het is vandaag donderdag oetlul....quote:op vrijdag 6 januari 2006 11:53 schreef _the_general_ het volgende:
verdorie, ik feliciteer me moeder net uitgebreid maar het 50ste verjaardag zegt ze; "maar ik ben donderdag pas jarig"![]()
en het vervelende is, ik heb bloemen besteld en al betaald die vanmiddag afgeleverd worden![]()
ik weet niet op welk werelddeel jij bent, maar hier is het gewoon vrijdag.quote:op vrijdag 6 januari 2006 11:54 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
het is vandaag donderdag oetlul....
ja maar dat snapt hij nietquote:op vrijdag 6 januari 2006 11:54 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
foeiquote:op vrijdag 6 januari 2006 11:53 schreef _the_general_ het volgende:
verdorie, ik feliciteer me moeder net uitgebreid maar het 50ste verjaardag zegt ze; "maar ik ben donderdag pas jarig"![]()
en het vervelende is, ik heb bloemen besteld en al betaald die vanmiddag afgeleverd worden![]()
waar heb jij in godsnaam op school gezeten?quote:op vrijdag 6 januari 2006 11:59 schreef b_boy het volgende:
achja ze kan tog wel waarderen. het gaat om het gebaar een vergissing kan iedereen overkomen.
al is het wel errug dom
quote:op vrijdag 6 januari 2006 11:54 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
quote:op vrijdag 6 januari 2006 11:54 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
een pop in de voortuin zetten als iemand 50 wordtquote:op vrijdag 6 januari 2006 12:16 schreef pelgrim het volgende:
de leukste die ik ooit gehoord heb. vond je het niet raar dat er geen pop in de voortuin staat
nee, jij krijgt de fok! oeuvreprijsquote:op vrijdag 6 januari 2006 12:42 schreef #ANONIEM het volgende:
en weer een kwaliteitstopic van the-general
zal wel op de montessori gezeten hebben waar kinderen zichzelf zogenaamd nederlands leren.quote:op vrijdag 6 januari 2006 12:00 schreef thieske het volgende:
[..]
waar heb jij in godsnaam op school gezeten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |