Jij snapt 'mquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ziet 't al helemaal voor je... Een alternatief stelletje dat daar binnenkort rondloopt en zij zegt tegen hem: Kijk schat, dàt vinden wij nou leuk!
Ik zal je straks even mailen, nu eerst even eten maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Snel!![]()
(Zodra ik weet waar ik moet zijn...)
Goed plan!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zal je straks even mailen, nu eerst even eten maken.
wie ben jij ook alweer?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:11 schreef QyRoZ het volgende:
Bestaat dit topic nog?
* Check!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Uitgevoerd is het een nog beter plan!
En dat op vrijdag!quote:
Me tegen mezelf in bescherming nemen. Is soms wel nodigquote:
Valt wel meequote:Veel plezier in Deventer (kan dat)
Niet te zwaarmoedig he BttD??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Me tegen mezelf in bescherming nemen. Is soms wel nodigIk ben echt heel blij dat ik vandaag een hele rustige dag heb (psychologisch gezien
)
[..]
Valt wel mee. Familie
Het kan dus welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Me tegen mezelf in bescherming nemen. Is soms wel nodigIk ben echt heel blij dat ik vandaag een hele rustige dag heb (psychologisch gezien
)
Jij liever dan ikquote:Valt wel mee. Familie
Bedanktquote:
Een van de weinige leuke familieledenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het kan dus wel
[..]
Jij liever dan ik
Houden zo danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Bedankt. Vannacht was echt
. Het uitgaan zelf was wel leuk, maar daarna stortte ik redelijk in. Juist vanochtend goed wakker geworden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |