Goh, dat is ook een idee.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:48 schreef nvido het volgende:
Nou , ik en een kameraad kwamen er gister op.
We waren beiden over ons 'dode punt' heen en om 3:40 had hij het briljante idee om een rondje te lopen door de buurt.
Wat uitliep op een rondje door de halve stad. We kwamen zijn broer nog tegen die terugkwam van het uitgaan om om half 6 terug te keren naar mijn warme bedje.
Verdere uitleg is helaas noodzakelijk voor mij op dit tijdstipquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:53 schreef KanDOO het volgende:
uuhhmmmm.... Vul dat zelf maar in. (het begint met een F)
Klinkt complex...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:53 schreef lpg het volgende:
Als ik kan slapen ga ik meestal wakker zijn.
Fistfucken?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:53 schreef KanDOO het volgende:
Mijn reactie, wat doe jequote:
Respect!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:56 schreef lpg het volgende:
[..]
Ik heb het maar aangepast ik snapte het zelf toch ook niet helemaal![]()
Felevisie kijken, of foffie drinkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:53 schreef KanDOO het volgende:
Ik doe snap... Ik deed snap al...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:04 schreef lpg het volgende:
Om het even in jip en janneke taal te zeggen.
Ik bedoel dus eigenlijk dat als ik niet kan slapen, Ik meestal wakker aan het zijn ben.
Dus als ik niet slaap, ben ik wakker.
Begrijp je?
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:08 schreef RX_Shorty het volgende:
[..]
Ik doe snap... Ik deed snap al...
Dank voor uitleg![]()
eind goed al goed...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:09 schreef lpg het volgende:
[..]
Graag gedaan.
De uitleg was voor mezelf ook handig, nu snap ik mezlf beter.
Ik snap het niet, kan je het uittekenenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:09 schreef lpg het volgende:
[..]
Graag gedaan.
De uitleg was voor mezelf ook handig, nu snap ik mezlf beter.
Die je als je sterft gewoon mee je graf in neemt...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:11 schreef lpg het volgende:
Het leven is een zoektocht naar wijsheid.
Nou kijk als ik niet kan slapen, dus ik kan de slaap niet vatten zeg maar. dan ben ik dus wakker.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:13 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Ik snap het niet, kan je het uittekenen
WC Duck... geloof ik...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:15 schreef nvido het volgende:
Nauwelijks , heb hem weer even moet bijwerken met Glorix , of hoe heet die troep
Tis me nog niet duidelijk, maar het zal wel....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:15 schreef lpg het volgende:
[..]
Nou kijk als ik niet kan slapen, dus ik kan de slaap niet vatten zeg maar. dan ben ik dus wakker.
Ik bedoel dus dat ik wakker ben als ik niet slaap. Dus als ik niet slaap ben ik druk bezig met wakker zijn.
Mooi zo het is altijd fijn om je medemens iets uit te kunnen leggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:19 schreef nvido het volgende:
Nou kijk als ik niet kan slapen, dus ik kan de slaap niet vatten zeg maar. dan ben ik dus wakker.
Ik bedoel dus dat ik wakker ben als ik niet slaap. Dus als ik niet slaap ben ik druk bezig met wakker zijn.
Dit is lekentaal , of zogezegd 'Jip en Janneke stijl'.
Alles is ineens volkomen duidelijk voor mij geworden![]()
En de vriendelijkheids oscar gaat naar GAS... uhhh lpgquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef lpg het volgende:
[..]
Mooi zo het is altijd fijn om je medemens iets uit te kunnen leggen.
Sorry maar dat over dat gas snap ik nou weer niet...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:21 schreef RX_Shorty het volgende:
[..]
En de vriendelijkheids oscar gaat naar GAS... uhhh lpg
Auto --> lpg = gas...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:23 schreef lpg het volgende:
[..]
Sorry maar dat over dat gas snap ik nou weer niet...
Dank je voor deze uitleg ik snap het nog niet helemaal maar wel iets beter al.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:25 schreef RX_Shorty het volgende:
[..]
Auto --> lpg = gas...
LPG tanken... --> Gas...
Uhhh jah...
Gas is dus de tegenhanger van Diesel en Benzine... ennuhhh jahhh![]()
Het is keesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:00 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ik kan altijd wel slapen, alleen in de zomer als het zo verdomd heet geweest is soms niet, dan wil ik nog wel eens een pallet, kussen en deken pakken en buiten slapen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:27 schreef lpg het volgende:
[..]
Dank je voor deze uitleg ik snap het nog niet helemaal maar wel iets beter al.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:41 schreef DoubleDildo het volgende:
als ik niet kan slapen dan ga ik naar de garage, pak ik een fiets en ga ik daar onder liggen
naftrekken?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:50 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Goh, dat is ook een idee.![]()
Maar meestal ga ik toch ff n.....![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:50 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Goh, dat is ook een idee.![]()
Maar meestal ga ik toch ff negers anaal verkrachten.....![]()
Godnondeju ga je nou verdomme al mijn verhalen dan spuien hier op fok.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:41 schreef DoubleDildo het volgende:
als ik niet kan slapen dan ga ik naar de garage, pak ik een fiets en ga ik daar onder liggen
Wie zegt dat ik het over jou heb? Alleen jij geloof ikquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:55 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Godnondeju ga je nou verdomme al mijn verhalen dan spuien hier op fok.
FOK!KEN natuurlijk!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:53 schreef KanDOO het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |