Blijkbaar niet, het leek wel open huis.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:07 schreef Svensational het volgende:
Had dan niemand het woordje "incrowd" in het vorige topic begrepen?
Voor het gemak interpreteer ik "psychopaat" als "sexueel labiel"quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:55 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Ik flirt met helemaal niemand, vooral niet op dag een... Zal wel aan mijn schrijftaal liggen, proberen de ondertoon leuk en lief te houden.
Maar ik ben dus hetro voor alle duidelijkheid. Een Psychopate hetro kneus!En jij? Eerlijk oversteken zeg ik altijd hehehe
Eind januari weerquote:
Losbandige hoer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Voor het gemak interpreteer ik "psychopaat" als "sexueel labiel"![]()
![]()
Maar in het kader van "gelijk oversteken": ik ben dus veelzijdig![]()
Ik hoor bij geen van allenquote:
Veelzijdig.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Voor het gemak interpreteer ik "psychopaat" als "sexueel labiel"![]()
![]()
Maar in het kader van "gelijk oversteken": ik ben dus veelzijdig![]()
Nee, die van jou trekt volle zalen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Alsof ik dagelijks in je fotoboek kom, zoveel valt daar nou ook weer niet te beleven![]()
Oh, 20 is te jong.quote:
Probeer jij mij maar eens belachelijk te makenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:10 schreef Knibbel het volgende:
En las daarnet ook iets jankerigs van ene Tania ofzow (sorry voor evt. slepVout). Ik kan heus wel tegen slet en hoer als het maar duidelijk grap is. Anders hou ik er niet van nee, en dat maak ik natuurlijk zelf uit. Dus als je gaat dagen weet je dat ik reageer en zal proberen jou belachelijk te maken.
Om dezelfde reden dat niemand ooit op ElMaikel reageertquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:11 schreef Zhenar het volgende:
Waarom reageert niemand op mijn hilarische Tania18-klaarvinger-opmerking?!![]()
![]()
Ik dacht dat je dat zelf al genoeg deed?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Probeer jij mij maar eens belachelijk te maken![]()
Tania negeert me ook al.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:10 schreef MissBliss het volgende:
Ja verdomme, ben ik eindelijk helemaal bijgelezen, reageert er niemand meer
Klein uurtje.quote:
In je hokquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat zelf al genoeg deed?
Nope, denk dat wij elkaar wel snappen nu, zie graag eea rooskleurig in hehehequote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Probeer jij mij maar eens belachelijk te maken![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Deze oude bokken lusten nog wel groene blaadjes. ???
quote:Deel 1 in deze nu al succesreeks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |