Ja maar Cc, dit is toch ook een binnenkomer waarop je moet reageren??!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:06 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Ik ben heel ff uit aan het huilen bij mamma. Kan zo weer normaal reageren. Gun me wat rust. Ik ben zielig, lelijk kansloos en desperate en heb erg low self a steam. Heb een beetje mercie aub thnks.
Hihi. Ik zei 'plasser'.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Copuleren-plasser-borsten-wegwezen?
Wij begrijpen elkander.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij was inderdaad de regelbevestigende uitzondering.
Ik hou niet zo van dat arro toontje. Niet IRL en niet hier.
Dank je wel lieverd! Das aardigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:30 schreef Copycat het volgende:
Doe eens niet zo arrogant ongastvrij tegen andere users!
Wees welkom, Knibbel, en alle anderen ook!
Ik merkte het op en vond het inderdaad super lief van je!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Saprist, Cc.Ik was hartstikke lief voor deze nieuwe user! Maar dat wordt weer niet opgemerkt!
Ja maar het is toch logisch dat alleen leuke mensen welkom zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:30 schreef Copycat het volgende:
Doe eens niet zo arrogant ongastvrij tegen andere users!
Wees welkom, Knibbel, en alle anderen ook!
Ik vind jou ook zeer lief, mijn waarde Zhenar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik merkte het op en vond het inderdaad super lief van je!![]()
![]()
Zoals Yashaaaaa, NJ en Paltos?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar het is toch logisch dat alleen leuke mensen welkom zijn![]()
Ik vind het gewoon een beetje triest om en masse iemand en een ander forum te gaan lopen afzeiken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:34 schreef MissBliss het volgende:
Ja maar Cc, dit is toch ook een binnenkomer waarop je moet reageren??!!
Ik houd daar juist wel van! Dat is waarom ik in ShowChat zit!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij was inderdaad de regelbevestigende uitzondering.
Ik hou niet zo van dat arro toontje. Niet IRL en niet hier.
Of zoals een van mijn vroege voorouders, Bu Paté, ooit zei:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand een beetje normaal binnenkomt doe ik ook normaler hoor, maar die post sloeg natuurlijk al nergens opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje triest om en masse iemand en een ander forum te gaan lopen afzeiken.
SC is voor iedereen toegankelijk. Of zou dat in ieder geval moeten zijn.
Genoeg hierover wmb. Ik ga weer werken voor mijn geld.
Tut tut, Beevje.quote:
Kijk, jij begrijpt het.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als je goed zou kunnen lezen las je dat het een reactie was op... Dus... ??? Specsavers?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar Cc, dit is toch ook een binnenkomer waarop je moet reageren??!!
Wat is nou eigenlijk het hele probleem?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:41 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Als je goed zou kunnen lezen las je dat het een reactie was op... Dus... ??? Specsavers?![]()
Op een knabbel en babbel geintje ja... Dus waar dan jouw drang vandaan komt om iedereen te gaan vertellen over je geestelijke problemen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:41 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Als je goed zou kunnen lezen las je dat het een reactie was op... Dus... ??? Specsavers?![]()
Leuk Scrabble®-woord, me dunkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk het hele rpboeelM?
Je komt een beetje over als een zeer simpele ziel, mijn inziens.
Laat die droom varen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En mijn zang kunsten worden gewoon genegeerd hier![]()
Lees je dit Cc. LEES JE DIT?!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:36 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Dank je wel lieverd! Das aardigMaar wees gerust, ik kan in mijn eentje een heel elftal van dit soort mennekes aan... Ik ga er alleen meer door poster waardoor anderen zich minder lekker gaan voelen dus tja ze doen het zelf he...
Komt allemaal goed, een weekje en dan zijn ze wel aan me gewenst en gaat het vanen
geloof me...
![]()
Of gebruik gewoon de afkorting m.i..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leuk Scrabble®-woord, me dunkt.
En als je toch leuke woordjes wilt gebruiken, doe het dan goed.(mijns inziens dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |