quote:Officieel heet hij nog C30 Design Concept, maar tien tegen één dat dit al de definitieve lijnen lijnen zijn van de nieuwe, kleine Volvo die op de Autosalon van Parijs, in het najaar, zal debuteren.
Ja, maar het is wel echt een opvolger van de 480! Wel heel erg kenmerkend, ook lelijkquote:
volgens wel ingelichte bronnen bij autovisie hoef je alleen maar de kleuren en de velgen weg te denken, hij schijnt vrij dicht bij het uiteindelijke product te zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:32 schreef FunnyName het volgende:
Dit ziet er wel erg als een prototype uit, ik denk dat de uiteindelijke versie een stuk bedeesder zal zijn. Maar de basis is goed, mooie originele bak zo te zien.![]()
ja die achterkant is idd wennen, net al bij de BMW 1 serie vindt ik. maar de rest van de auto maakt alles goed. Jammer dat ik hem niet kan betalenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:50 schreef Kinz het volgende:
Vind de voorkant erg mooi.. lekker strak, zonder enige overbodige details. De achterkant moet je aan wennen denk ik, vind 't op dit moment niet echt veel aan.
Nope, 1800ES it is. Lijkt de C30 ook meer op.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:57 schreef Herkauwer het volgende:
De 480
[afbeelding]
De afkomst is duidelijk.
Ja ok, lijkt die meer op. Maar lijkt ook op de480quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:10 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Nope, 1800ES it is. Lijkt de C30 ook meer op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |