gefeliciteerd met je 1000stequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:52 schreef Mike1964 het volgende:
En nummer 1000
![]()
Zo, ik ben klaar. Zie jullie in BBH!
![]()
maar jij hebt dan ook een levenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog 389 dan zit ik op de helft van jou
Zal ik hier niet meer redden vres ik![]()
Gefeli met je 1000equote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:52 schreef Mike1964 het volgende:
En nummer 1000
![]()
Zo, ik ben klaar. Zie jullie in BBH!
![]()
daarom moet Dag ook nog ff wachten met dat nieuwe subforumquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:53 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch rap opschieten, anders haal je geen van beide.![]()
Die heeft al een aantal leuke afsluitmomenten voorbij laten gaan, dus dat duurt nog wel ff denk ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
daarom moet Dag ook nog ff wachten met dat nieuwe subforum
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:58 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb Dago vanochtend nog niet gezien, dus het kan best zijn dat het pas vanavond wordt met dat nieuwe forum....
0:00 is een mooie tijd om de boel te sluiten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:58 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb Dago vanochtend nog niet gezien, dus het kan best zijn dat het pas vanavond wordt met dat nieuwe forum....
ff teamlead in de stress gooien ivm z'n 10.000ste post.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
ff teamlead in de stress gooien ivm z'n 10.000ste post.
opschieten nog 53quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:59 schreef teamlead het volgende:
[..]mooi.. dan ga ik de 10.000 hier dus wel halen
Gaat goedkomen.. ik voel hetquote:
Nee, dan ben je te laat en is stress overbodig.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:05 schreef teamlead het volgende:
[..]ik raak pas in de stress als Dago of flugel die dienstmededeling doen
JOSTIFLIP
kan je doen nog 52quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:06 schreef teamlead het volgende:
ik kan natuurlijk gewoon een afteltopic openen
wrom niequote:
Je kan 't gewoon, even doorwerken nog teamleadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:06 schreef teamlead het volgende:
ik kan natuurlijk gewoon een afteltopic openen
Nou die dagobert is wel een harder hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
wrom nieZouden ze echt zo flauw zijn?
Het is het hardste forum ooit !!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
wrom nieZouden ze echt zo flauw zijn?
met jouw steun gaat het helemaal goedkomenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je kan 't gewoon, even doorwerken nog teamlead![]()
quote:
die worm ging door het oog van de naald vanmorgen, maar ja, als je flugeltjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:09 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
nou... wat zijn ze hard hier....
Is er eigenlijk al iemand van de BB5-posters geband
gaat hard nuquote:
Let's make one.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:13 schreef teamlead het volgende:
Heeft flugel eigenlijk al een fantopic
ja, lekkersimpel en luciano en bijna Regenworm maar Flugeltje heeft mij geredquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:09 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
goed plan.. maar dan wel maar in HBB anders is het zo snel ook weer wegquote:
nee nog niet maar wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:09 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Je moet ook weer niet te snel gaan, anders ben je voortijdig op je hoogtepuntquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:14 schreef flugeltje het volgende:
DIENSTMEDEDELING OVER ENKELE POSTS
mwah.. wat is voortijdig? Hoogtepunt is hoogtepuntquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je moet ook weer niet te snel gaan, anders ben je voortijdig op je hoogtepunt. . .
Doorposten teamlead,tempo eropquote:
Is dit topic volquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:14 schreef flugeltje het volgende:
DIENSTMEDEDELING OVER ENKELE POSTS
I'm trying, maar ben het niet meer gewend om door te werkenquote:
Nou, dan hebben we er nog wel aardig wat te gaan hoorquote:
Laat teamlead dit topic maar vol lullen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:15 schreef Manu82 het volgende:
mogen we dit SC nog even vollullen?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
I'm trying, maar ben het niet meer gewend om door te werken
Ga je halenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:17 schreef flugeltje het volgende:
DIENSTMEDEDELING
Flugels stem doet het weer
wel wat hees, maar géén gepiep meer
EINDE DIENSTMEDEDELING
en ze gaat ons gewoon zitten pestenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:17 schreef flugeltje het volgende:
DIENSTMEDEDELING
EINDE DIENSTMEDEDELING
DIENSTMEDEDELING
EINDE DIENSTMEDEDELING
DIENSTMEDEDELING
EINDE DIENSTMEDEDELING
pestkop moet een beetje voorzichtig met je zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:17 schreef flugeltje het volgende:
DIENSTMEDEDELING
EINDE DIENSTMEDEDELING
quote:
Bekijk 't positief je mag nog steeds doorpostenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:18 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
wil je me nooit mee zo laten schrikken zeg![]()
jaja.. ben nog even met de laatste bio bezig voor HBB ondertussenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:21 schreef PH52 het volgende:
schiet op man .
Kan straks ook nogquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
jaja.. ben nog even met de laatste bio bezig voor HBB ondertussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |