Duh. grootste drama van de ochtend.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:40 schreef Camplo het volgende:
Bestaat dat? Vrouwen met een bad hair day...
ik krijg bezoek..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:41 schreef Fool het volgende:
Ik zou jezelf opsluiten en gewoon heel de dag niet buiten komen!
Problem solved!![]()
nee...quote:
Waarom maak je je dan druk over je haarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:43 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
nee...
het is.. mn vriend... die kan ik niet afbellen.. ik heb m immers al een week niet gezien..!
Want..?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:44 schreef Lianne__ het volgende:
Ook voor hem moet het goed zitten hoor...!
Wat boeit haar nou in zo'n geval.quote:
normaal hoort t ietwat wild te zitten.. en dat wil nou dus niet.. menn.. ik lijk wel een..kakker..!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:47 schreef Blackhouse het volgende:
Maak je haar je nog wilder, vlij jezelf op het bed neer en maak grommende geluiden naar je vriend, zal ie waarderen![]()
dat doet ie toch wel...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:45 schreef tonks het volgende:
Slaat hij je anders?
ik lijk niet echt op die vrouw...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
In dat geval is haar totaal onbealngrijk.
pak er een hockystick bij en doe alsof je carnaval viert ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:51 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
normaal hoort t ietwat wild te zitten.. en dat wil nou dus niet.. menn.. ik lijk wel een..kakker..!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:53 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik lijk niet echt op die vrouw...
tonks heeft t mis..!
(al zou ik willen dat ie gelijk had..!)
Behalve dan dat gabbers zuigen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:09 schreef Afwazig het volgende:
Scheer het kaal en wordt gabber, niks aan het handje.
Ik heb me nog nooit laten zuigen door een gabber moet ik eerlijk bekennenquote:
dat heb ik al gedaan..! en het werkt niet..!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:06 schreef Blackhouse het volgende:
Je haar nat maken en nog een uurtje naar bed gaan helpt ook![]()
Maar je hebt wel eens een gabber gezogen dus?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:11 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit laten zuigen door een gabber moet ik eerlijk bekennen.
Het gegeven dat jij zulke conclusies trekt zegt meer over jou dan over mijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar je hebt wel eens een gabber gezogen dus?![]()
Verdomme moet dat nou altijd als ik aan het eten benquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar je hebt wel eens een gabber gezogen dus?![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het gegeven dat jij zulke conclusies trekt zegt meer over jou dan over mij.
Als je gaat pompen raakt je haar toch wel weer door de war. Of ga je met je vriend alleen koffie drinkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:43 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
nee...
het is.. mn vriend... die kan ik niet afbellen.. ik heb m immers al een week niet gezien..!
nee... thee..!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:19 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Als je gaat pompen raakt je haar toch wel weer door de war. Of ga je met je vriend alleen koffie drinken
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:13 schreef tonks het volgende:
Ik wil wel even zorgen dat je haar wild zit hoor lianne
Zou ik nu wel serieus overwegen als je haar niet goed zitquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:21 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
nee... thee..!
Maar voor die tijd moet het wel zitten.. ik bespring m niet drekt als hij hier komt!
wat had jij wel niet gedacht dan..!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik vind je titel trouwens erg suggestief, ik had wat anders verwacht.
Dat je geen midi's kon vinden voor je telefoonquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:27 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
wat had jij wel niet gedacht dan..!
grappig.. not..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:29 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat je geen midi's kon vinden voor je telefoon.
Grote meid!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:30 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
grappig.. not..
Maar keb ze al wel gevonden..!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:29 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat je geen midi's kon vinden voor je telefoon.
jah, dat is nu niet meer van belang, het gaat nu over Tiee huhhh, haar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:27 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
wat had jij wel niet gedacht dan..!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |