quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:19 schreef mrkanarie het volgende:
...15jarige breezersletjes...
ken jij een fatsoenlijke tent waar ze big mac's verkopen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:21 schreef Blokhut het volgende:
Zoek dan een fatsoenlijke tent op.
Burger King. De Whopper is veel beter.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:22 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ken jij een fatsoenlijke tent waar ze big mac's verkopen?
quote:Zoek dan een fatsoenlijke tent op.
Ja in Italie weten ze dat veel beter ja, als in het gemiddelde koffiehuis hierquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Cappuchino moet je in Italië drinken, daar weten ze wél hoe je er 1 goed en lekker bereidt.
in een straal van 50 km rond mijn woonplaats is geen Burger King te vinden. Ben dr nog nooit geweest eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Burger King. De Whopper is veel beter.
In Nederland wordt cappuchino met halfvolle melk bereid, in Italië met volle melk, of misschien zelfs room. Dat proef je echt. Hier is het vaak een waterig bakje, in Italië kun je een lepeltje rechtop in het kopje laten staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:24 schreef sr_firewire het volgende:
Ja in Italie weten ze dat veel beter ja, als in het gemiddelde koffiehuis hierSchei toch uit man, allemaal uit dezelfde EU gestandaardiseerde koffiezetautomaat
![]()
Je zou natuurlijk ook eens kunnen proberen om te ontbijten met echt voedsel in plaats van die diarree die je daar krijgt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:22 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ken jij een fatsoenlijke tent waar ze big mac's verkopen?
op z'n tijd een keer een big mac of pitamac is niet verkeerd heur.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:45 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook eens kunnen proberen om te ontbijten met echt voedsel in plaats van die diarree die je daar krijgt.
Och, ik heb soms ontzettend veel zin om naar de mac te gaan. Nadat ik me daar professioneel heb laten oplichten door te betalen voor dingen die ze me niet mee geven stort ik mij dan op het "voedsel". Zodra ik klaar ben voel ik me vies en gebruikt en het liefst zou ik een vinger in mijn keel steken om die rotzooi er weer uit te gooien. Maar zo af en toe is het best lekker ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:52 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
op z'n tijd een keer een big mac of pitamac is niet verkeerd heur.
Dat ken ik ja......................quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:57 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Och, ik heb soms ontzettend veel zin om naar de mac te gaan. Nadat ik me daar professioneel heb laten oplichten door te betalen voor dingen die ze me niet mee geven stort ik mij dan op het "voedsel". Zodra ik klaar ben voel ik me vies en gebruikt en het liefst zou ik een vinger in mijn keel steken om die rotzooi er weer uit te gooien. Maar zo af en toe is het best lekker ja.
quote:
Ik ben nog nooit bij een KFC geweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Is het enige lekkere broodje van ze. Ik kwam d'r altijd, maar sinds er naast de Mc (en tegenover de febo, allemaal in een straal van 100m rond m'n huis) een KFC is vreet ik daar alleen maar
.
Nee, tuurlijk niet manquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:48 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een KFC geweest.![]()
Hebben ze daar echt alleen maar kip?
I never fuck around with people who have the ability to spit in my foodquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:50 schreef longinus het volgende:
Ik scheld ze altijd uit na het ontvangen van de bestelling, anders krijg je nog extra van de trutjes.
waarom typ je deze zin in het engels?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I never fuck around with people who have the ability to spit in my food.
Dat klinkt 3x zo stoerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:54 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
waarom typ je deze zin in het engels?
Ja, dat had ik ook wel begrepen. Maar een lekkere hamburger van echt vlees hebben ze dus niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet man. In de meeste dingen zit echter wel kip verwerkt (hotwings, Zingers (broodjes) en Twisters).
Probeer 't eens!.
Inderdaad. "Ik neuk niet met mensen die de mogelijkheid hebben om in m'n eten de spugen" klinkt zo dom.quote:
Wat zij hebben is juist echt vlees! Niet die plastic beflapjes van de Macquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:56 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook wel begrepen. Maar een lekkere hamburger van echt vlees hebben ze dus niet?![]()
WoWquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:32 schreef haagse_elfje het volgende:
nog nooit in een BK geweest.... WoW
Ga dan naar een echte frituur en koop en echte kwekkeboom kroket.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:10 schreef P8 het volgende:
de McKroket is ook goed te eten
mja, ik vind dat de kroket in de mac kroket zich geen kroket mag noemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:13 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ga dan naar een echte frituur en koop en echte kwekkeboom kroket.![]()
klopt, maar lekker is ie welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:33 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
mja, ik vind dat de kroket in de mac kroket zich geen kroket mag noemen.![]()
Of: een patty graagquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:42 schreef t0y het volgende:
1 HB plain aub, ga zo maar eens de mac bezoeken
is best te zuipe hoor... maar niets haalt het bij de koffie thuis uit ons dowe egtberts koffiezetapparaat. wat een kutnaam zeg; koffiezetapparaat, waarom niet iets van koffiezetter ofzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:17 schreef Black-Hole het volgende:
Mac Donalds![]()
Koffie bij de Mac Donalds![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:27 schreef a-child-in-chains het volgende:
I Got MacDooooooonalds! I Got MaaaaaaaaehehehecDoooohohohohnalds!
You got a homemade momma-buuuuuueheherger!
You mama is on weeeeehehehelfare..
(eddie murphy)
Koffiezetter is ook gewoon goed Nederlands hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:53 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
is best te zuipe hoor... maar niets haalt het bij de koffie thuis uit ons dowe egtberts koffiezetapparaat. wat een kutnaam zeg; koffiezetapparaat, waarom niet iets van koffiezetter ofzo.Zeg toch ook niet vloerschoonmaker tegen een stofzuiger.
![]()
hier niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:57 schreef Quarks het volgende:
[..]
Koffiezetter is ook gewoon goed Nederlands hoor.
kof·fie·zet·ter (de ~ (m.))quote:
iemand die nog steeds niet snapt dat ze er geen bier verkopen, en in een paniekaanval maar voor de cappuchino ging.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:02 schreef Agiath het volgende:
Welke rampdebiel bestelt er ook cappuchino bij de Mac
rampdebielquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:02 schreef Agiath het volgende:
Welke rampdebiel bestelt er ook cappuchino bij de Mac
hier bij de Hema hebben ze alleen maar beha's en passers.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:33 schreef melvinkef het volgende:
Bestel zo veel mogelijk, en achteraf zeggen dat je dat NIET besteld hebt. Dan de bedrijfsleider erbij halen..loop dan weg.
Ik weet niet waarom ik dit zeg, maar komt er vast op neer dat ik een tyfusch hekel heb aan alles wat geasiocceerd kan worden met MC donalds. Ik heb als kind geleerd dat alles wat ze je voorschotelen gerecycled afval is van eigen keten's. Sinds ik dat bij mijn opvoeding heb mee gekregen heb ik geen stap meer in MC donalds gezet. Geef mij maar een ouderwets lekkere snackbar, en voor een kop cappuchino ga ik wel naar een goeie cafetaria of naar de HEMA(ja zelfs die hebben lekkere Cappuchino dan MCCCCCCC). eten of drinken bij de MCd is toch wel een toppunt van wanhopigheid. Heb je honger, zijn alle winkels gesloten, zijn cafe's dicht, zijn andere restaurants net gesloten, dan wordt het of de plaatselijke vuilnisbakken of de MC donalds. Ik kies dat geval maar voor een knorrende maag.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:23 schreef sr_firewire het volgende:
Een cappuchino bestellen in de Mac![]()
[..]
In haarlem hebben ze heerlijke koffiequote:Op zondag 8 januari 2006 01:38 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
hier bij de Hema hebben ze alleen maar beha's en passers.
Hey, Ik ben allochtoon. En ik spel het goedquote:Op zondag 8 januari 2006 00:23 schreef TonyMalony het volgende:
Het is cappuccino stelletje allochtonen!
Open er een topic overquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:33 schreef melvinkef het volgende:
Bestel zo veel mogelijk, en achteraf zeggen dat je dat NIET besteld hebt. Dan de bedrijfsleider erbij halen..loop dan weg.
Ik weet niet waarom ik dit zeg, maar komt er vast op neer dat ik een tyfusch hekel heb aan alles wat geasiocceerd kan worden met MC donalds. Ik heb als kind geleerd dat alles wat ze je voorschotelen gerecycled afval is van eigen keten's. Sinds ik dat bij mijn opvoeding heb mee gekregen heb ik geen stap meer in MC donalds gezet. Geef mij maar een ouderwets lekkere snackbar, en voor een kop cappuchino ga ik wel naar een goeie cafetaria of naar de HEMA(ja zelfs die hebben lekkere Cappuchino dan MCCCCCCC). eten of drinken bij de MCd is toch wel een toppunt van wanhopigheid. Heb je honger, zijn alle winkels gesloten, zijn cafe's dicht, zijn andere restaurants net gesloten, dan wordt het of de plaatselijke vuilnisbakken of de MC donalds. Ik kies dat geval maar voor een knorrende maag.
Gelukkig worden frikandellen/kroketten gemaakt van het beste van de koequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:33 schreef melvinkef het volgende:
...Ik heb als kind geleerd dat alles wat ze je voorschotelen gerecycled afval is van eigen keten's .... Geef mij maar een ouderwets lekkere snackbar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |