De sterkte hangt ook sterk af van je gevoeligheid..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:44 schreef The_Psyraisor het volgende:
Ik wil er wel even bijzeggen dat Truffels opzich niet zo sterk zijn,. Het zijn vrij milde stoeltjes, maar je kunt idd lekker in gedachten opgaan!
Ga je het alleen doen??? Of hoe is je setting??
Maak er iets spiritueels van...
Ik hoop dat antwoorden zult vinden. Ben erg benieuwd naar je inzichten.
Het verhaal daarachter kan ik je vanavond wel vertellen..maar niet specifiek op welke planeten en of ze wel bestaan..ik heb er mijn eigen gedachtes over..het is nog geen zes uur trouwens..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:47 schreef SlimShady het volgende:
Cool.
Op welke planeet/planeten leven andere wezens?
Hey fijne boy, dat heet ironie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:03 schreef .elxmetalhead het volgende:
[..]
en je noemt jezelf drugsgebruiker![]()
Cool, ben zeer benieuwd naar je ervaring. Ik heb het een aantal weken ook alleen gedaan. Erg mooi. Gaat een stuk diepr zo.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:47 schreef displission het volgende:
[..]
De sterkte hangt ook sterk af van je gevoeligheid..
Ik doe het meestal alleen, vroeger wat vaker met vrienden, maar dan was het meer actie..dat we echt eruit gingen. Ik ben van plan een lekker wierrookje op te steken, een lekker muziekje aan en maar afwachten..wat voorn vragen er worden gesteld.
Sarcasme dan toch echt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:05 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Hey fijne boy, dat heet ironie.
Gaat Sharon het vanavond halen?
Een gevolg van een trip is dat je antwoorden meestal duidelijk zijn. De dag erna is het natuurlijk weer totale onzin omdat je weer in die andere wereld gestapt bent. Als je erin kon blijven hangen en dat kan balanceren met een combi van realiteit en eventueel drugsgebruik en de andere wereld zouden sluiers op den duur wel eens kunnen verdwijnen. Athans ik ben wel van plan wat te bereiken aan het einde van de rit. Voor mezelf of voor anderen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:26 schreef swahalla het volgende:
Ik heb ook vaak het idee dat ik de antwoorden op de vragen weet tijdens een trip. Het probleem is alleen dat ik na mijn trip het allemaal dikke onzin vind
Ik dacht dat vroeger ook allemaal. Kwam omdat ik er toen nog niet zo vanaf wist. Nu weet ik dat Paddo's soms als sleutel kunnen dienen naar je onderbewustzijn etc. Dus zeker géén onzin wat je tijdens paddo's bedenkt...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:26 schreef swahalla het volgende:
Ik heb ook vaak het idee dat ik de antwoorden op de vragen weet tijdens een trip. Het probleem is alleen dat ik na mijn trip het allemaal dikke onzin vind
Edit: hoe serieus kun je zoiets nou nemen dus? Meestal hecht ik er vrij weinig waarde aan (op ammusement na dan)
ja dat zie je aan de lsd zombies die in gekkenhuizen zitten... je kan die sluiers alleen weghalen door op dat niveau natuurlijk te komen door meditatie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:33 schreef displission het volgende:
[..]
Als je erin kon blijven hangen en dat kan balanceren met een combi van realiteit en eventueel drugsgebruik en de andere wereld zouden sluiers op den duur wel eens kunnen verdwijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |