abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 januari 2006 @ 11:56:59 #1
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_33760049
En hier weer verder

Mijn laatste post:
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 11:51 schreef m@x het volgende:
Lishe, ik heb reclame voor je zitten maken deze week Ik had afgelopen woensdag een knutselavond en ik heb daar vrolijk over je kunstwerkjes zitten vertellen en het adres van je website doorgegeven. Hopelijk hou je er een klantje aan over
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2006 @ 12:00:02 #2
81992 Githa
pi_33760135
Lief dat je dat vraagt Lishe

Het gaat goed met haar de beademing is eraf en ze krijgt nu enkel zuurstof. In de loop van vandaag bekijken ze of en wanneer ze van de IC af mag.
Vermindering van de zuurstof moet goed gaan en het afbouwen van de bloeddruk regelende medicatie.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:00:05 #3
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33760139
M@x wat leuk! De site moet nu echt, echt afgemaakt worden... Gisteren kregen we een mailtje dat de lijstjes hier in een supercoole kinderwinkel mogen hangen voor verkoop. Hihi... nu naar de kamer van koophandel. M'n mede-kleier belde net dat je als 'kunstenaar' minder rompslomp ermee hebt. Hahahaha... Vriendje vroeg al of hij kon gaan stoppen met werken... Maar echt super dat je er enthousiast over bent!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:00:43 #4
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33760152
Oooo, fijn om te oren Githa! hou je het nog een beetje vol?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:02:19 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33760196
Of je kletst even gezellig in je eentje door BE!
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2006 @ 12:03:52 #6
81992 Githa
pi_33760253
Jawel hoor Lishe,
Het alleen een beetje veel bijelkaar.
Vandaag als het goed is ook bericht met een datum voor Jordy komt allemaal een beetje tegelijk, maar ik ben er nog niet of dat nu positief of negatief is
Nog even en we hebben het weer gehad.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:03:53 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33760255
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 11:20 schreef Tamea het volgende:
Grappig, bij ons beginnen de zaaltrainingen ook weer dit weekend. Ik ga maar niet meedoen, maar ga wel kijken: mijn vriend geeft training en ik vind het gewoon gezellig om iedereen weer te zien na 3 maanden.
Beter maar even niet spelen nee. Hoewel er meiden zat zijn die nog een paar maanden door gaan. maar dat vind ik te link hoor!
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie nu pas je site Lishe! Wat een onwijs leuke dingen!
pi_33760373
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:03 schreef Githa het volgende:
Jawel hoor Lishe,
Het alleen een beetje veel bijelkaar.
Vandaag als het goed is ook bericht met een datum voor Jordy komt allemaal een beetje tegelijk, maar ik ben er nog niet of dat nu positief of negatief is
Nog even en we hebben het weer gehad.
Dat is zeker spannend Githa!!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:08:26 #9
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_33760394
nou mijn moeder belde net ze word woensdag al geopereerd
dinsdag middag word ze al opgenomen
pfft wel snel maar wel beter voor haar
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:09:20 #10
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33760436
Dan ben je er ok wel in 1 keer vanaf ja... Maar daar denk je nu vast anders over. Dikke knuffel en straks eerst genieten van Jordy's verjaardag!

Dank je BE! Ik ben zelf ook erg enthousiast. Mijn vriendin is eigenlijk de creatieveling hoor! Maar beetje bij beetje komt het helemaal goed!
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2006 @ 12:09:36 #11
81992 Githa
pi_33760445
babyfeet, ook voor jullie spannende tijden dan. Waar gaat ze aan geopereerd worden ?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:10:20 #12
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33760469
Fijn voor je moeder Babyfeet... een verzakking was het toch? Beter snel dan! Veel succes...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:11:36 #13
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_33760510
haar baarmoeder moet eruit
ze heeft een verzakking en zo erg dat hij al een groot stuk uit haar vagina komt
ze heeft weeen enzo
dus niet echt een pretje

voor jou ook allemaal spannend las ik
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:12:15 #14
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33760535
Lishe, ik vind die delfts blauwe wel echt zo superleuk! Die past best op onze slaapkamer, . Alleen hebben we nu echt nergens een beetje ruim geld voor en dit soort dingen mag ik dus ook echt niet van mezelf.

Vinden jullie stress om geld ook zo rampzalig? Ik kan er steeds van huilen, terwijl we echt gewoon kunnen leven en dus niet eens echt een zwaar probleem hebben. Ik kan alleen niet tegen mensen die veeeeeeeeeeel meer verdienen en niet eens harder werken. Erg, he?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2006 @ 12:14:22 #15
81992 Githa
pi_33760606
Ooohw, dat klinkt erg pijnlijk, maar dan duurt volgende week eigenlijk nog best wel lang.
We branden woensdag een kaarsje voor een goede afloop
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:14:44 #16
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33760621
Heb jij een delfstblauwe kamer??????? Heb je dan ook van dat stof? (dat zoek ik, dat zoek ik...)

En dat verbod op aankopen ken ik jammergenoeg ook. Ik haat het dat ik me soms zo druk maak, en juist dan ga ik wel lunchen voor 15 euro, maar een shirt (wat ik wel nodig heb) laat ik hangen. Maak juist dan altijd stomme keuzes. Hier inderdaad ook genoeg om goed te leven, maar te weinig om me geen zorgen te hoeven maken.
pi_33760690
Sugar ik mis het vooral om eens lekker zonder na te denken flink te shoppen voor mezelf Vroeger kocht ik heel vaak allerlei make-uppies, creme-etjes, kleren, frutsels enz enz. En nu moet ik dus echt gaan nadenken of ik het echt nodig heb. Maar juist dat onnadenkend kopen was wel eens leuk
Wij hebben het absoluut niet slecht ofzo, maar die dingen mis ik wel eens. Nu geeft het wel weer een heel lekker gevoel als ik dan iets voor mezelf heb gekocht, dat wel. Maar toch.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:19:22 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33760784
Sugar, ik heb helemaal geen klagen. Huis van stinkie staat te koop maar dat betaalt hij gewoon, ik betaal de hypotheek van ons huidige huis ook 'gewoon' zonder problemen, we leven niet echt zuinig en toch baal ik ervan dat het iedere keer gewoon op is. Terwijl we echt wel aardig wat te besteden hebben.

Enige waar ik nu mee zit is dat de grens op/met mijn werk aardig bereikt lijkt te zijn en dat ik dus heel graag weg zou willen maar nog even niet durf vanwege dat 2e huis...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:20:52 #19
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33760832
Mooi gezegd, Lishe. Dat is het precies. En nog iets erger. Zeker met die nieuwe verzekering erbij, dat scheelt gewoon echt veel! En een auto en ketel... Bah. Niet meer aan denken nu.

We hebben onze slaapkamer helemaal wit gemaakt, een dekbed met tegelprint, tegelstickers van viva.nl op kasten, lampjes en deuren en kandelaars van wit en delfts blauw aardewerk. Oh ja, en dito kastdeurknoppen! Maar geen stof, welke bedoel je dan?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:22:49 #20
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33760903
http://www.mauddesign.com(...)20glorie%20groot.jpg
Die hierin gebruikt is bijvoorbeeld...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:27:31 #21
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33761066
Oh, leuk, leuk, leuk. Maar geen idee.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:30:18 #22
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33761147
Jullie kamer klinkt erg jaloersmakend. Gelukkig hebben we een oranje bed dus kan het roer hier niet om .
Ooit kom ik erachter waar die stof te halen valt, ik zal aan je denken. (En troost je... het Delfts Lijstje is in het echt heus zo mooi niet, ik moet nog op zoek naar een ander lijstje daarvoor. )
pi_33761156
Geld zie ik liever komen dan gaan, maar het omgekeerde is helaas meer werkelijkheid
Ik vind het alleen maar mooi dat mensen het goed hebben (veeeel geld verdienen) en wou alleen dat ik dat ook had Al dat geld wat die mensen winnen met die lotterijen ontroerd mij gewoon, ik kan mij zo goed voorstellen dat ze zoo gelukkig daarmee zijn. Ik ben ook zo'n muts die heerlijk een traantje mee pinkt dan

Manlief is de trap naar de 3e verdieping aan het verven en dat na 4 jaar wonen
De trap zat nog in de grondverf van de oplevering Hebben jullie nou ook van die klussen die er maar zijn blijven liggen na je verhuizing?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:32:38 #24
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33761233
hahaha.... Ja!! Onze trap (in de woonkamer!) is nu, na 3 jaar pas afgeschilderd, ivm kijkers omdat we, juist, gaan verhuizen!!! Tja, in het volgende huis toh maar meteen alles netjes afmaken.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:32:46 #25
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33761234
Danosa, met mensen die geld winnen kan ik ook meeleven. Maar als een vriendin met vriend samen 70 duizend euro op een spaarrekening heeft staan, leef ik vooral met mezelf mee. Eén tiende van dat geld is genoeg om niet nog 6 jaar "schuld" aan mijn ouders af te lossen.

Jessie, wat jij zegt herken ik wel. En toch trap ik er nog best vaak in. Niet echt voor mezelf, maar wel voor Maria. Even een nieuw shirtje, even dit en oh, dit is goedkoop nu, dus dat mag ook mee. Als jonge moeder heb je toch ook wel een dubbele handicap: minder gaan werken, want je hebt een kind. Minder geld dus. Maar meer tijd om naar de stad te gaan (en wandelen met een kind is altijd goed) en dan is de Hema ook nog zo aantrekkelijk... Aaaargh.

Maar ik ga gewoon brute loonsverhoging vragen binnenkort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')