Duh. grootste drama van de ochtend.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:40 schreef Camplo het volgende:
Bestaat dat? Vrouwen met een bad hair day...
ik krijg bezoek..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:41 schreef Fool het volgende:
Ik zou jezelf opsluiten en gewoon heel de dag niet buiten komen!
Problem solved!![]()
nee...quote:
Waarom maak je je dan druk over je haarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:43 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
nee...
het is.. mn vriend... die kan ik niet afbellen.. ik heb m immers al een week niet gezien..!
Want..?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:44 schreef Lianne__ het volgende:
Ook voor hem moet het goed zitten hoor...!
Wat boeit haar nou in zo'n geval.quote:
normaal hoort t ietwat wild te zitten.. en dat wil nou dus niet.. menn.. ik lijk wel een..kakker..!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:47 schreef Blackhouse het volgende:
Maak je haar je nog wilder, vlij jezelf op het bed neer en maak grommende geluiden naar je vriend, zal ie waarderen![]()
dat doet ie toch wel...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:45 schreef tonks het volgende:
Slaat hij je anders?
ik lijk niet echt op die vrouw...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
In dat geval is haar totaal onbealngrijk.
pak er een hockystick bij en doe alsof je carnaval viert ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:51 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
normaal hoort t ietwat wild te zitten.. en dat wil nou dus niet.. menn.. ik lijk wel een..kakker..!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |