quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar goed, back to business maar weer.
15.quote:15-jarige speler uit Bolivia voor paar maanden op stage
De krant El Nuevo Día meldt dat de 15-jarige Carlos Eduardo Sabja komende week naar Nederland afreist voor een stage van enkele maanden bij Ajax. Voor Bolivia was hij uitblinker op het WK onder 15 en het Zuid-Amerikaans kampioenschap onder 15. Bij Ajax zou het spelertje van Tahuichi met diverse jeugdselecties gaan meetrainen, aldus de krant. De middenvelder mag gaan proberen bij Ajax een contract af te dwingen.
Prachtig, al hoort het eigenlijk niet hier vind ik het een mooie actiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Soccernews.nl meld het ook al![]()
![]()
![]()
http://www.soccernews.nl/news/8688
Inderdaad, vind dat ze (buitenlandse of contentinale) tranfers onder de 18 moeten verbieden want het wordt steeds erger. Een tijdje geleden dat braziliaantje was nog jonger, geloof 9 ofzo daar zaten de eu topclubs al achterna na dat filmpje van zn club (ADAP ofzo).quote:
Is idd niet normaal.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:02 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Inderdaad, vind dat ze (buitenlandse of contentinale) tranfers onder de 18 moeten verbieden want het wordt steeds erger. Een tijdje geleden dat braziliaantje was nog jonger, geloof 9 ofzo daar zaten de eu topclubs al achterna na dat filmpje van zn club (ADAP ofzo).
Dan was dat ook kinderhandel.quote:
Wat nu weerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mag ik please nog 1 keer oftopic???
Kinderhandel is niet het goede woord. Vind het wel absurd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:05 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dan was dat ook kinderhandel.
Hoewel zijn ouders het er toen wel gewoon mee eens waren. Mss zijn de ouders van dat 15-jarige Boliviaanse jongetje het er ook gewoon mee eens. Dan is er weinig kinderhandel aan.
ja dat stond toch ook al in dat bericht?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vitesse's voetbalmanager Jan Streuer spreekt het bericht tegen: 'Ik hoor nu weer dat Theo Janssen naar Feyenoord gaat en dat wij Leonardo ervoor terug krijgen. Wat een onzin! Hoe is het allemaal mogelijk! De eerste persoon van Feyenoord moet mij nog bellen over die speler. "
![]()
Stage lopen is geen transfer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:02 schreef Tvduijn het volgende:
Inderdaad, vind dat ze (buitenlandse of contentinale) tranfers onder de 18 moeten verbieden want het wordt steeds erger. Een tijdje geleden dat braziliaantje was nog jonger, geloof 9 ofzo daar zaten de eu topclubs al achterna na dat filmpje van zn club (ADAP ofzo).
Nee eerst reargeerde Paul van der Kraanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:07 schreef jna het volgende:
[..]
ja dat stond toch ook al in dat bericht?![]()
daar wordt ik niet heel gelukkig vanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Gekeken naar het aantal duels dat de spelers in actie zijn gekomen, was dit de Ajax-basis tot nu toe:
Stekelenburg 11
Trabelsi 14
Grygera 13
Maduro 13
Emanuelson 15
De Jong 15
Galásek 15
Sneijder 16
Babel 15
Rosenberg 15
Boukhari 14
Even serieus, waarom prop je dit niet in je eigen topic en laat je ons nu even met rust met je zelfverzonnen gerucht? Het was een leuke actie, maar waarom je het zo graag in ONS topic wilt bespreken ipv in dat van Feijenoord, begrijp ik niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vitesse's voetbalmanager Jan Streuer spreekt het bericht tegen: 'Ik hoor nu weer dat Theo Janssen naar Feyenoord gaat en dat wij Leonardo ervoor terug krijgen. Wat een onzin! Hoe is het allemaal mogelijk! De eerste persoon van Feyenoord moet mij nog bellen over die speler. "
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |