abonnement Unibet Coolblue
pi_33759384
Bestaan er echt geen hippe kleding winkels en of merken voor de langere mens. Zoek me
werkelijk waar rot. Mensen worden steeds langer maar de kleding niet.

Ik kom alleen uit op edwin jeans enzo .... Daar wil ik dus nog niet dood in gevonden worden.

Of kent iemand op dit forum misschien een goede klerenmaker want die is ook bijna niet te vinden ..
pi_33759960
Zijn er GENOEG!! Google helpt!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 11:55:02 #3
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_33759995
er zijn er wel een paar van in NL maar je kan natuurlijk ook gewoon importeren.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_33760013
En wat is je lengte als ik vragen mag?
pi_33760017
Ik kan het dus echt niet vinden..... Ik google me echt rot . Noem eens wat mereken jeans bijvoorbeeld waar de lengte maat niet stopt bij 36 ..? En die dus ook gewoon te krijgen zijn.

Die speciaalzaken die er zijn, verkopen alleen maar high waist wortelbroeken modellen. En dat bedoel ik dus niet...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 11:57:06 #6
10744 2meter3
Volle bak Ambiance.
pi_33760052
langemensen.pagina.nl
Groot geworden door niet klein te blijven.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:01:47 #7
10744 2meter3
Volle bak Ambiance.
pi_33760178
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 11:55 schreef NS-hater het volgende:
Ik kan het dus echt niet vinden..... Ik google me echt rot . Noem eens wat merken jeans bijvoorbeeld waar de lengte maat niet stopt bij 36 ..? En die dus ook gewoon te krijgen zijn.
De meeste broeken die ik heb zijn lengte 40 en wel hip.
Geen spijkerbroeken.
G&G special sizes (ik ga in Tilburg) heeft leuke broeken al zou je dat op het eerste gezicht niet zeggen als je langs de winkel loopt.
Ben in Amsterdam bij High and Mighty ook leuke spijkerbroeken tegen gekomen.
Je moet gewoon naar speciale winkels, want gewoon shoppen schiet zelden op, geloof mij.
Mijn lengte zit ook in mijn benen en qua truien/vesten enz. slaag ik een enkele keer in "gewone" winkels, maar dan moet je gewoon geluk hebben.
Ja, ik heb ook lange armen, maar heb bijv. bij High and Mighty een mooie hooded sweater gekocht die ze zelfs een maat te groot hadden voor mij.
Een gewone blauwe spijkerbroek lengte 38 is over het algemeen bij de meeste zaken wel gewoon te bestellen.
Groot geworden door niet klein te blijven.
pi_33760271
Dit soort broeken bedoel ik dus niet...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:42:20 #9
10744 2meter3
Volle bak Ambiance.
pi_33761540
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:04 schreef NS-hater het volgende:
Dit soort broeken bedoel ik dus niet...
[afbeelding]
Ik ook niet, daar zou ik ook niet dood in gevonden willen worden!!
Voor schoenen ga ik altijd naar Bergambacht, daar verkopen ze ook leuke broeken toevallig, lengtemaat 39.
Ik weet niet waar je woont, maar als je er wat moeite voor doet lukt het zeker wel.
En ja, ik ben ook wel eens een heel eind gereden om bij een winkel aan te komen die lengtekleding had voor ouwe lullen, maar ja, als je het niet probeert dan zal je ook niks vinden!
Gewoon shoppen doe ik al niet meer, ik rij gericht naar speciale winkels.
Groot geworden door niet klein te blijven.
pi_33764484
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:04 schreef NS-hater het volgende:
Dit soort broeken bedoel ik dus niet...
[afbeelding]
In dat soort broeken zou ik mijn man ook niet in willen laten lopen..
Mijn mannetje is 2 meter en kan goed slagen voor hippe jeans bij Christiaan B.

kijk maar eens op christiaan-b.nl naar de Excellent.B Jeans collectie

Wij gaan altijd naar de winkel in Nijmegen, wordt je heel leuk geholpen!
Een dag niet gelachen.... is een dag niet geleefd!
pi_33860737
Ik heb goed nieuws , over 2 maanden komt G-Star met lengtemaat 38 voor al hun broeken.
Je moet ze echter wel bestellen dan.
Zaterdag een pall mall broek lengtemaat 38 op de kop weten te tikken .
  maandag 9 januari 2006 @ 12:03:17 #12
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_33861196
Het is inderdaad een ramp wat er in de winkels ligt voor lange mensen. Mijn vriend is 2.04 en is daarbij ook nog stevig gebouwd.
Dus dan kom je gemiddeld op een broek lengte 36/38 (verschilt per merk) en dan ook nog een waist van 36/38 ... die combinatie is haast niet te vinden.

En inderdaad .. zo'n broek als hierboven wil niemand
En verder zijn de broeken niet het enige probleem ... ook de bovenkleding (leuk) in xxxl is nihiel. Jammer en een beetje onbegrijpelijk, want er zijn er zoveel die lang zijn
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_33862092
Het is vreselijk idd. Mijn vriend is 2.03 en heeft lengtemaat 40. Kun je dus alleen bij speciaalzaken kopen. Het aanbod van leuke broeken is heel beperkt.
Schoenen in maat 48/49 die ook nog mooi zijn is ook altijd een hele zoektocht. Tegen de tijd dat hij (wij ) iets leuks heeft gevonden zijn z'n oude schoenen al versleten.
Bovenkleding zijn altijd de mouwen van te kort. Ook weer veroordeeld tot een beperkt aanbod bij de speciaalzaken...

Echt belachelijk eigenlijk aangezien er zoveel lange mensen zijn en er ook steeds meer bij komen

De winkels die ik ken zijn hier al genoemd, dus dit was een verkapt tvp'tje. Hopelijk komt er nog een goeie tip langs.
I'm only happy when it rains
pi_33862688
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 11:36 schreef NS-hater het volgende:
Bestaan er echt geen hippe kleding winkels en of merken voor de langere mens. Zoek me
werkelijk waar rot. Mensen worden steeds langer maar de kleding niet.

Ik kom alleen uit op edwin jeans enzo .... Daar wil ik dus nog niet dood in gevonden worden.

Of kent iemand op dit forum misschien een goede klerenmaker want die is ook bijna niet te vinden ..


wel grappig dat ze die nog steeds verkopen op de score site

70 euritjes nota bene
  maandag 9 januari 2006 @ 14:37:02 #15
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_33865702
Met winterjassen is dat ook al zo'n drama. Altijd zijn die mouwen te kort, en als je eens iets goed gevnden hebt, lijk je net 3 meter breed.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')