Ja maar 5 euro verdienen schiet niet op, alleen met extra depressie is dat vetquote:
open dan een topic d0huhhquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:15 schreef Thelonious het volgende:
Ik heb een hekel aan van die vage klachten in Klaagbaak
Vipers ging jij nou dat meiske bezwangeren voor 5 euro en een vrachtwagen schoonmoeder? en uiteraard een depressie?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:18 schreef Vipers het volgende:
Ja mensen doen er echt alles voor. 5 euro dat is nou ook precies het uurloon van een vrachtwagenchauffeur![]()
+een levenslange depressie achter je aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:17 schreef romancrovatto het volgende:
nee maar 5 euro is toch geen geld?
Daarvoor bezwanger ik geen vriendin
+gratis vrachtwagenbestuurder
deze kan niet verneukt wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:17 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Nee, verneuk liever dit kuttopic.![]()
Bijna vergeten bedanktquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
+een levenslange depressie achter je aan.
Nee de SOA's mocht jij hebben, dat was de deal toch ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:18 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Vipers ging jij nou dat meiske bezwangeren voor 5 euro en een vrachtwagen schoonmoeder?
afwazig wilde die wel, hij had er een aantal nog niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:19 schreef Vipers het volgende:
[..]
Nee de SOA's mocht jij hebben, dat was de deal toch ?![]()
Ja maar je moeeeeet gewoon een keer een SOA proberen, echt te leuk gewoon, echt gaaf,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:19 schreef Vipers het volgende:
[..]
Nee de SOA's mocht jij hebben, dat was de deal toch ?![]()
Van mij mag die, enig idee welke hij nog moet hebben?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
afwazig wilde die wel, hij had er een aantal nog niet.
Dan heeft ie z'n verzameling ook compleet.
Welke heb jij op dit moment dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Ja maar je moeeeeet gewoon een keer een SOA proberen, echt te leuk gewoon, echt gaaf,
je moet alles een keer geprobeerd hebben, je leeft maar een keer, echt téeeeee leuk geweun
die hardnekkige drieletterigequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:21 schreef Vipers het volgende:
[..]
Van mij mag die, enig idee welke hij nog moet hebben?
Ojah hij wilde aids nog ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
afwazig wilde die wel, hij had er een aantal nog niet.
Dan heeft ie z'n verzameling ook compleet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |