10/01/06 om 10:01:06 uurquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef robh het volgende:
Ja, die vette pad gaat het niet meer redden, wat ik je brom. Ik gok dattie dinsdagmiddag naar zijn schepper mag verkassen.
Iemand een betere gok?
heb je niks beters te doen dan onzin te posten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:10 schreef lionsguy18 het volgende:
Gaza is ontruimd en Sharon krijgt zijn verdiende loon.
jij bent goed in verbanden leggen zeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:12 schreef lionsguy18 het volgende:
Sharon heeft de historische fout gemaakt om gaza land op te geven zonder dat er iets tegenover stond.
Eerder maakte ook Rabin deze fout door te veel consessies te doen aan terrorist Arafat.
Frappant dat beiden hierdoor het leven laten.
Het is absoluut geen doodsverwensing, ik geef alleen aan dat mocht hij sterven door een natuurlijke oorzaak ik het verre van problematisch zal vinden, ik ben zelfs geneigd een tikkeltje gelukkig hiermee te zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:24 schreef Overlast het volgende:
De doodsverwensing van BSB is trouwens beneden alle peil. Ik prijs me gelukkig dat ik beschaafder ben dan hij en hem geen doodsverwensing hoef te retourneren.
Dit stond een dag voor zijn hersenbloeding in de kranten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef JohnDope het volgende:
Als ik heel eerlijk ben, dan heb ik geen mening of het echte hersenbloeding of een kunstmatige is.
Het zou toch wel geweldig zijn als Israel de nieuwe Hitler voortbrengt in de 21e eeuw. Hoe ironisch wil je het hebben?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie Islamietjes altijd zo banaal haatdragend? Heb je niet door dat er nu gewoon een andere Jood kan komen die nog veel erger is?![]()
Uiteraard heb ik dat wel door, het is geen echte haat, het is meer een gefundeerd onderbuikgevoel, maar laten we wel wezen, hij is en blijft een terrorist, hersenbloeding of niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie Islamietjes altijd zo banaal haatdragend? Heb je niet door dat er nu gewoon een andere Jood kan komen die nog veel erger is?![]()
hm, dan heb je die vraag wel een beetje apart geformuleerd..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is eigenlijk meer een vraag van me. Ik ben echt oprecht nieuwsgierig naar het antwoord, immers zou een martelaar, want zo wordt hij gezien, het beste vertoeven tussen de slachtoffers die geen staat hebben gekend. Althans dat is mijn visie.²
Welke (wereld)leider is in jouw ogen dan geen terrorist?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik dat wel door, het is geen echte haat, het is meer een gefundeerd onderbuikgevoel, maar laten we wel wezen, hij is en blijft een terrorist, hersenbloeding of niet.²
Met de Moslims als slachtoffer? Nee dank je, maar ik heb geen vrees, tegen die tijd zijn we zo sterk als AEL dat we ze wel kunnen verslaan, geen dictator die onze eer niet eerbiedigt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het zou toch wel geweldig zijn als Israel de nieuwe Hitler voortbrengt in de 21e eeuw. Hoe ironisch wil je het hebben?
Een Islamiet die verantwoordelijkheid voor zichzelf neemt vind ik nog veel ironischer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het zou toch wel geweldig zijn als Israel de nieuwe Hitler voortbrengt in de 21e eeuw. Hoe ironisch wil je het hebben?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:18 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Een Islamiet die verantwoordelijkheid voor zichzelf neemt vind ik nog veel ironischer.![]()
Was dat altijd al zo of is dit een noodmaatregel mbt Sharon?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:46 schreef schatje het volgende:
NorthernStar, er hoeft geen graf gegraven te worden.
Joden komen boven de grond te liggen.
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:48 schreef Braamhaar het volgende:
Israëlische premier Sharon heeft bewustzijn verloren.
Als ie dat uberhaubt gehad heeft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |