* JaWi wacht op UEFA cupquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
resultaat: in nieuwe eeuw geen successen gevonden.

Jullie hadden zeker wat CL succes in de nieuwe eeuwquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
*graaft in geheugen, zoekt naar Champions League en/of landstitels.
resultaat: in nieuwe eeuw geen successen gevonden.
En nu weer in je mand.

Jou topicquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kind, dit is een AJAX topic. JIJ bent fout dat JIJ hier bent, ga je nu MIJ de schuld geven van in MIJN topic te zitten? Het moet niet gekker worden...

Niveautje hoor.quote:

Waarom zijn jullie dan al jarenlang geen landskampioen geworden?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jullie hadden zeker wat CL succes in de nieuwe eeuwEn de UEFA cup winnen door Glasgow Rangers, Inter Milan, PSV en Dortmund te verslaan is toch wat moeilijker dan Landskampioen worden.

Sinds wanneer is kwartfinale halen een prijsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Kwartfinale CL staat gelijk tot hoger aan winnen UEFA Cup.

Ik hoop nog altijd dat in ieder geval 1 van het quatro Maxwell, Pienaar, De Jong of Trabelsi word verkochtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:32 schreef S-Two het volgende:
Ben benieuwd of er nog wat verkocht/gekocht wordt in de winterstop.

Omdat ons budget vele male lager ligt dan dat van Ajax en PSV, en toch doen we aardig mee. Begin jaren '90 waren we bijna failliet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:33 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie dan al jarenlang geen landskampioen geworden?

Tja, ze kunnen wel voor alles een beker geven danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sinds wanneer is kwartfinale halen een prijs![]()
![]()

Jezus, weer een waarschuwing?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op mensen, weer over Ajax.

Nee Vaduz, geloof dat er nu maar eens wat aan gedaan moet worden dan enkel een sturende reactie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:

Gaat een beetje moeilijk, met zo'n figuur wat z'n gerief haalt te trollen. Een aantal Ajacieden zouden dat nog kunnen negeren, maar op den duur gaat er toch gewoon op gereageerd worden en loopt het uit de hand. Een trollpost zo op z'n tijd maak ik me zelf ook wel eens schuldig aan, maar 20 tot 30 op een dag, daar moet gewoon wat aan gedaan worden. En tot die tijd neem ik het geen enkele Ajacied kwalijk dat hij/zij binnen dit topic erop reageert.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:

Hij had ALLANG gebanned moeten zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Wacht nou maar rustig af, Daggla jij weet ook wel hoe het achter de schermen werkt.

Feyenoord zit anders aardig op een lijn met PSV op dit moment, vond ik verbazingwekkend om te horen, met zo'n gierige manier van zakendoen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Omdat ons budget vele male lager ligt dan dat van Ajax en PSV, en toch doen we aardig mee. Begin jaren '90 waren we bijna failliet.

Ik vermoed dat als Vaduz FA had geweest, dat het knopje allang was gehanteerd. Maar zo tegen volgende week vrijdag zal een of andere slome Administrator z'n desinteresse wel voor een kwartiertje aan de kant hebben geschoven, dus we moeten nog een kleine week geduld hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij had ALLANG gebanned moeten zijn.
En ja, ik weet hoe het achter de schermen gaat. Maar ik ben echt zat dat ie al delen lang loopt te etteren zonder dat ie wordt gebanned.

Nee, don't worry.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als Vaduz FA had geweest, dat het knopje allang was gehanteerd. Maar zo tegen volgende week vrijdag zal een of andere slome Administrator z'n desinteresse wel voor een kwartiertje aan de kant hebben geschoven, dus we moeten nog een kleine week geduld hebben.

Waar blijkt dat uit dan?!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:38 schreef twi het volgende:
[..]
Feyenoord zit anders aardig op een lijn met PSV op dit moment, vond ik verbazingwekkend om te horen, met zo'n gierige manier van zakendoen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |