Potverdorie!quote:
Je hebt een foto in je fotoboekquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je herhaalt het nog maar even om zeker te weten dat hij op de hoogte is, heh? Typisch Tania.
Ah, ik ben diegene die te jong is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Of ze zijn homo
Of ze zijn te jong
Of ze hebben geen duidelijke foto's van zichzelf
Of ze zijn gewoon niet leuk![]()
En dáárom was ik al in het begin lief tegen hem.quote:
Daar kan ik beter mee pratenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom zoek je dan lekkere dingen?
Volgens mij zit alleen Dizer in de laatste categorie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Of ze zijn homo: Zhenar voor de helft, ik.
Of ze zijn te jong: EM, Tom, Bupatih
Of ze hebben geen duidelijke foto's van zichzelf: BVO, Bupatih, Duiveltja, Sven
Of ze zijn gewoon niet leukDe rest.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Apoekiepoekiepoekie
Wat zijn we schattig samen zo
Ja, oké.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
True.
Maar we waren het er toch wel over eens dat het met mijn uitleg nóg grappiger was? Als het zo echt bedoeld was tenminste?![]()
![]()
Da's mooi om te horen. Ik heb het ook niet zo met oppervlakkige kookhoofden met een hoog pik-en-neuk-gehalte.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:50 schreef Knibbel het volgende:
@ Buda, je hebt er zeker een medestander bij en NIET omdat je mod ofzow bent. Alles wat ik opschreef meende ik en ben oprecht. Heb echt een klotehekel aan oppervlakkige koekhoofden met pik en neuk gehalte, vaak niet langer dan een zin...
Ze heeft genoeg duidelijke foto's van mij gezien.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij zit alleen Dizer in de laatste categorie.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb duidelijke foto's gehadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Over dingen die jongens niet begrijpen en waar ze als een achterlijke gladiool op reageren!quote:
Gelukkig is dat geen oude foto die er een tijd terug (tijdens Idols 2) ook in stond.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je hebt een foto in je fotoboek![]()
En dat zeg je niet even![]()
Je bent te jongquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb duidelijke foto's gehad.
Ben wel veranderd en écht duidelijk waren ze niet, maar toch............. die in Egypte was echt wel ik hoor, en duidelijk nog ook.
Spaar je moeite, je hebt mij toch nog?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb duidelijke foto's gehad.
Ben wel veranderd en écht duidelijk waren ze niet, maar toch............. die in Egypte was echt wel ik hoor, en duidelijk nog ook.
We zijn bijna jarigquote:
Precies, waar maak ik me nog druk omquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Spaar je moeite, je hebt mij toch nog?
Ben ik wel oud genoeg?quote:
En ik bejaardquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:05 schreef BVO het volgende:
[..]
We zijn bijna jarig.
Ben ik 20. 20!!!
.
*Tania's profiel checkt*quote:
HELEMAAL NIET!quote:
Nou nee, idd dus niet, aangezien hij stelselmatig mijn bijdrages negeertquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb Knibbel reeds in mijn hartje gesloten.![]()
Maar dat hoef jij natuurlijk niet te doen! Ondanks mijn ongeëvenaarde mensenkennis![]()
Alsof ik dagelijks in je fotoboek kom, zoveel valt daar nou ook weer niet te belevenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gelukkig is dat geen oude foto die er een tijd terug (tijdens Idols 2) ook in stond.
En gelukkig staat hij er nu nog geen maand al weer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |