abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33767143
gvd.. mja heb nu alweer 3 parkeerboetes erbij gekregen.. wel weer 50 euries ps! kweet niet wat et is maar krijg altijd wel ERGENS een parkeerboete.. ik moet meestal heel even in de stad zijn en dan vertik ik et gewoon om te gaan betalen, want men je moet 2 euries betalen voor 1 uur ofzo en kan dan ook nergens een chipoplader vinden of een parkeerplek! Mja zet em dan altijd ergens sneaky in een steegje waar echt niemand komt maar die kolere parkeer politie weet me altijd eruit te pakken... Of savonds dan rond 9 uur krijg ik een parkeer boete omdat ik op de stoep sta waar iedereen ook dat doet!!! Misschien toch maar veel geld op me chip zetten en gaan betalen??
pi_33767232
niet zeuren en je gewoon aan de regels houden
  vrijdag 6 januari 2006 @ 15:22:15 #3
28775 QazzaQ
Ik ben een kroet
pi_33767247
ja, lijkt me op zich wel een plan wat zou kunnen werken....
I see the way you look at him. I'm a man, too, you know? I go pee pee standing up.
pi_33767275
betaal gewoon tjonge
pi_33767282
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:19 schreef Narutje het volgende:
gvd.. mja heb nu alweer 3 parkeerboetes erbij gekregen.. wel weer 50 euries ps! kweet niet wat et is maar krijg altijd wel ERGENS een parkeerboete.. ik moet meestal heel even in de stad zijn en dan vertik ik et gewoon om te gaan betalen, want men je moet 2 euries betalen voor 1 uur ofzo en kan dan ook nergens een chipoplader vinden of een parkeerplek! Mja zet em dan altijd ergens sneaky in een steegje waar echt niemand komt maar die kolere parkeer politie weet me altijd eruit te pakken... Of savonds dan rond 9 uur krijg ik een parkeer boete omdat ik op de stoep sta waar iedereen ook dat doet!!! Misschien toch maar veel geld op me chip zetten en gaan betalen??
zoek het verschil
pi_33767320
Niet betalen voor een betaald parkeervak en dan mekkeren als je een boete krijgt?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_33767335
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:23 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

zoek het verschil
pi_33767396
Die parkeerboete vind ik nou geen "genaaide boete". Je bent zelf zo'n ezel om het risico te nemen door niks te betalen!
En dan nog wat, zelf betaal ik altijd en als dan de laatste parkeerplaatsen vol staan met klojo's die niet hebben betaald, krijg ik nog de neiging om de smeris even in te seinen.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 15:27:31 #9
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_33767475
Dat steegje wordt natuurlijk door iedere malloot gebruikt. De diender die jou auto spot denkt meteen: *weer zo een koe die gemolken dient te worden* en voorziet jou bakkie van een mooi papiertje.
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_33767497
Ik heb een keer een boete gehad en nooit de acceptgiro gehad telt dat ook ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_33767529
Huilie!
Wartaal.
pi_33767567
Blijf in je auto zitten en als je een wout ziet dan rij je hem omver.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 15:31:34 #13
38287 SSID
Dat zeg ik toch!
pi_33767655
Ik heb eens ooit een boete gehad voor door het rode licht LOPEN. Ik was zo op de andere stoplichten aan het letten, dat ik niet zag dat de laatste auto waar ik achterdoor liep een politiewagen was. Politieagente kwaad naar buiten:
PA: "dat steekt daar zomaar voor mijn neus over"
Ik: "Nou ja, dr achter hoor"

Ik met mn grote bek, 25 euro boete.....
Onderzoek wijst uit: Treinen rijden niet op tijd, maar op rails
  vrijdag 6 januari 2006 @ 15:32:32 #14
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_33767702
Fietsen zonder licht, vervolgens aangehouden worden door zo'n wout en dan ook nog eens je ID kaart niet bij je hebben, dit niet pikken en vervolgens ook nog een boete voor beledigen van een ambtenaar in functie erbij
pi_33767777
ik basketbalde op een basketbalveld.... mocht kennelijk niet
kreeg ik boete omdat ik geen ID pas bij me had oja, ik werd ook de cel in getieft voor een uur ofzo.
En we hadden niets gedaan, behalve basketballen !!!!
pi_33767802
vieze politiestaat wordt dit
pi_33767808
quote:
Ik denk dat we inmiddels kunnen constateren dat je aanpak niet werkt.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 6 januari 2006 @ 15:34:44 #18
5673 heijx
Qui que boue
pi_33767812
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Fietsen zonder licht, vervolgens aangehouden worden door zo'n wout en dan ook nog eens je ID kaart niet bij je hebben, dit niet pikken en vervolgens ook nog een boete voor beledigen van een ambtenaar in functie erbij
Is ook terecht.
Maar daar kom je wel achter als je zelf auto rijdt en de bellende fietsters zonder licht moet ontwijken.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_33767827
Geen bekeurig, maar ze hebben me een keer aan de kant gezet omdat ze vonden dat ik nogal wild optrok met m'n auto
  vrijdag 6 januari 2006 @ 15:35:20 #20
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_33767838
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
da's niet genaaid, da's gewoon dom
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_33767863
quote:
Eigenschuld dikke bult er staan niks voor niks van die apparaatjes
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 15:37:02 #22
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_33767928
Heb ooit eens een boete gehad voor het in rijden, van een eenrichtingsweg alleen hadden ze dat bord op gehangen de dag ervoor en half achter een boom ,ik kwam daar elkedag langs net als nog 1000 mensen ik stond dus gewoon in de rij voor een boete (ja het was op het einde van het jaar),het bord was dan ook een week later weer weg!!
Oplichters
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_33767936
Ik blijf het wel een naaistreek vinden dat je in bepaalde steden alleen met een chipknip kunt betalen. Ik heb geeneens een chip op mijn pas zitten, dus dan zou ik ineens een nieuwe pas moeten gaan nemen om ergens een keertje te kunnen parkeren.

Verder heb ik laatst een parkeerboete gekregen (4 weken na het "misdrijf") terwijl ik gewoon op een parkeerplaats stond, zonder automaten en geen geel papiertje onder de ruitenwisser heb gehad. Ik ben ook altijd erg voorzichtig met dat soort dingen, omdat ik gewoon nooit een boete wil hebben. (in het kader van if you can't do the time, don't do the crime) Dat is wat mij betreft zo'n beetje de ergste naai-boete die ik ooit gehad heb.

Oh en een bekeuring wegens rijden op ondeugdelijk materiaal die ik van oom agent gekregen heb terwijl ik al met een gebroken enkel in het ziekenhuis lag. Vond ik ook wel een naaistreek. (was een brommerongeluk, mijn remmen weigerden en dus werd ik geschept door een auto)
  vrijdag 6 januari 2006 @ 15:38:13 #24
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_33767995
Huilie wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_33768033
Je moet het ook anders aanpakken. Eerst alle parkeermeters incl. eventueel aanwezige agenten / parkeerwachters aan flarden rijden en dan op je gemackje een pleckie zoecken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')