in dit topic was redelijk normaal, je tweede gelijk al van kras/huillie-niveau... Die reactie op de knabbel en babbel-opmerking (ja, dit kaarte ik net al 2 keer aan, maar je negeerde me gewoonquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:19 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Neeeeeee gewoon zomaar grote bek tegen MIJ terwijl ik niks raars zei... Daar doe ik dus niet aan mee... Iedereen die mijn zomaar afzeikt krijgt repliek, mod koniging of vrouw. Gewoon geen polonaise aan mij lichaam. Ik doe normaal en verwacht dat terug, en als iedereen nou eens zo zou denken zouden er zoveel problemen opgelost zijn. En senseo excuus voor de lap tekst, gewoon niet lezen...![]()
Ik heb ze nog niet kunnen ontdekkenquote:Ik ben meer van de subtile woordspelingen, als ik ze tenminste goed kan schrijven...
Hoi Paltosquote:
Haaibaaikequote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Toevallig! Ik ookquote:
Jammer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is lief sweety. Of moet ik nu op mijn schrijfstijl gaan letten... Ghehehe Ja, ik heb alleen nog maar moeten verdedigen dus je hebt nog niet van mijn woorspel(l)ingen kunnen genietenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wel. Knibbel intrigeert mij.
Oh en nog bedankt voor de “Knibbel/Haaibaaike kruising”-opmerking, die was heerlijk!![]()
Wanneer zou nou eens bekend worden van wie al die klonen zijn?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Je was er wel snel bij.![]()
Ik vind het wel knap van haar hoe ze elke keer op het juiste moment binnenkomt om wat wij zeggen te ontkrachtigen met een zwaar overtrokken reactie en een compleet willekeurige smiley.quote:
Vandaag deed ik het vooral met de foto van je oog.quote:
Wáár rellen jullie nu juist over?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:23 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Dat is lief sweety. Of moet ik nu op mijn schrijfstijl gaan letten... Ghehehe Ja, ik heb alleen nog maar moeten verdedigen dus je hebt nog niet van mijn woorspel(l)ingen kunnen genieten![]()
Niet van mij Mutsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wanneer zou nou eens bekend worden van wie al die klonen zijn?![]()
Oe, dit gaat leuk wordenquote:
Tania versus Haaibaaike, round 1!quote:
Ik met de bewerking daarvan, geeft het toch nét ietsje meer sjeuquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Vandaag deed ik het vooral met de foto van je oog.![]()
Voor woordspelingen moet je hier eens kijken: http://bupatih.blogspot.com/quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:23 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Dat is lief sweety. Of moet ik nu op mijn schrijfstijl gaan letten... Ghehehe Ja, ik heb alleen nog maar moeten verdedigen dus je hebt nog niet van mijn woorspel(l)ingen kunnen genieten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |