abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33775782
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef robh het volgende:
Ja, die vette pad gaat het niet meer redden, wat ik je brom. Ik gok dattie dinsdagmiddag naar zijn schepper mag verkassen.

Iemand een betere gok?
10/01/06 om 10:01:06 uur
pi_33776170
Op sjabbath trekken ze toch sowieso de stekker eruit?
pi_33781916
Erg triest dat dit nu juist gebeurt. Maar Israel heeft gelukkig een geschiedenis van echte leiders die wat kunnen veranderen. Sharon was met zijn pragmatische beleid een uitstekend leider die met zijn nieuwe partij zeker veel had kunnen bereiken. Zelfs zonder een leider aan palestijnse kant.

Nu is het de vraag wat ervoor terugkomt. Daranaast hebben de palestijnen geen leiders(gehad) die vrede willen of kunnen bereiken. Of ze zijn terroristen, of tandeloze tijgers zonder charisma of visie.

De dood van Sharon zal het conflict alleen maar verlengen.

De doodsverwensing van BSB is trouwens beneden alle peil. Ik prijs me gelukkig dat ik beschaafder ben dan hij en hem geen doodsverwensing hoef te retourneren.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:44:02 #29
135721 Conservative
Believe and live forever!
pi_33782698
Een aantal berichten terug wordt gegokt dat ze morgen melden dat Sharon dood is. Het zal zeer onconvetioneel wezen dit op Sjabbat te doen. Het is trouwens sowieso onzin dat er men zegt dat hij al ter ziele is.
Israël had/heeft een groot leider aan Ariel Sharo"n; stukken beter dan zijn voorgangers. Lieten de Palestijnen nu ook maar eens zien dat ze kunnen regeren.
Opmerkingen als: "hoe eerder dood dan beter" ed. neem ik niet eens serieus, ik neem aan dat geciteerde zijn bewuste, reële kijk op de wereld verloren heeft of zelfs nooit gehad heeft.
Zonder de staat Israel geen wereld.
pi_33783663
Sharon heeft de historische fout gemaakt om gaza land op te geven zonder dat er iets tegenover stond.
Eerder maakte ook Rabin deze fout door te veel consessies te doen aan terrorist Arafat.
Frappant dat beiden hierdoor het leven laten.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_33785148
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:10 schreef lionsguy18 het volgende:
Gaza is ontruimd en Sharon krijgt zijn verdiende loon.
heb je niks beters te doen dan onzin te posten?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_33785190
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:12 schreef lionsguy18 het volgende:
Sharon heeft de historische fout gemaakt om gaza land op te geven zonder dat er iets tegenover stond.
Eerder maakte ook Rabin deze fout door te veel consessies te doen aan terrorist Arafat.
Frappant dat beiden hierdoor het leven laten.
jij bent goed in verbanden leggen zeg.
Wat had je dan verwacht, dat hij nog 100 jaar zou leven. Die man is 77 dan is een hersenbloeding helemaal niet zo raar..

Historisch was de beslissing van Sharon wel, maar fout niet.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  † In Memoriam † zaterdag 7 januari 2006 @ 00:02:54 #33
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_33785422
Wie had gedacht dat Sharon op zijn sterfbed drie godsdiensten nog zo zou verenigen?

De Christenen:

Sharon's stroke 'divine punishment'

De Moslims:

Allah has sentenced Sharon and the likes of him to death

De Joden:

This is a punishment from God

zaterdag 7 januari 2006 @ 00:03:29 #34
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33785450
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:24 schreef Overlast het volgende:

De doodsverwensing van BSB is trouwens beneden alle peil. Ik prijs me gelukkig dat ik beschaafder ben dan hij en hem geen doodsverwensing hoef te retourneren.
Het is absoluut geen doodsverwensing, ik geef alleen aan dat mocht hij sterven door een natuurlijke oorzaak ik het verre van problematisch zal vinden, ik ben zelfs geneigd een tikkeltje gelukkig hiermee te zijn.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_33785457
Hij is voor zondag dood... We hebben hier al een poule opgericht.
  † In Memoriam † zaterdag 7 januari 2006 @ 00:06:40 #36
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_33785567
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef JohnDope het volgende:

Als ik heel eerlijk ben, dan heb ik geen mening of het echte hersenbloeding of een kunstmatige is.
Dit stond een dag voor zijn hersenbloeding in de kranten.

Proof claim in Sharon bribery

A POLICE document alleging bribery involving Israeli Prime Minister Ariel Sharon was revealed on Israeli television yesterday, rocking national politics three months before elections.

Prima facie evidence has been found that $3 million was transferred by two Austrian brothers "to the family of the Prime Minister, part for the return of illegal campaign contributions while part remained in the hands of the Sharon family", the document said.

De doodsteek voor zijn politieke carriere.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:06:54 #37
13462 BansheeBoy
pi_33785579
-edit: doe normaal-

[ Bericht 95% gewijzigd door kLowJow op 07-01-2006 00:13:33 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:10:31 #38
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_33785711
-edit: quote verwijderd bericht-

Waarom zijn jullie Islamietjes altijd zo banaal haatdragend? Heb je niet door dat er nu gewoon een andere Jood kan komen die nog veel erger is?

[ Bericht 51% gewijzigd door kLowJow op 07-01-2006 00:15:03 ]
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_33785798
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:10 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Waarom zijn jullie Islamietjes altijd zo banaal haatdragend? Heb je niet door dat er nu gewoon een andere Jood kan komen die nog veel erger is?
Het zou toch wel geweldig zijn als Israel de nieuwe Hitler voortbrengt in de 21e eeuw. Hoe ironisch wil je het hebben?
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:13:04 #40
13462 BansheeBoy
pi_33785799
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:10 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Uiteraard heb ik dat wel door, het is geen echte haat, het is meer een gefundeerd onderbuikgevoel, maar laten we wel wezen, hij is en blijft een terrorist, hersenbloeding of niet.

²
pi_33785852
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is eigenlijk meer een vraag van me. Ik ben echt oprecht nieuwsgierig naar het antwoord, immers zou een martelaar, want zo wordt hij gezien, het beste vertoeven tussen de slachtoffers die geen staat hebben gekend. Althans dat is mijn visie.

²
hm, dan heb je die vraag wel een beetje apart geformuleerd..
Hij is wel van die generatie.
Maar kan me weinig schelen waar ze hem begraven. prive kwestie. Wie zijn opvolger wordt lijkt me belangrijker, maar wie ben ik..
And that is the news.''
pi_33785910
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Uiteraard heb ik dat wel door, het is geen echte haat, het is meer een gefundeerd onderbuikgevoel, maar laten we wel wezen, hij is en blijft een terrorist, hersenbloeding of niet.

²
Welke (wereld)leider is in jouw ogen dan geen terrorist?
Overigens heeft hij altijd in dienst van de overheid gewerkt en is de term oorlogsmisdadiger neer op zijn plek, maar ik vindt dat uberhaupt niet.
And that is the news.''
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:17:25 #43
13462 BansheeBoy
pi_33785955
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:13 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Het zou toch wel geweldig zijn als Israel de nieuwe Hitler voortbrengt in de 21e eeuw. Hoe ironisch wil je het hebben?
Met de Moslims als slachtoffer? Nee dank je, maar ik heb geen vrees, tegen die tijd zijn we zo sterk als AEL dat we ze wel kunnen verslaan, geen dictator die onze eer niet eerbiedigt.

Maar je bedoelt het waarschijnlijk oraal euuh... sarcastisch.

²
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:18:16 #44
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_33785990
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:13 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Een Islamiet die verantwoordelijkheid voor zichzelf neemt vind ik nog veel ironischer.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_33786071
http://www.worldtribune.c(...)3741.9118055557.html

Worldtribune spreekt zichzelf tegen.. wel humor

JERUSALEM — Prime Minister Ariel Sharon, the most powerful Israeli leader in 50 years, has died. He was 77.

However subsequent wire reports said Sharon showed "significant improvement" after five hours of emergency brain surgery Friday.

Sharon was declared dead by physicians at Jerusalem's Hadassah Hospital before 1 p.m. Israeli time [6 a.m. EST], Middle East Newsline reported. Authorities have already been notified of the death, and a government announcement was expected to be issued over the next hour.

Wat is het nou
pi_33786095
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:18 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Een Islamiet die verantwoordelijkheid voor zichzelf neemt vind ik nog veel ironischer.
pi_33786699
NorthernStar, er hoeft geen graf gegraven te worden.

Joden komen boven de grond te liggen.

† In Memoriam † zaterdag 7 januari 2006 @ 00:52:32 #48
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_33786856
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:46 schreef schatje het volgende:
NorthernStar, er hoeft geen graf gegraven te worden.

Joden komen boven de grond te liggen.

Was dat altijd al zo of is dit een noodmaatregel mbt Sharon?
pi_33788148
Israëlische premier Sharon heeft bewustzijn verloren.

Als ie dat uberhaubt gehad heeft...
Eenzijdig type, die meer shit heeft veroorzaakt dan dat ie goed heeft gedaan.
pi_33788222
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 01:48 schreef Braamhaar het volgende:
Israëlische premier Sharon heeft bewustzijn verloren.
Als ie dat uberhaubt gehad heeft...

opendoel achteraf dat wel
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')