Sukkel.quote:
Als je dat al happen noemt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iedereen blijft steeds maar happen hier in dit onzin topic. Leuk vind ik dat![]()
Nee duh, maar hij wilde naar Amsterdam. En kom maar met die quote inderdaad. Heb je niet he.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar sloot clubs als Feyenoord en PSV niet uit, zoals Stam wel uitsprek alleen naar PSV of Heerenveen te willen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:15 schreef -Wolf- het volgende:
Dirk-Kuijt is net een echte kakkerlak. Moeilijk te verdelgen uit dit topic.
Ik vind het kwalijker dat de mods er geen fuck aan doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:25 schreef The_Hives het volgende:
wat worden onze topics toch vaak verneukt de laatste tijd. Reageer gewoon niet op die wannabe-Ajacied
Herinner je de laatste Ajax - Feyenoord nogquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zie wat moois ja. Herinner je het nog?
Sommige van jullie doen net zo hard meequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vind het kwalijker dat de mods er geen fuck aan doen.
Hoe dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sommige van jullie doen net zo hard mee
Ja hoor. Het eerste succes van feyenoord sinds 1834 toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Herinner je de laatste Ajax - Feyenoord nog![]()
Door in het feyenoord topic te gaan trollen? Wie dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus als andere het ook doen dan mag het wel. En geef maar is een voorbeeld dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
2001/2002 was idd geen succes jaar voor onsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja hoor. Het eerste succes van feyenoord sinds 1834 toch?
Hier een voorbeeldquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dus als andere het ook doen dan mag het wel. En geef maar is een voorbeeld dan.![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja hoor. Het eerste succes van feyenoord sinds 1834 toch?
*graaft in geheugen, zoekt naar Champions League en/of landstitels.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
2001/2002 was idd geen succes jaar voor ons
"Maar juffrouw, hij doet het ook, en zij doet het ook", beetje kleuterklas-redenering. Maar goed ik had niet anders verwachts.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Not me, ik ben er nog nooit geweest. Ook niet om te kijken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Door in het feyenoord topic te gaan trollen? Wie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |