Ze doet haar naam echt wel eer aan. Ze lijkt op een man, gadverdamme. Welke idioot vindt haar lekker danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
-KNIP-
Waarom vinden mannen Hanneke Groenteman lekker? -KNIP-[afbeelding]
Maar misschien mis ik iets dus ik hoor het graag.
Hallo, waar heb jij gezeten! Hanneke Groenteman níet lekker vinden is zo 2005. En daarom vroeg ik me dus af waarom daar in 2006 zo nodig verandering in moest komen. De Hanneke Groenteman-fanclubs en naaktfoto's rijzen de pan uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:04 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ze doet haar naam echt wel eer aan. Ze lijkt op een man, gadverdamme. Welke idioot vindt haar lekker dan![]()
Je noemt me toch niet wanhopig he?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:10 schreef michiel_merk het volgende:
sommigen zijn wanhopig en gaan zulke vrouwen aantrekkenlijk vinden
Ze heeft zulke lekker meloenen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
Naar aanleiding van een Daan Schuurmans topic in SHO (geen aanrader) stel ik mij de vraag:
Waarom vinden mannen Hanneke Groenteman lekker? Met de beste wil van de wereld kan ik dat niet inzien.
[afbeelding]
Maar misschien mis ik iets dus ik hoor het graag.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:29 schreef Klonk het volgende:
er zijn ook lekkere dames met dikke tieten
jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
Is dat Hanneke Groenteman?
Onee, natuurlijk, je hebt gelijk. Dat is Groente Hannekemanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
Is dat Hanneke Groenteman?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |