nu buik.jpg!?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:16 schreef snopprinses het volgende:
[..]
2keer
om ontopic te blijven een oudje, dat wel..
[afbeelding]
had je wat eerder moeten zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:19 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Ik zie niks, hij doet 't nie meer![]()
![]()
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
had je wat eerder moeten zijn.
dat hij offline is gehaald, omdat ik foto's meestal niet meer dan een maand online laat staan omdat ik mn webspace nuttig wil gebruiken.quote:
gisteren een saaie, grijze zondag, en het topic is doodquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:55 schreef ijsmeis het volgende:
Foto's! <--
Wanneer gaan we daten..?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:10 schreef anti-virus het volgende:
[afbeelding]
Lekker wazig. Lekker oud.
Ja ik had de hele tijd een hemdje aan
Daar was ik ondertussen al mee bezig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Anders verwijder je die meuk hierboven gewoon even.
Dat beoordelen wij wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Anders verwijder je die meuk hierboven gewoon even.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:01 schreef snopprinses het volgende:
maar eens een foto dan maar
[afbeelding]
3 keer ik
Dat wel, maar daar is al eerder over gesproken. Dit topic kan net zo goed gesloten worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:06 schreef Brechtje het volgende:
we kunnen netzo goed dit topic vernamen naar snop, zij is de enige die hier normale foto's plaatst.
Maar dan missen jullie de foto's van snop.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:07 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat wel, maar daar is al eerder over gesproken. Dit topic kan net zo goed gesloten worden.
Als dit topic gesloten word kunnen we toch een Snop-foto topic aanmaken. We zullen niets missen hoor, en anders krijgen we ze wel binnen via de PUB-SCquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Maar dan missen jullie de foto's van snop.
Zo ,die zijn zeker mooi!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:01 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
3 keer ik
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:01 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
3 keer ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |