quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:28 schreef -Wolf- het volgende:
"Wij zijn de besten. Niet alleen van Amsterdam, maar ook van Rotterdam en van Eindhoven en van Europa en van de wereld!"
[afbeelding]
Vind ik wel. Rijkaard was ook een stil persoon eigenlijk. Stam heeft jarenlang op zeer hoog niveau gevoetbald. Natuurlijk kan hij Vermaelen bijvoorbeeld het een en ander leren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Denk je echt? Ik weet het niet hoor, ik vind het geen type dat eens rustig jonkies uitleg gaat geven, zoals Cocu of Rijkaard destijds.
Ik had het wel humor gevonden als hij rechtstreeks van fc kakkerlak naar Ajax was gekomen en dan zou zijn opgebloeid zoals nu bij Arsenal is gebeurd...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:11 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, omdat het om Reiziger gaat mij ook minder. Ik had hem niet bij Ajax terug hoeven zien.
Maar ik hoef bijvoorbeeld geen Bosvelt of van Persie bij Ajax, geen Frank de Boer of Sneijder bij Feyenoord te zien om maar wat te noemen.
Ben ik het mee eens, maar het is natuurlijk een heel ander moment in zijn carriere.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:37 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ik had het wel humor gevonden als hij rechtstreeks van fc kakkerlak naar Ajax was gekomen en dan zou zijn opgebloeid zoals nu bij Arsenal is gebeurd...
Ik vind het namelijk een goeie voetballer, ondanks zijn achtergrond...
Soms moet je dingen door de vingers zien. Netzoals de misstap van J.C.
quote:De naam van Rosales begint langzamerhand meer rond te zingen in de geruchtencircuits. Onlangs melden diverse media over een bod van Porto op de Argentijn, hetgeen door technisch directeur Van Geel overigens ontkend werd. Volgens Argentijnse media is de rechtsbuiten tweede op het kandidatenlijstje van River Plate om de aanval te versterken. Luciano Figueroa van Villarreal is de eerste kandidaat
Rijkaard is iemand die leeft voor het voetbal, en in het veld een leiderstype is. Als Jaap Stam thuis komt bij z'n vrouw zal het hem aan z'n reet roesten wanneer er voetbal op de televisie is. Hij kan van het voetbal leven, het is zijn werk. Niks meer, niks minder.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Vind ik wel. Rijkaard was ook een stil persoon eigenlijk. Stam heeft jarenlang op zeer hoog niveau gevoetbald. Natuurlijk kan hij Vermaelen bijvoorbeeld het een en ander leren.
Ja maar sloot niet uit dat hij niet naar een andere club zoals PSV of Feyenoord wilde. Jaap heeft duidelijk gezegt dat als hij terug komt naar Nederland dat dat naar Heerenveen of PSV is.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Vlaar zei ook dat ie naar Ajax wilde. PUNT
Bron?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja maar sloot niet uit dat hij niet naar een andere club zoals PSV of Feyenoord wilde. Jaap heeft duidelijk gezegt dat als hij terug komt naar Nederland dat dat naar Heerenveen of PSV is.
Iedereen blijft steeds maar happen hier in dit onzin topic. Leuk vind ik datquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:15 schreef -Wolf- het volgende:
Dirk-Kuijt is net een echte kakkerlak. Moeilijk te verdelgen uit dit topic.
Dat is niet waar en dat weet je zelf ook. Vlaar wilde per se naar Amsterdam toe.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja maar sloot niet uit dat hij niet naar een andere club zoals PSV of Feyenoord wilde. Jaap heeft duidelijk gezegt dat als hij terug komt naar Nederland dat dat naar Heerenveen of PSV is.
Oke, zoek maar een quote waar hij dat zegt, met bronvermelding. Tot die tijd hou jij je waffel in dit topic, deal?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een discussies weer, Jaap komt toch niet PUNT
Jaap heeft zelf gezegt dat als hij terug keert dat naar PSV of Heerenveen is.
Neuhquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef twi het volgende:
[..]
Oke, zoek maar een quote waar hij dat zegt, met bronvermelding. Tot die tijd hou jij je waffel in dit topic, deal?
Nee, je bent gewoon een Ajacied.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iedereen blijft steeds maar happen hier in dit onzin topic. Leuk vind ik dat![]()
Maar sloot clubs als Feyenoord en PSV niet uit, zoals Stam wel uitsprek alleen naar PSV of Heerenveen te willen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is niet waar en dat weet je zelf ook. Vlaar wilde per se naar Amsterdam toe.
Ah, je grote duim dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat was al voor het begin van het seizoen, net of ik die nog kan vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |